abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42428693
Neuk gelukkig was alles wel goed en wordt je in de gaten gehouden!

Wij zijn vanmiddag voor een groeiecho geweest. Alles was gelukkig goed, beeb ligt niet meer extreem veel voor op de groei Ze kwamen nu uit op 5 dagen voorsprong. Het was nu 2543 gram. Het geslacht was nogsteeds hetzelfde

Ik heb gekozen tot de 4 weken voor uitrekendatum te werken....dus ik moet nog 2 weekjes.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:43:12 #102
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42429490
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:16 schreef Belana het volgende:
neuk, wat een toestand, fijn dat alles goed is!
Ik blijf me wel een beetje druk maken omdat ik alles in de gaten moet houden, hoor.

Naja het zal er wel een keertje uitkomen Wordt vast een mooi kindje!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:34:33 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42430826
neuk fijn dat er niks ernstigs aan de hand was!

en verlof... nog 7 weken werken en dan mag ik ook
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_42432224
'Mijn' vroedvrouw belde net dat ze morgen een dagje naar Limburg gaan en dat ik dus een beetje vroeger moet bellen als er iets aan de hand is. Zo lief vind ik dat!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 20:49:41 #105
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_42432389
Neuk, gelukkig viel het mee zeg!! Hopen dat je vanacht beter slaapt, je hebt je energie straks hard genoeg nodig...

E.T., wat raast de tijd voorbij he?!!! Toch niet normaal....
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_42433084
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:40 schreef Neuk het volgende:
Was ik alweer... Nou dusver niets verkeerds met de plas, ook niet met de bloedruk. Ik word wel beter in de gaten gehouden ivm eventuele startende vergiftiging maar zo ver te zien was is alles in orde. Het kind is erg groot (jaja, ligt ook erg voor op groei) en het kan dus inderdaad zijn dat hij op de zenuwen en spieren ligt te drukken omdat ie nog niet volledig ingedaald is (koppie zeeft er nog boven, zeg maar).

Dus opgelucht paracetamollekes gaan slikken

oja.. en nog rustiger aan gaan doen... NOG rustiger .... kan dat?
Pfoei, gelukkig. Enne jaah, rustiger ken altijd. Pizza ipv hachee bijvoorbeeld. Of soep/ravioli/zooi uit blik.
Tenzij je koken ontspannend vindt hoor, dat doe ik zelf ook namelijk
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:17:16 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42433290
Neuk, fijn dat het nu in elk geval nog geen vergiftiging is. En goed dat ze je in de gaten houden. Nog rustiger doen...... dan kan zeker (ask Moonah)

In Nederland is het volgens mij verplicht 4 weken vooraf verlof en heb je de optie tot 6 weken. Pff, ben geloof ik erg blij dat ik niet in Belgie werk. Als mijn man dat zou weten, dan had ik lekker tot eind november wel mogen werken....

Vanavond even heerlijk uit wezen eten. Ik heb werkelijk waar genoten. Sowieso het niet koken, maar ook even lekker er tussenuit.... en fleur was het allerliefste peutertje. geweldige ontspannende avond.
pi_42433331

Floor
pi_42433366
Wat een droppie meneer wc-eend.

Gefeliciteerd!
Syllables govern the world
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:20:54 #110
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42433415
Lief .... mooi meisje hoor wc-eind.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:44:33 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42434349
Had ik vanmiddag hele erge buikpijn, die overduidelijk niks met de baby te maken had overigens. Voelde voornamelijk als 'iets' in mijn darmen dat klem zat oid, ondertussen was buikkie ook wel behoorlijk actief en moeilijk aan 't doen..
Buikpijn is nu weg (voorbij het moeilijke stuk darm denk ik) en nu heeft Buikkie de hik, maar ik heb nu geen idee meer hoe hij ligt..

Voelde ik tot vanmiddag de hik steeds onder m'n rechterborst (maar dan een stuk lager), nu links van m'n navel?? Maar ook bij m'n rechterzij voel ik nog wel wat bij die hikjes..

Vorige keer kon de vk nog niet voelen hoe de baby ligt, ik hoop volgende week wel; ben wel benieuwd (ik kan er nl. deze keer helemaal geen pap van maken)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:33:12 #112
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42436175
wauw E.T. wat kun jij hikjes vroeg voelen! Ik wist niet dat dat kon ook.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:35:42 #113
24188 Belana
kloon van belana
pi_42436266
ET, Ezra had ook veel de hik en draaide nog veel van links naar rechts in de buik, de meeste babies schijnen met hun ruggetje links te gaan liggen uiteindelijk, dan kunnen ze het beste de draai maken tijdens de bevalling, dus misschien gaat buikkie er goed voor liggen al
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:39:31 #114
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42436409
Belaan wat ik er van weet is dat ze als ze links met de rug liggen makkelijker met hun kontje de maag opzij kunnen schuiven. Ze hebben dus meer plek als dat ze rechts zouden liggen want daar ligt de, overigens veel taaiere, lever.
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:40:47 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_42436458
ow! is dat het! heej wat grappig om te weten. Ik weet dus wel dat het vaak zo is dat als kindjes rechts liggen ze met het gezichtje verkeerd om komen (was bij Liam zo en bij Ive van cattie ook)
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:54:19 #116
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42437087
Die van mij ligt met regelmaat zijn kont en benen in de lever te wroeten en blijft dan met zijn rug wel links liggen. Alsnog ligt ie dan helemaal strak van boven naar beneden Lekker gevoel, en ziet er ook raar uit zo'n puntbuik

Ik heb het idee dat het bijna pakjesavond is met dit weer van vanavond
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 05:39:28 #117
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42446509
Moooooownah!
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 05:54:02 #118
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446559
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 05:39 schreef Neuk het volgende:
Moooooownah!
Ja! Ik ben er weer!
Ik heb maar vast een beschuit met muisjes genomen bij mijn glaasje warme melk, wellicht helpt het.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 05:57:12 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446569
Overigens dacht ik gisteravond dat het dan toch eindelijk echt echt ééécht zou beginnen...
Gerommel als nooit tevoren, ik voelde me heel erg rustig, was er echt klaar voor.
En guess what?
Het zette weer niet door...

Oh en Belaan, grote vader --> groot kind denk ik...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 05:58:22 #120
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446572
En wat is Floor een moppie!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:01:49 #121
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42446583
Ben je wel een beetje uitgerust? Warme melk is idd wel een heel goed idee.

Ik was in het jeanstopic aan het neuzen... Ik kan bijna niet meer wachten
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:10:43 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446603
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:01 schreef Neuk het volgende:
Ben je wel een beetje uitgerust? Warme melk is idd wel een heel goed idee.
Slecht slapen went.
Serieus! Dadelijk nog een uurtje of twee meepikken.
En warme melk met honing is volgens mij meer lekker dan dat het echt zou helpen.
quote:
Ik was in het jeanstopic aan het neuzen... Ik kan bijna niet meer wachten
Nou, dát heb ik dus ook! Lekker weer mooie kleren aan. Rokken met laarzen, jeans met hakken heerlijk!
Ik heb er tijdens mijn zwangerschap nooit als een slons bijgelopen, ben ik te ijdel voor, maar zonder buik is er zoooo veel meer keuze.
Al moeten we eerst maar eens zien of die buik überhaupt nog gaat terugplooien!

Overigens nog gefeliciteerd met je goede uitslag!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:20:50 #123
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42446637
Ah ik ben ook heel blij dat ik die sloblaarzen (zie buikentopic) gekocht heb. Wel platte hak, ietsje minder mijn smaak maar oh wat een luxe als je uberhaupt laarzen aan kunt als je zwanger bent! Ik denk trouwens dat de meeste vrouwen (tuulk zijn er heus wel wat te noemen die niet zo zijn en tshirts van hun man af gaan dragen) het vooral nodig hebben om er verzorgd en mooi uit te zien tijdens hun zwangerschap omdat hun lijf wel heel drastisch veranderd. Ik heb dat wel iig. Beetje jammer dat zwangerschapskleding eigenlijk vrijwel nooit in de buurt van mijn smaak komt...

Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is. Jij niet?

Melk met anijs is ook nice!

Ennuh... zo positief was de vk niet over de uitslag. Lam eem beginnende vergiftiging zijn. Ik moet iig over 5 daagjes terug komen en dan wordt er weer gekeken... Maar vooralsnog is het feest natuurlijk
Iedere golf van de zee,
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:29:22 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42446659
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:20 schreef Neuk het volgende:
Ik denk trouwens dat de meeste vrouwen (tuulk zijn er heus wel wat te noemen die niet zo zijn en tshirts van hun man af gaan dragen) het vooral nodig hebben om er verzorgd en mooi uit te zien tijdens hun zwangerschap omdat hun lijf wel heel drastisch veranderd.
Nou, ik zie ze soms lopen....
Maar idd, de meeste vrouwen zullen wel degelijk aandacht aan hun uiterlijk bliven besteden, maar die dissonanten blijven ws meer in mijn geheugen hangen.

quote:
Beetje jammer dat zwangerschapskleding eigenlijk vrijwel nooit in de buurt van mijn smaak komt...
Heb ik dan ook nauwelijks gekocht. Paar simpele basics.
quote:
Ik ga er trouwens van uit dat het grootste gedeelte van mijn buik over een tijdje toch echt wel weer weg is. Jij niet?
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.
quote:
Ennuh... zo positief was de vk niet over de uitslag. Lam eem beginnende vergiftiging zijn. Ik moet iig over 5 daagjes terug komen en dan wordt er weer gekeken... Maar vooralsnog is het feest natuurlijk
Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 06:34:09 #125
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42446667
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 06:29 schreef Moonah het volgende:
Nou, zo stellig durf ik daar toch niet van uit te gaan. Mijn gewicht zal ik zo terug hebben, rest van mijn figuur is niet veranderd, maar die buik.... nee, ik kan niet geloven dat die nog strak wordt. Dat vel is zooo enrom opgerekt, en tja, de plooibaarheid zal toch wat teruggelopen zijn met het stijgen der jaren.
[..]

Het is goed dat je zo snel terug moet komen. Bloed en urine iig oké. Dus idd, vooralsnog gefeliciteerd.
hihi ik geloof het ook niet eigenlijk maar ik wil het positief benaderen. Ik was laatst al helemaal in paniek vanwege 2 kleine streepjes (volgens mij zijn het niet eens streepjes, ik zie ze vrijwel niet meer) dus.... maar gelukkig zijn we 30+, heeft zijn voordelen in dit geval.

Feestje doen?
Ik zit mijn verjaardag een beetje te plennen. Ben niet zo'n plenner dus ik denk dat het 2 vermoeiende dagen worden die compleet de soep in gaan lopen wat betreft bezoek en rust

tot later!

[ Bericht 1% gewijzigd door Neuk op 07-10-2006 06:39:58 ]
Iedere golf van de zee,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')