JDA?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:45 schreef Qunix het volgende:
JDA - Voel Je Die Bass?
En eerste cd was Hakkûh & Flippûh 1
Dat was ook mijn eerste singletjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:30 schreef PeRi het volgende:
K's Choice - Everything For Free.
Vet!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:16 schreef mrdjey het volgende:
Weet het niet zeker meer, maar volgens mij was dat
[afbeelding]
zou ook kunnen dat me eerste single 1 of ander gabber ding was geweest,. maar deze staat me nog wel bij.
Dramatisch nummer was datquote:
Goede nummers, de clips waren alleen beterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:48 schreef Frutsel het volgende:
Vanessa Paradise - By My Baby
Sophie B. Hawkins - Damn I wish I was your lover
Daar zou je gevangenisstraf voor moeten krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
I'm a big big gurl....................... in a big big wurld...........................
Fools gold. Wereldplaat!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Arcee het volgende:
Dat was dan een singeltje uit januari/februari 1990.
En dat zou dan maar zo 'es 1 van m'n allergrootste favorieten aller tijden geweest kunnen zijn: Stone Roses - Fools Gold
Dat is van Steps uit 1997 of 1998.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:08 schreef R-Mon het volgende:
"5, 6, 7, 8" van ik weet niet eens meer hoe ze heten. Heb hem nog wel ergens.
Thnx voor de link, supernummerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:39 schreef Arcee het volgende:
Dat was dan een singeltje uit januari/februari 1990.
En dat zou dan maar zo 'es 1 van m'n allergrootste favorieten aller tijden geweest kunnen zijn: Stone Roses - Fools Gold
Klassieker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef mijndochters het volgende:
Beats International - Dub Be Good To Me![]()
Dat zijn 3 puike liedjes !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:35 schreef Litso het volgende:
Wes - Alane
TLC - No Scrubs
Bomfunk MC's - Freestyler
*O* Busje komt zo *O*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:12 schreef Erik_84 het volgende:"Busje komt zo"
En daarna eigenlijk meteen Michael Jackson, Scream geloof ik
quote:
oja die hadden we ook nogquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:42 schreef rompompom het volgende:
Effe gezocht en het resultaat is...... [tromgeroffel]
[afbeelding]
Kèk nâh da leg muh klâh!
Deze?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:53 schreef Phuturistixxx het volgende:
Het nummer heette: Get Away
Een house achtig nummer, weet verdorie alleen nog de naam van de titel..
Fl 15,00 voor een maxi.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef Leonoor het volgende:
Jessie van Joshua Kadison.
En het was nog een 'maxi-single' ook, dus hij kostte fl. 15,00 geloof ik!![]()
Die van de lion king moet hier ook nog ergens in huis liggen (maar die is niet van mezelf)quote:
Ook die heb ik nog liggen, samen met nog een stuk of 70/80 andere singles/maxi's uit die tijd.. Heb ik toen gewonnen bij een prijsvraag op een lokaal radiostation (Energy FM, die een frequentie deelde met radio LONOF (Locale Omroep Noord-Oost Friesland), LONOF zit daar nog steeds maar dan onder de naam Radio Noord-Oost Friesland), waar ik toen naartoe belde met het antwoord dat mn broer gafquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |