hahahaha ja en dan krijg je dan nog af en toe een lekkere slok water naar binnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef Descendant het volgende:
[..]
En als hij niet doucht voor het zwemmen zwem je lekker in zijn ranzigheid.![]()
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan een herinering.. er zat dus op mijn oude school ook een jonge die stonk echt heel erg.
Hij poepte in zijn broek. niet erg zinderlijk !
Op een gegeven moment met gym hebben de leraren hem onder de douche gegooid hij stonk echt naar pis en poep ! Mocht eigelijk niet, maar ze hebben het toch gedaan..
Ook met sinterklaas hebben ze hem DEO en Shampoo gegeven.
Gelukkig zat hij niet bij mij in de klas.. maar wel met Gym.
Die jongen was dus niet heel inorde.. maar hij was echt Fok!king slim
nee het was je broertje waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:08 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?
hahahah jij hebt je grapjurk zeker achterstevoren aanquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:08 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha kom je toevallig uit een tehuis voor mongolen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahahah jij hebt je grapjurk zeker achterstevoren aan![]()
als je zegt dat er bij jou op school mensen rondlopen die naar schijt en pis stinken (en je zegt zelf dat ie niet zinde(r)lijk was), ga ik al snel denken aan een of andere mongoleninstelling.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:29 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
nee het was je broertje waarschijnlijk.
Ieder zijn probleem. het was toevallig niet het geval nee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:29 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
als je zegt dat er bij jou op school mensen rondlopen die naar schijt en pis stinken (en je zegt zelf dat ie niet zinde(r)lijk was), ga ik al snel denken aan een of andere mongoleninstelling.
Doet dat er op dit moment toe?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:04 schreef Acryl het volgende:
[..]nee jij trekt volle zalen (krijg je lamme arm van zeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |