De voedingsbodem voor poltiek rechts. Je kunt het vergelijken met de 'war on terror' van Bush.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:07 schreef R@b het volgende:
verandert heel Nederland zonder slag of stoot in een islamitische heilstaat.
je bedoelt parttime bananen, toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:16 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb nooit moeite gehad met sollicitaties, op het moment 5 parttime banen
Surequote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je bedoelt parttime bananen, toch?![]()
Nederland op z'n smalst.... Een geitenneuker die vrouwen NIET als gelijke behandelt, gaat lopen jammeren bij de Commissie Gelijke Behandeling en krijgt godberterd nog gelijk ook!quote:De stad Rotterdam mag een sollicitant
met een islamitische overtuiging niet
weigeren alleen omdat hij vrouwen geen
hand wil geven.Dat zegt de Commissie
Gelijke Behandeling.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:31 schreef SillyWalks het volgende:
Als ik zo op mijn werk kom, neemt die raad dat dan ook serieus? Ik betwijfel het:
Die kerel linksonder heeft ook zichtbare lichamelijke problemen!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef Vitalogy het volgende:
Die kerel rechtsonder heeft een beetje geestelijke problemen volgens mij
en die kerel linksonder ook trouwens
Tuuuuurlijk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Een afwijzing van een moslim is altijd onjuist.
Dát heet dan weer wèl discriminatie!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef longinus het volgende:
Ik mag uit geloofsovertuiging geen moslims de hand schudden of met ze praten.
Zo, kijken of ik ook aangenomen wordt.
Binnen no-time heb je dan grote problemen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef longinus het volgende:
Nee hoor, ik kan ze ook op een ander manier begroeten en het schriftelijk afhandelen, dit zijn opzichzelf heel gangbare alternatieven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef progrock het volgende:
[..]
Dát heet dan weer wèl discriminatie!
Blijkbaar niet in Nederland, als er een goed alternatief is dan zou het niet tot problemen moeten leiden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Binnen no-time heb je dan grote problemen.
Dat is praten met argumenten die je verzint om je gelijk te krijgen, feitelijk gezien heb je niet zo'n geloofsovertuiging, dus zulke nonsens is GEEN argument.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef longinus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |