ploegje van mij???quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat ploegje van jou speelt wat klaar zeker? Of het nou dat kansloze speeldingetje van jorien is uit die godvergeten achterbuurt in rotterdam zuid of die redelijk succesvolle provincieclub die nooit serieus genomen zal worden, ongeacht wat ze presteren... Ik kan me moeilijk voorstellen dat het veel meer is dan wat Ajax presteert
Ach, zo'n trutje gewoon negeren.quote:
Dat verleden staat, ongeacht de hedendaagse resultaten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:45 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ploegje van mij???heb niet eens een ploegje, voetbal is stom, mekkeren altijd over het verleden als het ff slecht gaat want toen waren ze "goed" ,,, (kuch kuch) en dan voelen ze zich weer ff fijn
![]()
ze verloren van een 2derangs deens ploegje hoor ik net
tja, dan ga je al snel weer op het verleden leunen eej
ik snap het
oh wacht, ik heb nu wel een ploegje
FC KOPENHAGEN Ken ze wel niet maar ze maakte jouw ploegje lekker belachelijk en dan vind ik het wel leuk
![]()
![]()
![]()
ja en met het verleden win je geen wedstrijden in het heden dus boeiend dat verleden dan toch??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat verleden staat, ongeacht de hedendaagse resultaten.
Maar goed, weinig nut om het over voetbal te hebben met iemand die er toch de ballen van snapt.
Als het verleden je niet boeit, waarom begin je dan over FC Kopenhagen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja en met het verleden win je geen wedstrijden in het heden dus boeiend dat verleden dan toch??![]()
om jullie op de kast te jagen natuurlijk, dacht dat je dat nu wel door had.......quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als het verleden je niet boeit, waarom begin je dan over FC Kopenhagen?
Aandoenlijk iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
Jullie gaan serieus een discussie aan met een 13-jarige hockeyster die helemaal niks heeft met voetbal...
ach ja ik laat die hockeysletjes gewoon gaan wat boeit mij dat ze hun stik in hun gat stoppenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
Jullie gaan serieus een discussie aan met een 13-jarige hockeyster die helemaal niks heeft met voetbal...
Buiten dat, daar IS dit forum nou ook niet echt voor. Een beetje dollen mag best, maar hele topics zo verpesten met achterlijke argumenten en breezah posts..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:16 schreef rubbereend het volgende:
probleem is dat er weinig kritiek te vinden is voor dit elftal van ajax
Dit is onzin, ik mag toch commentaar geven?? of ben je ajaxfan en mag niemand negatief doen over je ploegje? als dat zo is moeten ze deze topic niet openen, niet iedereen is voor ajax en heb toch aardig wat punten gegeven, dus geen achterlijke argumenten zoals jij zegt....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Als je niets met voetbal hebt, dan ben je nu aan het flamen, en dus een vriendelijk verzoek daar mee te stoppen.
ga je dan ook de REST van de 90's topics even af met commentaar ook al snap je er geen moer van, boeit het je eigenlijk niet en wil je gewoon even rellen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:21 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Dit is onzin, ik mag toch commentaar geven?? of ben je ajaxfan en mag niemand negatief doen over je ploegje? als dat zo is moeten ze deze topic niet openen, niet iedereen is voor ajax
als ik had willen rellen had ik dit wel laten zien hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je dan ook de REST van de 90's topics even af met commentaar ook al snap je er geen moer van, boeit het je eigenlijk niet en wil je gewoon even rellen?
Zie ik je wel in MED.
Mijn punt is dat we een heel Voetbal forum hebben waar je welkom bent om te "dicussieren" over Ajax etc.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
als ik had willen rellen had ik dit wel laten zien haha![]()
mijn discussiepunten zijn helemaal niet kinderlijk, maar goed. Mij uitschelden voor hockeysletje en breezah sletje et etc DAT is pas kinderlijk.. maja en wat is MED btw??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn punt is dat we een heel Voetbal forum hebben waar je welkom bent om te "dicussieren" over Ajax etc.
90's is voor nostalgische gevoelens en daarover zwijmelen, nou hoeft het niet ALLEEN maar positief te zijn over de 90;s maar je "discussiepunten" zijn nogal kinderlijk en flamerig.
Ja, de ""''s staan er niet voor niets.
Jij verliest zeker knap veel wedstrijden met Hockey? zo onder het tapijt moffelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja en met het verleden win je geen wedstrijden in het heden dus boeiend dat verleden dan toch??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |