Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef De_Postbode het volgende:
Ik was dus zo in de Lidl, want dat is goeiekoop enzo, en het boeit me niet of het pauper is, want de prijs/kwaliteitsverhouding is vetjes, zodoende, dus anyway, ik was in de Lidl.
Staat er zo een rek met schijnheiligman-snoepgoed. Afijn, dat verhaal is bekend, daar wind ik me niet meer om op. Maar tussen de zakinhoud van deze grijsaard stond verdorie ook al zijn Amerikaanse kutkloon, DE KERSTMAN! Van die grote chocoladepoppen, fucking kransjes voor in de boom, ligt het aan mijn beroerte of zitten die lui gewoon spul van vorig jaar te verkopen?
Dus voor straf pak ik zo'n chocoladeclaus, reken af en bijt vervolgens voor de neus van de kassamejufvrouw (op humeur wordt tegenwoordig ook bespaard) z'n vrolijke plofkop eraf, slik die door, kots 'm weer uit en stamp de rest van het ding tot gruzelementen.
Kassajuf: "Rofl, wat doe je?!"
Ik: "Hoezo, ik heb 'm toch zelf gekocht?"
Da's heel standaard, maar het was wel lachen, gieren, brullen hè.![]()
Samenvatting: "Lidl die ouwe troep verpatst" of "Commercie
"
't Was trouwens nog ranzige chocola ook, doe mij maar die rozijnen van ze.
Rozijnen!![]()
Gewoon standaard lidl-kwaliteit tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:18 schreef De_Postbode het volgende:
Ja, vaak wel, maar deze pop lijkt heel erg van Kerstmis 2005 Edition te zijn.
Dus je haat het dat ze die dingen verkopen, maar intussen doe je zelf mee aan die marketingmethode door 'm te kopen. De Lidl denkt: cool! ze kopen die zooi!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:15 schreef De_Postbode het volgende:
Ik heb 'm anders wel gekocht hoor! Hij staat nu voor m'n neus (of een beetje schuin ervoor, hangt ervanaf of ik naar het scherm kijk of de muur), met wat missende onderdelen.
Nee, want die rozijnen zijn goddelijk, en daar zit chocola omheen. En dat chocoladeijs wat ik kocht, da's ook goed te verteren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Gewoon standaard lidl-kwaliteit toch![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je haat het dat ze die dingen verkopen, maar intussen doe je zelf mee aan die marketingmethode door 'm te kopen. De Lidl denkt: cool! ze kopen die zooi!
Dus ze zetten meer en eerder die crap in de winkel.
En bedankt, De_Postbode...![]()
![]()
"Maar baas, waarom noemt u hem gewoon niet "el o zet e er?''quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Nee, want die rozijnen zijn goddelijk, en daar zit chocola omheen. En dat chocoladeijs wat ik kocht, da's ook goed te verteren.
[..]
[afbeelding]
Ja, dat is ongeveer je niveau, inderdaad.quote:
Mijn god, wat een klote smileysquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:15 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Puik topic!
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:16 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Hoezo?
[afbeelding] [afbeelding]
Zo gaat het toch meestal?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef skippy22 het volgende:
Lekker hoor nu baggerd iedereen door jou uitspuugde chocalade kerstman![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer je niveau, inderdaad.
Als je geen normale argumenten hebt/kunt verzinnen, begin je te schelden
LOL
![]()
Boeie! Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat ik ook maar één moment serieus ben hier?
Hoi, mag ik je bij deze even vragen op te houden met die smileys te gebruiken?quote:
Blijf eens van de snuif af!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef De_Postbode het volgende:
*heel verhaal*
Lag het in veel winkels toch ook al!?!?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:53 schreef Natalie het volgende:
Als ik het me goed herinner vond ik de eerste zak pepernoten op iets van 5 september ofzo. Da's.... 3 maanden vóór sinterklaas.
Hmm... oké, we leven nu in begin oktober... Waaaaaaah!! We lopen 2 weken achter! Die kerstzooi had vorige maand al in de winkels moeten liggen
die is leukquote:
Waarom pik jij mijn avantarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:22 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Schreeuwde de kassavrouwt toen ze op de gronds lag "wat doe je?"?
![]()
't Kerstkaartenspul ligt al zeker een maand bij Kruitvat. Lidl loopt gewoon een maand achterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lag het in veel winkels toch ook al!?!?
Zo gaat ook de hele voorpret van de feestdagen af, je wordt er maanden van te voren al gek mee gemaakt...
Maar gelukkig wordt al die ellende afgesloten met een jaarwisseling. Das altijd feest en 2 dagen later is alles weer teug bij het ouwe
![]()
En voor je 't weet, hebben alle winkels een permanente Kerst-, Paas-, Valentijn-, Sinterklaas, Koninginnedag- en wereldkampioenschap(voetbal/hockey/onderwaterworstelen/whatever (dus met oranje petjes, neuzen, sokken,...))-afdeling...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:04 schreef Natalie het volgende:
't Kerstkaartenspul ligt al zeker een maand bij Kruitvat. Lidl loopt gewoon een maand achter
En na kerst krijgen we valentijnsdag en dan is het alweer tijd voor de paastak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |