Door te zeggen 'je stinkt'. Je kan wel allemaal subtiele manieren gaan verzinnen, maar dan heb je alleen maar heel veel kans dat je verkeerd wordt begrepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Maar, er was vandaag toch een jongen, die stonk gewoon echt heel erg naar oud zweet !!
Ja oke.. maar dat vind ik zelf echt heel erg onvriendelijk overkomen. Ik heb ooit gehad dat iemand zon ziekte had dat hij heel veel zweette..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef 700MB het volgende:
[..]
Door te zeggen 'je stinkt'. Je kan wel allemaal subtiele manieren gaan verzinnen, maar dan heb je alleen maar heel veel kans dat je verkeerd wordt begrepen.
Meschien zou jij dat zeggen, ik niet. tenminste niet zoals het er nu uit ziet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef Koenz0r het volgende:
gewoon zeggen
heykankerhomo je stinkt
HAHAHAH
Ehmm.. ja.quote:
Van één woord twee makenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef Koenz0r het volgende:
gewoon zeggen
heykankerhomo je stinkt
HAHAHAH
Ik krijg spontaan een herinering.. er zat dus op mijn oude school ook een jonge die stonk echt heel erg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. ja.
Gewoon groot op de schoolmuur schijven.. "insert naam.. STINKT"....
Of hem "voor z'n verjaardag nog" een busje deo geven.
Die jongen was zeker Yvonne voor de sex changequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een herinering.. er zat dus op mijn oude school ook een jonge die stonk echt heel erg.
Hij poepte in zijn broek. niet erg zinderlijk !
Op een gegeven moment met gym hebben de leraren hem onder de douche gegooid hij stonk echt naar pis en poep ! Mocht eigelijk niet, maar ze hebben het toch gedaan..
Ook met sinterklaas hebben ze hem DEO en Shampoo gegeven.
Gelukkig zat hij niet bij mij in de klas.. maar wel met Gym.
Die jongen was dus niet heel inorde.. maar hij was echt Fok!king slim
Word ik er nou WEER bijgetrokken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een herinering.. er zat dus op mijn oude school ook een jonge die stonk echt heel erg.
Op een gegeven moment met gym hebben de leraren hem onder de douche gegooid hij stonk echt naar pis en poep ! Mocht eigelijk niet, maar ze hebben het toch gedaan..
Ik denk niet dat je helemaal goed kan lezen,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:34 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Gefeliciteerd met je derde vriend, kopieermachine!
Daar stinkt hij toch niet minder om? Als jij aangeeft wat er speelt kan hij daar (eventueel) een toelichting op geven hoe dat komt, danwel er iets aan doen, danwel zijn schouders ophalen en het verder negeren. Dat aangeven wat er speelt kan alleen als je het duidelijk uitspreekt, als je subtiel probeert te zijn gaat dat zonder meer niet werken omdat dat soort dingen alleen maar verkeerd begrepen gaan worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Ja oke.. maar dat vind ik zelf echt heel erg onvriendelijk overkomen. Ik heb ooit gehad dat iemand zon ziekte had dat hij heel veel zweette..
Ik weet heel veel van je sociale leven, kopieermachine.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je helemaal goed kan lezen,
Er staat nergens dat ik 3 vrienden heb.
Daarnaast weet jij niks van mijn sociale leven. maargoed.. zou grappig kunnen zijn jah![]()
Klopt.. dat begrijp ik uiteraard ik moet er ook geen doekjes om gaan winden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daar stinkt hij toch niet minder om? Als jij aangeeft wat er speelt kan hij daar (eventueel) een toelichting op geven hoe dat komt, danwel er iets aan doen, danwel zijn schouders ophalen en het verder negeren. Dat aangeven wat er speelt kan alleen als je het duidelijk uitspreekt, als je subtiel probeert te zijn gaat dat zonder meer niet werken omdat dat soort dingen alleen maar verkeerd begrepen gaan worden.
blijf bij hem uit de buurt !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensuhh,
-verhaal-
IK hoor het wel,
Groetjes.
Yori
jeweetsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon zeggen:
Omfg gek je stinkt hendig erg.
+2 orgineel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
Yo mattie, ga je mee fitnessen, dan kan je daarna gratis douchen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:35 schreef PsyCha het volgende:
Daarom loop ik altijd met parfum rond.
klopt jah.. ik vind dat zelf echt zwaar onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat ook altijd lastig. Ben al meer dan eens zo iemand tegengekomen op school / werk. Er is niet echt een aardige manier om zoiets te zeggen denk ik. Ik vraag me altijd wel af hoe het kan dat iemand daar zelf geen last van heeft / het niet merkt.Ik merk het altijd als ik een beetje onfris ruik. Ik steek ook regelmatig even mijn neus onder mijn oksel om te testen.
op 90 graden jah maar dan gaat ie doodquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:16 schreef skippy22 het volgende:
Stop hem in de wasmachine is ie zo schoon![]()
Sommige mensen hebben wel last van overmatig zweten, maar daar zijn prima middeltjes voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
klopt jah.. ik vind dat zelf echt zwaar onsmakelijk.
Kijk na een dag werken is het natuurlijk niet erg raar dat je een beetje.
Onder je oksels ruikt... maar zo erg als dat die persoon dan ruikt daar doe ik meschien wel een maand over !
Ja nou en dan stinkt ie toch niet meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
op 90 graden jah maar dan gaat ie dood![]()
Dat denk jijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:10 schreef immortalsean het volgende:
* immortalsean ruikt voor de zekerheid nog maar ff onder de oksel
ah gelukkig, 't valt mee.
subtiel +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:30 schreef Nawien het volgende:
Hé joh,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gewoon zeggen dat hij stinkt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Je kunt het hem natuurlijk ook gewoon vertellen terwijl ie een spreekbeurt / presentatie aan het houden is voor de klas
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Je kunt het hem natuurlijk ook gewoon vertellen terwijl ie een spreekbeurt / presentatie aan het houden is voor de klas
En als hij niet doucht voor het zwemmen zwem je lekker in zijn ranzigheid.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef dontf0kwithme het volgende:
Beste manier :
Vraag of hij meegaat naar het zwembad na schoolen nodig nog paar vrienden uit, Je leert elkaar beter kennen + Hij stinkt daarna niet meer, en na het douchen bij het zwembad moet je je deodorant pakken en bij je zelf spuiten en daarna moet je het hem ook aanbieden. Misschien krijgt ie het dan in de gaten en stinkt ie niet meer. Want misschien heeft ie het niet in de gaten dat hij stinkt.
hahahaha ja en dan krijg je dan nog af en toe een lekkere slok water naar binnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef Descendant het volgende:
[..]
En als hij niet doucht voor het zwemmen zwem je lekker in zijn ranzigheid.![]()
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nee het was je broertje waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:08 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?
hahahah jij hebt je grapjurk zeker achterstevoren aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:08 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah jij hebt je grapjurk zeker achterstevoren aan![]()
als je zegt dat er bij jou op school mensen rondlopen die naar schijt en pis stinken (en je zegt zelf dat ie niet zinde(r)lijk was), ga ik al snel denken aan een of andere mongoleninstelling.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nee het was je broertje waarschijnlijk.
Ieder zijn probleem. het was toevallig niet het geval nee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
als je zegt dat er bij jou op school mensen rondlopen die naar schijt en pis stinken (en je zegt zelf dat ie niet zinde(r)lijk was), ga ik al snel denken aan een of andere mongoleninstelling.
Doet dat er op dit moment toe?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef Acryl het volgende:
[..]nee jij trekt volle zalen (krijg je lamme arm van zeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |