abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:03:15 #151
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42746311
Ik hoef geen bells joh en die laatste is inderdaad Plinkoid
Laat me maar weten wanneer ik langs kan komen (of jij bij mij)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42746574
Dacht ik al, maar dacht vraag het toch maar wie weet.
Als er nog iets is waarmee ik jou kan helpen.....
Zeg jij maar wanneer je kan, ben de rest van de dag vrij hoor ik net, dus vandaag zou moeten lukken, anders hoor ik het wel.
Niet zo hardcore...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:34:26 #153
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42747159
Lukt vanavond? Ben nu druk aan het leren
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42747467
Is goed Maraca, laat maar weten wanneer je klaar bent met leren, dan hou ik Fok! in de gaten.
See you

AAHhh Ardenlyn, Jeremia is hierheen komen verhuizen, en zo lang is ie nog nieteens weg bij me.
Hij zegt nog droopsel ook

[ Bericht 46% gewijzigd door VAgeNERATION op 17-10-2006 19:07:08 ]
Niet zo hardcore...
pi_42748848

Die blauwe kikker is heel aardig
Veel plezier met hem want dat is er 1tje die meestal lang blijft.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:30:30 #156
160226 WatrBoy
biertje?nee? sex dan...
pi_42749032
heb Animal Crossing tijdje geleden gekocht, echt zwaar verslavend
pi_42749384
Ik weet het, hij is de eerste die terugkomt in Quantiki, maar weet nu dus ook dat Purrl op een dag nog eens terugkomt, als je die nog eens krijgt moet je die maar sturen!
Vind Jeremia maar zo zo maar altijd beter als Gaston "sacre bleu" , die is eindelijk weg.
Niet zo hardcore...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:03:22 #158
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42749821
VAGe .. mijn dorp of die van jou?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42750275
Nu? ik zal hem even opengooien als jij hem al open heb zie ik dat vanzelf, tis wel een beetje een zootje bij mij nu hoor!
Niet zo hardcore...
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:23:04 #160
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42750582
Ik kom eraan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42752235
Bedankt voor de gyroids Maraca , nu is ook mn setje timpanoids compleet .
Sorry nog dat je in mn pitfallfield viel, maar je weet nu de weg
Niet zo hardcore...
pi_42798529
nou, nou, hotline weer hier! hihi

heb ook een creep terug in town: Lobo de wolf! IIIIEEEE, was blij dat die chagie weg was!
coco de pokdalige hippie uitgezwaaid, die ging de wijde wereld verkennen...
weinig roulatie in mn town de afgelopen tijd...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:12:05 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42805858
Wat raar Blue.. ik dacht dat je oude bewoners niet meer terug kon krijgen? Of heb je een nieuw dorpje?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_42809314
Ik heb ook een oude bewoner terug.
Monique en die is niet zo leuk.
hoop nog steeds Nibbles te krijgen maar helaas
pi_42857338
Ik ben helaas al een tijdje niet meer online aan het spelen. M'n pc is overleden en nu werk ik op een heel oud ding wat het niet trekt om de verbinding in stand te houden.
Over een paar weken is er een nieuwe, tot dan!
pi_42872376
Ik heb een misschien mutsige vraag.

Ik kan geen fossielen meer vinden, dat is nu al dagen zo. Bij de GC-versie van AC had ik iedere dag wel 3 of 4 fossielen op te graven. Bij de DS-versie was dat aanvankelijk ook zo, de eerste weken dan.

Moet ik een nieuwe bril of zie ik iets over het hoofd? Komen er in deze versie niet automatisch fossielen bij?
pi_42873758
@_Arual_: Ze moeten er nog wel liggen... 3 per dag... ik zie ze ook niet meer... hoe 'bruiner' het dorpje wordt, hoe minder ik ze tegenkom... soms twijfel ik ook of ze er uberhaubt nog zo vaak zijn!

@VAgeNERATION Lobo komt bij jou vandaan!! AAAAHHHHH!!:) Nu negeer ik hem, kijken of ie snel weer weggaat... Volgens mij is het nu al de 3e die vanuit Quiantiki komt
Tipper is nu aan het inpakken... ze is erg leuk, maar is een beetje te lang gebleven.. tijd voor vers bloed! hihihi

K.K. Time!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42888364
Het lijkt idd dat alleen de figuren die je juist niet wilt aan elkaar doorgegeven worden Blue .
Jammer dat je geen dorp aan kunt raden aan je bewoners, anders zou ik Hugh naar jou sturen en de eekhoorntjes naar Ardenlyn , behalve agent S dan , die vind ik zelf wel tof.

Weer wat setjes naar Li Mei, iedereen die me al geholpen heeft met verzamelen, nogmaals bedankt


Nog even een fototje van alle bewoners, tis druk in huis.


Al liggen er drie bijna altijd te pitten

En nog eentje, tijdens het restylen van Quantiki echt een overschot aan bloemen


Erg leuk om doorheen te rennen
Niet zo hardcore...
pi_42890809
Wow.. druk mee gehad zeker? Wanneer iemand deze week nog leuke turnip prijzen heeft, het is hier al twee week bagger en het zoldertje ligt vol..
pi_42892940
Geen Fish Trophy....
De grote vissen waren allemaal van de zomer... nu moet je kunnen competen met de seabass!!
Nou ja, 19 nov weer een kans
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42893203
Waarmee Reintji?
Check eigenlijk nog zelden de turnip prices, Bells kunnen me gestolen worden, en die white turnips erbij!
Merk wel dat iedereen die al een tijdje acww speelt geen bells meer nodig heeft.

Koop alleen nog af en toe een red turnip, kheb er nu vier in de kast!, als ik dan weer es bells nodig heb maak ik een klein red turnip veldje , al weet ik niet of dat gaat werken, meerdere turnips kweken, aangezien Joan er elke week maar 1 verkoopt.

Ze zijn ook nog eens heel lekker , die red turnips
Niet zo hardcore...
pi_42893356
Ik ben een nieuwe stad begonnen. Ik woon nu ook in een stad met sinaasappels ipv kersen in de bomen. De stad heet Tromso. Kan iemand dat aanpassen in de startpost van dit topic?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_42894127
Liquid, dan moet je ook je nieuwe friendscode posten! Die is als het goed is ook veranderd.
Ik ben vandaag ook aan een nieuwe stad begonnen en heb ook oranges.
Mijn nieuwe gegevens post ik binnenkort als ik mijn nieuwe pc heb en de wifi verbinding het weer doet.
pi_42894131
hallo, ik heb een vraagje.
kan je ook overnieuw beginnen?
ik kan namelijk van een kennis dit spel kopen voor 15 euro omdat hij het super saai vind. maar hij heeft al een tijdje gespeeld dus vandaar.
pi_42899160
Nou nog 1 berichtje dan,
Zometeen werken en kheb totaal geen zin , het begint ook nog eens koud te worden:


Maar morgen weer een nieuwe dag en helemaal vrij


denk dat morgen de hybrids de kast uitgaan.
prettige avond iedereen
Niet zo hardcore...
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:41:59 #176
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_42904630
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef mini-lellan het volgende:
hallo, ik heb een vraagje.
kan je ook overnieuw beginnen?
ik kan namelijk van een kennis dit spel kopen voor 15 euro omdat hij het super saai vind. maar hij heeft al een tijdje gespeeld dus vandaar.
Ja, je kan het dorp gewoon wissen en overnieuw beginnen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_42916249
Doen we het weer?
Niet zo hardcore...
pi_42916450
mensen ik heb zo lelijke klote pop kan ik nergens naar de kapper ofzo
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_42916974
Yeah!! we zijn er weer!! Heb jullie gemist!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42917082
VAgeNERATION

Hoe vind je de tijd om eraan te werken. Kom er alleen in het weekend aan toe.

Bloemen kweken lukt niet meer, of ik moet echt weer iedere dag aan de slag gaan.

Misschien dat ik het weer ga proberen om weer veel bloemen te kweken. Kijken hoe lang ik het vol houd
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_42918069
Ik heb jullie ook gemist!
Heb alweer PT nu en mn restyle is all done, ben echt trots op m'n stadje.
mn nieuwe tuintjes hebben meteen z'n vruchten afgeworpen, vandaag gelijk 4 nieuwe hybrids waarbij zelfs een paarse pansy, die ik nog niet eerder gehad heb.
Volgens mij maakt PT heel veel uit als je hybrids kweekt, en die JL helpt ook, denk ik.

Waar ik de tijd vandaan haal Flurry, nou heb zeg maar geen 9-5 baan dus ben vaak doordeweeks vrij of moet alleen s'avonds werken, verder moet je de boel niet proberen te rushen, beetje bij beetje de town bijwerken.

Heb zelfs nog tijd gehad om een leuke gif te maken, had zoiets nog nooit gedaan maar voor de eerste ooit gemaakt vind k zelf niet slecht. alleen jammer dat tie een beetje klein is
Als je tijd hebt moet je hem eigenlijk ff openen in een nieuw venster om hem goed te zien

misschien vandaag nog wat fototjes van "Quantiki new style" als fok niet weer down gaat , hoop dat er snel iemand tijd heeft om op bezoek te komen
Niet zo hardcore...
pi_42918251
@VAgeNERATION; is agent S bij jou weg of komt ie van een ander dorpje? Hij is net verhuisd naar mij...:)
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:49:44 #183
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_42922284
Wie kan er aanstaande zaterdag middag in mijn dorp langskomen?

Mijn friencode is:
0559 1662 9848
Capelle heet het dorp
RoBu is mijn nickname.

Als er dan iemand online kan zaterdag dan voeg ik je toe....

Ik zoek de volgende dingen:
-Kan iemand wat kopen bij tom nook zodat ik de laatste uitbreiding krijg..
-Ik heb nu peren en peaches en kokos..ik zoek nog ander fruit.....

Alvast bedankt voor de hulp...

Ik zoe verder nog wat uit de 'blue' collectie

ik kan jullie pas op zaterdag toevoegen en dan zal ik laten weten wanneer de poort open gaat. Alvast bedankt voor de hulp!
pi_42933766
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef R_B het volgende:
Wie kan er aanstaande zaterdag middag in mijn dorp langskomen?

Mijn friencode is:
0559 1662 9848
Capelle heet het dorp
RoBu is mijn nickname.

Als er dan iemand online kan zaterdag dan voeg ik je toe....

Ik zoek de volgende dingen:
-Kan iemand wat kopen bij tom nook zodat ik de laatste uitbreiding krijg..
-Ik heb nu peren en peaches en kokos..ik zoek nog ander fruit.....

Alvast bedankt voor de hulp...

Ik zoe verder nog wat uit de 'blue' collectie

ik kan jullie pas op zaterdag toevoegen en dan zal ik laten weten wanneer de poort open gaat. Alvast bedankt voor de hulp!
ik wil wel zaterdag PM me ff kan je denk ik niet aan die blauwe dingen helpen maar wil wel wat kopen bij nook
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:00:14 #185
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_42944486
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:53 schreef Theamerican het volgende:

[..]

ik wil wel zaterdag PM me ff kan je denk ik niet aan die blauwe dingen helpen maar wil wel wat kopen bij nook
is goed!
pi_42944548
afgesproken
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_42945510
wie helpt mij.?

ik heb een aantal vragen namelijk.

1) er was een kokosnoot aangespoeld die he ik geplant bij het water en met gieter water gegeven maar hij is weer weg na een dag dat heb ik nu al 2 keer gehad.

2) me volgende vrag is als ik opnieuw zou beginnen krijg ik dan heel ander dorpje of wat?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_42945595
Zou goed kunnen Blue, dat het mijn agent S is, heb je het hem niet gevraagd?, zegt vast ies van dipshit ofzo

Vanochtend dus mn dagelijkse ronde, fruit oogsten, kijken of er hybrids gegroeid zijn.( 1 roze roos, en een paarse en blauwe pansie ), komt die damn UFO weer langs.
Ik loop dus al een week of 2 met de gouden slingshot op zak om hem eens naar beneden te schieten.
Sta dus helemaal rechts op mn eiland, selecteer mn slingshot en ren over mn paadjes naar de linkerkant van het eiland.( handig die paadjes )
ongeveer halverwegen haal ik hem in maar moet nog naar boven, stukje naar boven en I take my shot, mis hem echt op een haar.
dus nog steeds geen Gulliver en de komende weken nog steeds verplicht de slingshot op zak te houden, damn wat gaat die UFO snel.

Nog een vraagje, kheb nu een zwarte roos die aan het verwelken is, als ik nu m'n gouden gieter gebruik word hij goud, maar als ik een gewone gieter gebruik, blijft hij dan zwart?
wil hem graag zwart houden. , om blauwe rozen te kweken.

Vanavond laat ga ik pas mn flowers water geven, dus ik hoop op respons voor die tijd,
anders word het gewoon maar een gouden roos
Niet zo hardcore...
pi_42945864
@Theamerican
1) heb je het in het zand of in het gras geplant? maybe dat er iemand overheen is gelopen? ze komen iid niet allemaal uit... handig is om er een paar tegelijk te planten.... mocht je van iemand meerdere ontvangen...
2) je krijgt iid een ander dorpje.. met ander fruit.. en hoe vaker je weer restart, hoe vaker je een ander dorpje krijgt met ander fruit (zoals ik heb gedaan, totdat het naar wens was )

@VAgeNERATION, yep... met de gewone gieter blijft hij zwart! Ik gebruik nu standaard mn gewone gieter , om niet per ongeluk een zwarte roos om te toveren
Agent S heb ik nog niet echt gesproken, hij wilde zich eerst ff settelen Is wel weird als ik WEER een weggelopen bewoner van jou krijg!!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42947857
Bedankt Blue, ik kan hem dus zwart houden
Met Agent S tref je het wel dan, ik vind hem iig wel tof.

Jij was toch ook aan het proberen blauwe bloemen te kweken?, misschien weet je het al maar k heb ergens gelezen dat je voor bepaalde hybrids (blauwe rozen iig ) een PT moet hebben, misschien heb je hier wat aan.

Heb je trouwens nog extra points gekregen voor het schilderij van Katie?

Nog geen tijd voor foto's gehad, maar zal binnenkort ff een paar maken, kan je zien hoe mijn bloemen staan, tgaat op het moment goed met hybrids dus.

Zo weg, werken Ciao
Niet zo hardcore...
pi_42947915
Ik snap niks van dat bloemen kweken, het is dat ik het hier van jullie hoor, anders wist ik er sowieso niet van.

hoe werkt dat dan precies?
pi_42948225
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:44 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap niks van dat bloemen kweken, het is dat ik het hier van jullie hoor, anders wist ik er sowieso niet van.

hoe werkt dat dan precies?
Hier staat uitleg http://www.animalxing.com/hybrids.php

Ik ben verder op zoek naar een modern end table, heeft iemand die?
pi_42948279
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:54 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Hier staat uitleg http://www.animalxing.com/hybrids.php

Ik ben verder op zoek naar een modern end table, heeft iemand die?
Dankjewel!
pi_42949805
@VAgeNERATION: ja, het is mij gelukt om er 1tje te kweken!
het is me nog niet gelukt om zelf een blauwe pansie te kweken
Ik denk wel dat het schilderij aan de punten heeft bijgedragen! ik moet er nog maar 1500!! goed dat je het zegt.. was alweer te vergeten dat ik dat iets moet plaatsen!

@Slein83: heb er wel eentje voor je... kijk ff of ik vanavond online kan, kan ik wel ff komen brengen..... kan niks beloven!
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42951184
@ Theamerican
Palmbomen hebben de meeste kans van slagen bij de oceaan. Als je ze in de buurt van scheiding standzand, nomale zand plant worden ze ook gewoon groot.

Hoe verder van de Oceaan, des te meer kans dat ze doodgaan.
I'm not lost, i'm just geocaching
pi_42955039
Hallo,

ik heb gisteren ook Animal Crossing gehaald, super leuk spel, alleen ik vraag me af hoe dat online gedoe werkt. ik heb nu wel een friend code, maar kan ik dan bij iemand op bezoek gaan of zo?
Ik wil wel wat ander fruit hebben om te groeien
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_42955540
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef Blue007 het volgende:


@Slein83: heb er wel eentje voor je... kijk ff of ik vanavond online kan, kan ik wel ff komen brengen..... kan niks beloven!
Dat zou super zijn , zoek jij nog iets?
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef Oproerkraaier het volgende:
Hallo,

ik heb gisteren ook Animal Crossing gehaald, super leuk spel, alleen ik vraag me af hoe dat online gedoe werkt. ik heb nu wel een friend code, maar kan ik dan bij iemand op bezoek gaan of zo?
Ik wil wel wat ander fruit hebben om te groeien
Je moet de friendcode van anderen toevoegen, en zij die van jou. En als 1 van de 2 de poort open zet kan je bij elkaar op bezoek!

[ Bericht 42% gewijzigd door Slein83 op 26-10-2006 15:51:17 ]
pi_42957465
@Ardenlyn en @Anitra...
ACWW: N:Blue/ T:Quixy/ 5412-6138-5749
ACC: Blue007
pi_42958129
Is er nu iemand dan online waar ik eens op bezoek mag komen? mijn code is 3866-2927-0865
Mijn dorpje heet Oproer en mijn mannetje heet Aemilius
Lijkt me wel grappig om eens te zien!
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_42959787
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:39 schreef Blue007 het volgende:
@Ardenlyn en @Anitra...
Die hebben idd nog niets laten horen na de downtime, zouden ze het ac:ww forum voorgoed gedag hebben gezegt?
Die blauwe pansie is wit bij wit maar dat wist je al he

o,ja Maraca ook niet, maar die was er zowiezo al minder, alles goed allen?
Niet zo hardcore...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')