Wat een lange poten heb jij!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:30 schreef Camplo het volgende:
Toen ik 12 was in 1997
in de United States Ajax kijkenen promoten of course
![]()
[afbeelding]
Ik was er bij, daar in Rome.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Die CL-finale van 1996 was trouwens wel een enorme deceptie en teleurstelling.
Zat je in Amsterdam op school?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:09 schreef pfaf het volgende:
De Wereldbeker heb ik in de aula gekeken.
checkt leeftijd.....2 jaar toen ajax de CL wonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:03 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ja, is dat geen verleden dan??![]()
Dé avond van je levenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:48 schreef Messenga het volgende:
AJAX!
1995
Toen mocht ik als 6 jarig broekie de CL finale kijken
Ik ook, ik ook. Alleen was ik 7.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:48 schreef Messenga het volgende:
AJAX!
1995
Toen mocht ik als 6 jarig broekie de CL finale kijken
Ik was 6quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:37 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook. Alleen was ik 7.Tof was dat he.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je was 2. Waar voor jou het hoogtepunt in die tijd waarschijnlijk bestond uit het demonstratief volschijten van jouw luier, keken wij naar het mooiste voetbal wat ik Ajax ooit heb zien spelen.
Voor ons was dat inderdaad een fijn gevoel. Maar ik kan me voorstellen dat jij nu met iets minder trots op die luier terugkijkt.
zucht, wat heeft dat er nou mee te maken......... ik heb het over JULLIE dat jullie het altijd maar over het verleden hebben van oooh toen waren we zeooooooooo goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:10 schreef WEST het volgende:
[..]
checkt leeftijd.....2 jaar toen ajax de CL wontoen zat jij nog in de luiers en aan een speen te sabbelen
![]()
Nou ik weet niets meer van toe ik 2 was hoor dus boeit me ook niet, jouw tijd toen boeit je wel want je jankt nu van, ooh was het maar weer zoals toen... dus jullie stomme ploegje bereikt nu niet veel meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef D1 het volgende:
[..]
Lieve schat, je was 2. Waar voor jou het hoogtepunt in die tijd waarschijnlijk bestond uit het demonstratief volschijten van jouw luier, keken wij naar het mooiste voetbal wat ik Ajax ooit heb zien spelen.
Voor ons was dat inderdaad een fijn gevoel. Maar ik kan me voorstellen dat jij nu met iets minder trots op die luier terugkijkt.
Kiddie, jij bent zeker voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef Frederiqueske het volgende:
FC KOPENHAGEN![]()
![]()
![]()
kweet nie waarom ik dit moest typen, maar moest van mijn broer whehe
![]()
![]()
Je vond het wel leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Verplicht Gremio kijken in de gymzaal
nee ik vind voetbal helemaal niks aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kiddie, jij bent zeker voor Feyenoord.
Dat was in de halve finale, tegen Bayern.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
Die karatetrap in de CL finale van 1995 van Van Gaal was mooi. Hij had m als speler zo ook al eens gedaan.
niet, dat was tegen Milan, in de finale. En dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat was in de halve finale, tegen Bayern.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef Frederiqueske het volgende:
FC KOPENHAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat altijd in mn hoofd dat dat tegen Bayern was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:52 schreef hoM3r het volgende:
[..]
niet, dat was tegen Milan, in de finale. En dat weet ik zeker.
Je kunt hem terugzien in dit filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=-355636324563715314
wat ook al in de OP staat, op 2:47 minuten![]()
Auw...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:26 schreef Frederiqueske het volgende:
FC KOPENHAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Get over it, shit happensquote:
De Boer en Litmanen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft niemand dan een videoband (die hij/zij kan digitaliseren) of een digitaal bestandje van Ajax - Ac Milan?![]()
Dat ploegje van jou speelt wat klaar zeker? Of het nou dat kansloze speeldingetje van jorien is uit die godvergeten achterbuurt in rotterdam zuid of die redelijk succesvolle provincieclub die nooit serieus genomen zal worden, ongeacht wat ze presteren... Ik kan me moeilijk voorstellen dat het veel meer is dan wat Ajax presteertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Nou ik weet niets meer van toe ik 2 was hoor dus boeit me ook niet, jouw tijd toen boeit je wel want je jankt nu van, ooh was het maar weer zoals toen... dus jullie stomme ploegje bereikt nu niet veel meeranders gaan jullie niet zo over dat verleden janken......
![]()
inderdaad.... daarna leek het wel of men het allemaal te groot te snel wilde.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nog steeds wel het toppunt in mijn jonge leventje... Maar het absolute einde van Ajax zoals Ajax was en het begin van het Ajax zoals Ajax nu is.
Maar goed.
Niet zo gek... Was wel te voorspellen dat alle seizoenskaarten eruit gingen in 95/96.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:57 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij had iedereen die bij mij in de bus naar Wenen zat gelijk kaarten aangevraagd.
ploegje van mij???quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat ploegje van jou speelt wat klaar zeker? Of het nou dat kansloze speeldingetje van jorien is uit die godvergeten achterbuurt in rotterdam zuid of die redelijk succesvolle provincieclub die nooit serieus genomen zal worden, ongeacht wat ze presteren... Ik kan me moeilijk voorstellen dat het veel meer is dan wat Ajax presteert
Ach, zo'n trutje gewoon negeren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |