Er zijn er wel een aantal geweest. Ervaringen kun je delen inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef X-fi het volgende:
Wat is er mis met mijn vraag?
Heeft iemand al NFS:C gedownload/gespeeld?
Nouja, wilde het van jullie weten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal geweest. Ervaringen kun je delen in
[Multi] Need For Speed Carbon
en
[Xbox 360 deel 152] Waar de controler wel trilt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kun je iniedergeval niet aan mij vragen. De grootste anti-Xbox persoon ben ik wel.
Hoi, kloon van minderwaardigheidscomplexje, Champy2002, BMWM3, NFSUndergroundII, AMD64 en _moder8or_quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi, kloon van minderwaardigheidscomplexje, Champy2002, BMWM3, NFSUndergroundII, AMD64 en _moder8or_
@ Lani:![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En hij is ook nog eens voor Ajax. Moet je naaaagaaaan!
*stook, stook
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met andere userts
Wat ga je koken ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker koken vanavond.. Wie eet er mee??
Die andere drie mag je ook inkleurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef taart het volgende:
[..]
waren dat niet allemaal t zelfde persoon?
Vertel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker koken vanavond.. Wie eet er mee??
ik zie het in je fbquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Die andere drie mag je ook inkleuren
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef Poit het volgende:
Euh, Kip, gemarineerd in knoflook en sambal. Courgette, Aubergine, Paprika (zoete), Champignons, uitjes, lekker gewokt, daarna aanvullen met kip, afblussen met room voor een lekker sausje. Deze serveren met notenrijst en wat gemalen kokus.Krijg er zelf honger van
Wees blij dat ik geen Joop Braakhekke zeiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef Poit het volgende:
Neuh.. meer Cas Spijkers.. (weet je nog hoe ranzig die vent altijd "vwalla" zei..)
Hahahaha.. Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen Joop Braakhekke zei![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef Poit het volgende:
Haha, dat zijn er al 2Ik ga ff boodschappies doen... Tot zo poepescheetjes!
als er genoeg bier is kom ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef Poit het volgende:
Euh, Kip, gemarineerd in knoflook en sambal. Courgette, Aubergine, Paprika (zoete), Champignons, uitjes, lekker gewokt, daarna aanvullen met kip, afblussen met room voor een lekker sausje. Deze serveren met notenrijst en wat gemalen kokus.Krijg er zelf honger van
Bier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er genoeg bier is kom ik ook
nee het is :quote:
Nietquote:
gast ik heb die avatar al een maand of 2 ofzo, die achtergrondjes waren te fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
NietNFS Carbon
![]()
enne, je maakt te snel conclusies. t'is maar een demo
Wedden?! Als je het goed bereidt heffen die smaken elkaar op en is hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Courgette, aubergine en champions in één gerecht?![]()
![]()
n00b
Dat smaakt niet.
Had ik wat over je avatar??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast ik heb die avatar al een maand of 2 ofzo, die achtergrondjes waren te fout.
En het is NFS + EA = crap
overtuigen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef X-fi het volgende:
[..]
Had ik wat over je avatar??
Enne, NFS is en blijft een retestrakke reeks! Niemand die NFS kan overtuigen
Ben ik niet mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
overtuigen?
En ja, je zei NFS
En die avatar is van NFS prutser, zelfs jij snapt het niet
NFS is een pauperreeks
tsja er zijn mensen die geen smaak hebben natuurlijk, kan jij ook niks aan doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Speel het nog da-ge-lijks. heb MW al 5 keer uitgespeeld (alles)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja er zijn mensen die geen smaak hebben natuurlijk, kan jij ook niks aan doen
Welke andere userts. Ik zie nog steeds dezelfde paupers hier komen hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met andere userts
Nee, we veranderen allemaal. Roy en ik doen namelijk aan een 'verbeter jezelf en wordt aardig' campagne. Als jullie ook allemaal even meedoen, dan verbeteren we de SC en worden we allemaal lief.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Welke andere userts. Ik zie nog steeds dezelfde paupers hier komen hoor.
Voor vrouwen verander ik altijd graag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, we veranderen allemaal. Roy en ik doen namelijk aan een 'verbeter jezelf en wordt aardig' campagne. Als jullie ook allemaal even meedoen, dan verbeteren we de SC en worden we allemaal lief.
Ik vind alle drie die ingredienten niet om te etenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wedden?! Als je het goed bereidt heffen die smaken elkaar op en is het![]()
Werkse. Ik ga vakantie houdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga werken, dan is er tenminste iemand hier die zichzelf nog nuttig maakt
Lekker. Ik ga even FIFA en NFS doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag ook niks meer te doen, ben uit enzo.
Nou, valt het jullie niet op dat ik niet meer te pas en te onpas over alles en nogwat klaag?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, we veranderen allemaal. Roy en ik doen namelijk aan een 'verbeter jezelf en wordt aardig' campagne. Als jullie ook allemaal even meedoen, dan verbeteren we de SC en worden we allemaal lief.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, valt het jullie niet op dat ik niet meer te pas en te onpas over alles en nogwat klaag?
Je moet ze ook niet los eten.. Gecombineerd is het hemels!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind alle drie die ingredienten niet om te eten
Hier doe ik niet aan mee heur.. ik ben altijd aardig!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:29 schreef Poit het volgende:
Trek in een lekker koud pilsje..
Knutsel ns wat dan. Iets met games (Mario, Zelda, RE4 en FF), iets met Disney (Donaldquote:
Chanty, misschien als je wat tijd kan vinden kan je wat moois voor ons maken? Dan niet met alle usericons ofzo, want dat verandert iedere keer. Maar misschien gewoon een mooie header?quote:
*TIKKIE!!*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik verveeeeel me.
Ik verveel me ook de pokke.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik verveeeeel me. Zou eigenlijk aan school moeten werken maar daar heb ik al helemaal geen motivatie voor.
Je bent een grote volwassen meid geworden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, valt het jullie niet op dat ik niet meer te pas en te onpas over alles en nogwat klaag?
Ik had nooit moeite met Economie hoewel ik toch echt een NG-er was. ik had dan wel economie1 (kneuzen economie dus)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:50 schreef capibar het volgende:
Ligt het nou aan mij of is economie totaal onlogisch?
Ik heb morgen een proefwerk, maar sommige dingen in dat boek slaan echt als een bamischijf op een drumstel.
Ninja gaidenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik had nooit moeite met Economie hoewel ik toch echt een NG-er was. ik had dan wel economie1 (kneuzen economie dus)
Nu jij nog, hè?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je bent een grote volwassen meid geworden!
Maar dan moet hij zich eerst ombouwen.quote:
Hehe.. True, truequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar dan moet hij zich eerst ombouwen.
en dat zal niet gebeurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
zijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef Frankeinstein het volgende:
wanneer maakt hij het af?
Ja.quote:
Ik ook, kom we gaan elkaar vermaken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef RaymanNL het volgende:
Hoooi![]()
Ik verveel me een beetje
Fok, vermaakt me![]()
Iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef mordradead het volgende:
laten we maandag opnieuw beginnen
dan spaar ik dat op tot volgende week donderdagquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IddMaar dan ga ik nog wel los dit weekend
![]()
nu ben je een uberusre met zoveel postsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:52 schreef Frankeinstein het volgende:
kut, ik heb nu 1339 posts. Ik had eigenlijk wel een screen willen maken dat ik er 1337 had.. Naja..
Dat magquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan spaar ik dat op tot volgende week donderdag
Je schenkt me aandachtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef Roi het volgende:
Nee het is een vieze stinknerd!
Dan heb ik zeker een groot probleem.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef Roi het volgende:
Boycot ? Die heb ik allang geboycot man!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:24 schreef King_of_cubes het volgende:
KUT! Sta ik om half 7 op om om 9 uur op school te zijn. Is die lerares ziek.heb ik pas om 12 uur les.
Dat levenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
Nog maar 9 Sudokupuzzels op mijn Brain Training die ik moet oplossen! Maar ze zijn allemaal wel vet moeilijk.
Wat kan ik zeggen, heerlijk zo een DS als je 's nachts niet kan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
Tuurlijk heb jij wel een levenNIet zo negatief doen heh
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt Bernie, ik heb jou en dat is al genoeg om een goed leven te hebben!
Slang voor koffie.quote:
Al die subforaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
OK![]()
Dat ninetees subforum is trouwens wel tof![]()
Jij vindt het niks omdat je niet over die tijd mee kan praten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al die subforaGaat nergens over meer hoor
Meisje, ik heb de 80's zelfs nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij vindt het niks omdat je niet over die tijd mee kan praten.
Jonge jij bent 12, dat heb je nauwelijks meegemaaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
OK![]()
Dat ninetees subforum is trouwens wel tof![]()
Oh echt? Kreeg toch zwaar de indruk dat je nog een klein jongetje was...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meisje, ik heb de 80's zelfs nog meegemaakt.
Kutopmerkingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:28 schreef Roi het volgende:
[..]
Jonge jij bent 12, dat heb je nauwelijks meegemaakt![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh echt? Kreeg toch zwaar de indruk dat je nog een klein jongetje was...![]()
Wat wil je nou?quote:..: © Angelus © :.. zegt:
Je wordt oud he?
Gadverdamme gast, dit is zooooo eng! Ik wist dat je het hier ging vermelden, ik wist het, ik wist het!!!!!quote:
Je maakt me iig gek. Compleet getikt. Waus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gadverdamme gast, dit is zooooo eng! Ik wist dat je het hier ging vermelden, ik wist het, ik wist het!!!!!![]()
Maar als uitleg, ik ben schizofreen.
Ik wil ook wel de rest posten, maar dat is vrij 18+ getintquote:
Hou opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil ook wel de rest posten, maar dat is vrij 18+ getint
quote:
Uhuh.... MRAUW!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil ook wel de rest posten, maar dat is vrij 18+ getint
Die komen wel weer terug natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hou op
Waar zijn je miyamoto avatarsDie waren net zo tof
![]()
Nou...quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komen wel weer terug natuurlijkMaar ik ben even een anti Gears actie aan het houden dit weekend
quote:
quote:Roy zegt:
Als we nou allebei zouden gaan liggen zijn we gelijkwaardig
..: © Angelus © :.. zegt:
Nog niet
Roy zegt:
Ah, jij wilt bovenop?
..: © Angelus © :.. zegt:
Yup
Omdat ik zo naar mn werk moet fietsen en God het leuk vindt om mij nat te regenen.quote:
Doei lanikoekjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:06 schreef Laniboekje het volgende:
Nou lieve GAM SC-kinders. Ik gaat u allen weer verlaten.
Ciao
Niet zo zeuren! Denk aan King_of_Cubes die al om half 7 moest opstaan en er op school achter kwam dat de leraar er niet was !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik zo naar mn werk moet fietsen en God het leuk vindt om mij nat te regenen.
*PROESTYquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef Roi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren! Denk aan King_of_Cubes die al om half 7 moest opstaan en er op school achter kwam dat de leraar er niet was !
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef Roi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren! Denk aan King_of_Cubes die al om half 7 moest opstaan en er op school achter kwam dat de leraar er niet was !
Ah gossie, dat vind ik zieligquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef Roi het volgende:
[..]
WTF ?!?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
Dus, school was ook weer zeer boeiend.
Conclusie van vandaag: Kotsen achter het kerkaltaar klettert lekker op de vloer en ik kan heel goed een auto nadoen die over hobbels heen rijdt.![]()
Treur niet, ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef RaymanNL het volgende:
OK, ik ben weer verslaaft aan Rollercoaster Tycoon![]()
Daar ben ik mijn hele MSNcarriere mee begonnen jaren terug en ik ben te lui om het te veranderen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef mordradead het volgende:
angelus als msn naam is echt te nerd achtig
ik verander het wel even, wat is je wachtwoord?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar ben ik mijn hele MSNcarriere mee begonnen jaren terug en ik ben te lui om het te veranderen.
Paswoord: ikhouvanmordradeadquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik verander het wel even, wat is je wachtwoord?
LuUuUFfFvvF !j0uU 4 Ff@h, QhUasjAhzSZzquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Paswoord: ikhouvanmordradead
Dank je wel!
Hoop niet dat je hetzelfde een auto bestuurdquote:Ik klink een beetje als Katja Schuurman
stoer, mag ik je handtekening in ruil voor QuD0wZsZszS?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef mordradead het volgende:
ik heb vandaag een x aantal alcoholische gerst en hop bevattende dranken op school genuttigd.
Gij doerak!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef mordradead het volgende:
ik heb vandaag een x aantal alcoholische gerst en hop bevattende dranken op school genuttigd.
Chanty kan nog niet autorijden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop niet dat je hetzelfde een auto bestuurd
Staat je een stuk beterquote:
En ik haat java op zaterdagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 07:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat cursussen voor je werk op zaterdag ochtend in Wateringen.
Een opmerking waar iedereen stil van werd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ik haat java op zaterdagen.
en nog steedsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Een opmerking waar iedereen stil van werd.
Ik ben ff voor je bezigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:43 schreef Laniboekje het volgende:
Is er iemand bereid om voor mij een Kingdom Hearts II - avatar te maken voor op Fok!? Het liefst een avatar met Sora erop en een witte/lichte achtergrond.
Zou ik heel erg tof vinden en eeuwige waardering voor geven!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kies maar uit:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Graag gedaan!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel! Je bent een schat, supergaaf!
quote:
Die gebruik ik toch nietquote:Nu blijft ie wel in je MyAT staan![]()
Foto's.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
Zo he, ik was gisteren bij een verjaardag, en rockstah had veel te veel spacecake gegeten, toen is hij op de bank in slaap gevallen.
Iedereen had allemaal zooi bovenop hem gegooid, en hij sliep maar door.
Ik heb er nog foto's van.
lollermfgm7quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:57 schreef capibar het volgende:
[..]
Die staat op mijn lollermobiel.
En die ligt beneden.
Ken dat, kampen met veel gratis bier en voor de rest 50 cent per biertje bevorderen de consumptie.quote:
Dat ken ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:45 schreef capibar het volgende:
Zo he, ik was gisteren bij een verjaardag, en rockstah had veel te veel spacecake gegeten, toen is hij op de bank in slaap gevallen.
Iedereen had allemaal zooi bovenop hem gegooid, en hij sliep maar door.
Ik heb er nog foto's van.
Deel 2 vond ik beter...quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:01 schreef mordradead het volgende:
"Hard dick in ass cock sucking man" zoiets
Al gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:01 schreef mordradead het volgende:
"Hard dick in ass cock sucking man" zoiets
Die moet zo snel mogelijk op dvd komen.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Hallo GAM SC-ers, ik krijg dus net zo'n mailtje dat ik me op osiris moet inschrijven voor de tentamenweek en dan moet ik volgens het mailtje naar het tabblad inschrijven. Ik dus kijken, staat er helemaal geen tabblad inschrijven en kan ik me dus niet inschrijven.
Ik vermaak me er ook nog erg goed mee. Moet nog maar 1 wereld en dan heb ik het uitgespeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:00 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes!
Ik ben verslaafd aan Kingdom Hearts II.
Als je zoned naar een ander stukje en dan weer terug gaat naar het voorgaande gedeelte van de map, dan respawnen de Heartless natuurlijk wel. Ik ben nog maar 2x een bepaald stukje tegengekomen waar Heartless continu spawnen zonder dat je moet rezonen. Maar die Heartless waren de makkelijkste Heartless in het spel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zitten er weer respawnende Heartless in?
Okayquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
Roy, je gaat KH2 gewoon spelen. Dat weet je he?
?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef mordradead het volgende:
CAZ RADIO 21:15 BERNIE ONLIEN
Jaaaaquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Laniboekje het volgende:
Ga je dan live op de radio de groetjes doen aan ons Bernie? Moet je vragen of je dat mag doen!
Random encounters altijd andersquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat respawnende vijandenIk heb totaaaal geen problemen met random encounters, die zijn steeds anders, maar respawnende vijanden
Wil overigens KH2 wel een kans geven, net een trailer gezien en die Disney shit is zooo cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |