Blijf eens van de snuif af!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef De_Postbode het volgende:
*heel verhaal*
Lag het in veel winkels toch ook al!?!?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:53 schreef Natalie het volgende:
Als ik het me goed herinner vond ik de eerste zak pepernoten op iets van 5 september ofzo. Da's.... 3 maanden vóór sinterklaas.
Hmm... oké, we leven nu in begin oktober... Waaaaaaah!! We lopen 2 weken achter! Die kerstzooi had vorige maand al in de winkels moeten liggen
die is leukquote:
Waarom pik jij mijn avantarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:22 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Schreeuwde de kassavrouwt toen ze op de gronds lag "wat doe je?"?
![]()
't Kerstkaartenspul ligt al zeker een maand bij Kruitvat. Lidl loopt gewoon een maand achterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lag het in veel winkels toch ook al!?!?
Zo gaat ook de hele voorpret van de feestdagen af, je wordt er maanden van te voren al gek mee gemaakt...
Maar gelukkig wordt al die ellende afgesloten met een jaarwisseling. Das altijd feest en 2 dagen later is alles weer teug bij het ouwe
![]()
En voor je 't weet, hebben alle winkels een permanente Kerst-, Paas-, Valentijn-, Sinterklaas, Koninginnedag- en wereldkampioenschap(voetbal/hockey/onderwaterworstelen/whatever (dus met oranje petjes, neuzen, sokken,...))-afdeling...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef Natalie het volgende:
't Kerstkaartenspul ligt al zeker een maand bij Kruitvat. Lidl loopt gewoon een maand achter
En na kerst krijgen we valentijnsdag en dan is het alweer tijd voor de paastak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |