Er zijn er wel een aantal geweest. Ervaringen kun je delen inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef X-fi het volgende:
Wat is er mis met mijn vraag?
Heeft iemand al NFS:C gedownload/gespeeld?
Nouja, wilde het van jullie weten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal geweest. Ervaringen kun je delen in
[Multi] Need For Speed Carbon
en
[Xbox 360 deel 152] Waar de controler wel trilt
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kun je iniedergeval niet aan mij vragen. De grootste anti-Xbox persoon ben ik wel.
Hoi, kloon van minderwaardigheidscomplexje, Champy2002, BMWM3, NFSUndergroundII, AMD64 en _moder8or_quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hoi, kloon van minderwaardigheidscomplexje, Champy2002, BMWM3, NFSUndergroundII, AMD64 en _moder8or_
@ Lani:![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En hij is ook nog eens voor Ajax. Moet je naaaagaaaan!
*stook, stook
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of eigenlijk precies hetzelfde, maar dan met andere userts
Wat ga je koken ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker koken vanavond.. Wie eet er mee??
Die andere drie mag je ook inkleurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef taart het volgende:
[..]
waren dat niet allemaal t zelfde persoon?
Vertel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:26 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker koken vanavond.. Wie eet er mee??
ik zie het in je fbquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Die andere drie mag je ook inkleuren
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef Poit het volgende:
Euh, Kip, gemarineerd in knoflook en sambal. Courgette, Aubergine, Paprika (zoete), Champignons, uitjes, lekker gewokt, daarna aanvullen met kip, afblussen met room voor een lekker sausje. Deze serveren met notenrijst en wat gemalen kokus.Krijg er zelf honger van
Wees blij dat ik geen Joop Braakhekke zeiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef Poit het volgende:
Neuh.. meer Cas Spijkers.. (weet je nog hoe ranzig die vent altijd "vwalla" zei..)
Hahahaha.. Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen Joop Braakhekke zei![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:34 schreef Poit het volgende:
Haha, dat zijn er al 2Ik ga ff boodschappies doen... Tot zo poepescheetjes!
als er genoeg bier is kom ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef Poit het volgende:
Euh, Kip, gemarineerd in knoflook en sambal. Courgette, Aubergine, Paprika (zoete), Champignons, uitjes, lekker gewokt, daarna aanvullen met kip, afblussen met room voor een lekker sausje. Deze serveren met notenrijst en wat gemalen kokus.Krijg er zelf honger van
Bier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er genoeg bier is kom ik ook
nee het is :quote:
Nietquote:
gast ik heb die avatar al een maand of 2 ofzo, die achtergrondjes waren te fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
NietNFS Carbon
![]()
enne, je maakt te snel conclusies. t'is maar een demo
Wedden?! Als je het goed bereidt heffen die smaken elkaar op en is hetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Courgette, aubergine en champions in één gerecht?![]()
![]()
n00b
Dat smaakt niet.
Had ik wat over je avatar??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast ik heb die avatar al een maand of 2 ofzo, die achtergrondjes waren te fout.
En het is NFS + EA = crap
overtuigen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:48 schreef X-fi het volgende:
[..]
Had ik wat over je avatar??
Enne, NFS is en blijft een retestrakke reeks! Niemand die NFS kan overtuigen
Ben ik niet mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
overtuigen?
En ja, je zei NFS
En die avatar is van NFS prutser, zelfs jij snapt het niet
NFS is een pauperreeks
tsja er zijn mensen die geen smaak hebben natuurlijk, kan jij ook niks aan doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:52 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Speel het nog da-ge-lijks. heb MW al 5 keer uitgespeeld (alles)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja er zijn mensen die geen smaak hebben natuurlijk, kan jij ook niks aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |