abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2709671
-edit- , een site waarop homevideos worden verkocht en via morpheus of kazaa is het gratis te bekijken.
Dit is een groep van 3 jongens van rond de 27 jaar oud die in een gehuurde bus meisjes oppikken en ze vervolgens zo bepraten dat ze vanzelf met de jongens gaan sexen. Aan het einde van zon partij sex worden de achtergelaten of krijgen ze het geld dat ze beloofd kregen niet, etc ect wie kent dit, en wat vinden jullie nou hiervan??Ik weet niet wat ik ervan moet denken...of eigenlijk ook wel

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-01-2002 03:47]

vrijdag 4 januari 2002 @ 23:26:34 #2
3767 Herald
Come get some
pi_2709799
ik ken het Het is verbazingwekkend hoe onbeschoft die gozers met de dames omgaan maar ze wel zo ver krijgen dat ze (op zijn minst) een pijpbeurt krijgen. Dan ga je je toch afvragen hoe authentiek die beelden zijn.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2709893
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:26 schreef Herald het volgende:
ik ken het Het is verbazingwekkend hoe onbeschoft die gozers met de dames omgaan maar ze wel zo ver krijgen dat ze (op zijn minst) een pijpbeurt krijgen. Dan ga je je toch afvragen hoe authentiek die beelden zijn.
heb je al eens een volle versie gezien van zo'n homevideo??
daar zie je dus dat die gasten ALTIJD krijgen wat ze willen..Maar in Nederland zal het nooit gebeuren (denk ik)
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:40:55 #4
15289 gungan
leegte totale leegte
pi_2710106
Kewl... Nog een reden om een busje te kopen
Ehm erhm goh nou ehm tja
pi_2710194
Idd onwijs gaaf wat die gasten voor elkaar weten te krijgen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:45:08 #6
3767 Herald
Come get some
pi_2710197
De grap van dit soort films is dat je niet zeker weet of het echt is, en als het echt is hoelang het duurt voordat ze krijgen wat ze willen. Laten we even naief doen en het is 100% echt. Ze rijden in hun busje en pikken daadwerkelijk willekeurige vrouwen op. Dan lijkt het me ten eerste sterk dat alle vrouwen die ze aanspreken met hun de bus in gaan en ten tweede dat alle vrouwen die in de bus gaan zitten daadwerkelijk meewerken aan de snode plannen (hoewel ze wel erg goed zijn in pushen). Hoeveel vrouwen moeten ze dan aanspreken om er eentje te neuken? En hoeveel dames laten het erbij zitten dat ze worden geneukt, vernederd, gefilmd en op internet gezet zonder gerechtelijke stappen te ondernemen.
  vrijdag 4 januari 2002 @ 23:52:14 #7
15289 gungan
leegte totale leegte
pi_2710339
Ja ok het zou allemaal fake kunnen zijn, maar het idee is toch erg leuk
Ehm erhm goh nou ehm tja
pi_2710458
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:20 schreef youngbloodmusic het volgende:
-edit- , een site waarop homevideos worden verkocht en via morpheus of kazaa is het gratis te bekijken.
Dit is een groep van 3 jongens van rond de 27 jaar oud die in een gehuurde bus meisjes oppikken en ze vervolgens zo bepraten dat ze vanzelf met de jongens gaan sexen. Aan het einde van zon partij sex worden de achtergelaten of krijgen ze het geld dat ze beloofd kregen niet, etc ect wie kent dit, en wat vinden jullie nou hiervan??Ik weet niet wat ik ervan moet denken...of eigenlijk ook wel
lol wat gedload ziet er wel grappig uit

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 10-01-2002 03:47]

pi_2710463
Het is allemaal fake. Anders zou die site allang van het Internet gehaald zijn.

En als het niet fake is, is het niet leuk. Ik hou niet van dit soort dingen.

pi_2710569
Mwoh wat filmpjes van gezien, maar ik zie dit nog niet zo makkelijk gebeuren. Wijfie aanspreken en hopppaaa erop.
Als het zo makkelijk was... Tss ik geloof niet dat dit echt is.. gespeeld dus!
Use & Abuse... Good & Bad Times
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:09:36 #11
3767 Herald
Come get some
pi_2710661
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:52 schreef gungan het volgende:
Ja ok het zou allemaal fake kunnen zijn, maar het idee is toch erg leuk
Het idee is ook erg leuk en daarom wordt het ook vaak toegepast. Ben Dover is er ook bekend mee geworden. Maar veelal zijn de vrouwen die van straat worden geplukt toch geen echte willekeurige dames als dat de film ons doet vermoeden.
pi_2711156
Bangbus is net zo echt als big brother en de bus. Allemaal in scene gezet.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_2711209
Ik vind het dolkomisch.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_2711291
Humor....maar volgens mij dikke nep
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:04:21 #15
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_2711313
ik zou het dus echt nooit doen he.
kan het zijn dat een man nog zo goed kan lullen, ik zou gewoon weigeren..

ik geloof dus ook niet dat het echt is, denk niet dat er veel vrouwen zouden zijn die eraan mee zouden doen

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 5 januari 2002 @ 03:07:19 #16
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_2712436
Rasechte gonzo-movies; kortom 100% in scene gezet. Mooi gedaan, verder. Zoek eens met Google, ik heb er eens een essay over de bangbus gelezen waar dat allemaal wordt uitgelegd.
pi_2713651
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:58 schreef Dixidito het volgende:
Het is allemaal fake. Anders zou die site allang van het Internet gehaald zijn.

En als het niet fake is, is het niet leuk. Ik hou niet van dit soort dingen.

Ik ben eigenlijk van mening dat deze clips echt zijn.
Ik zie echter wel dat ze een hele hoop meisjes ook niet de bus ingekregen hebben.
Ik vroeg net aan herald of hij de hele duur van alle films had gezien. Ik bedoel de hele film. Een uur lang. Dat zijn de zoektochten naar chicks en uiteindelijk het hele gebeuren tot het eind. Daaraan kan ik namelijk zien dat er echt niet wordt geacteerd, of het moeten top-acteurs zijn, maar kijk eens naar de lultactieken en de reacties van de meisjes. En het zijn natuurlijk ook vaak domme naieve meisjes. Vaak zijn ze na een paar keer aandringen (met geld of niet) wel bereid om nasty dingen te doen.
pi_2713666
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 01:04 schreef sundae het volgende:
ik zou het dus echt nooit doen he.
kan het zijn dat een man nog zo goed kan lullen, ik zou gewoon weigeren..

ik geloof dus ook niet dat het echt is, denk niet dat er veel vrouwen zouden zijn die eraan mee zouden doen

maarja, jij bent dan ook frozen, he?
pi_2713736
het zijn echt hele goede acteers dan...phew:

"All performers are given the opportunity to be tested for sexually transmitted diseases at no charge to themselves within a reasonable amount of time before their performance. All activity is arranged and discussed in advance of filming and every effort is made to insure the health and safety of the performers and to ensure that their performance is a pleasant and enjoyable experience."

Dit komt uit het regelement van wat je voor het betreden van de website te zien krijgt. Maar dan nog kan het alleen maar een fake regelement zijn. Mensen die dit hebben geschreven om zich legally in te dekken. In de films zie je ook niet dat ze verkracht worden, maar ze worden overgehaald en ze vragen, Wil je dit?
maar anyway..
I guess it's a U.S.A. - thing

pi_2714953
dus wat vinden we ervan
pi_2715046
we vinden het zeker stoer..
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_2715113
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 23:31 schreef youngbloodmusic het volgende:

[..]

heb je al eens een volle versie gezien van zo'n homevideo??
daar zie je dus dat die gasten ALTIJD krijgen wat ze willen..Maar in Nederland zal het nooit gebeuren (denk ik)

Jij bent echt naïf!!!!
Ze laten natuurlijk alleen de beelden zien waarop het wel lukt.
En de keren dat het lukt zullen ze wel een hoer hebben ingehuurd.
pi_2723355
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 16:19 schreef jaapisokay het volgende:

[..]

Jij bent echt naïf!!!!
Ze laten natuurlijk alleen de beelden zien waarop het wel lukt.
En de keren dat het lukt zullen ze wel een hoer hebben ingehuurd.

???Jaap is okay???? (=bigbrother=...pak je moment, patty.....ojee)
hmm... misschien wordt het voor jou tijd om eens echt naar die site te gaan, of in ieder geval een volle versie te bekijken van een van de afleveringen op Kazaa of op Morpheus, en zou je in het vervolg misschien alle stukjes tekst van de topic kunnen lezen, alvorens hoog van de toren te blazen tegen mij en dat ook nog eens verkeerd te spellen!
(ik bedoel.....naiif????? nee hoor..geen trema hier..gewoon naief)
pi_2723472
Hum...toch jammer dat mensen op deze manier op ideeën worden gebracht. Vind het een ranzig idee...heb er niks van gezien en wil dat ook niet bepaald...maar zo makkelijk krijg je een griet niet zover hoor. Of je moet echt in de achterstands-der-achterstandswijk zitten waar die meisjes dat waarschijnlijk niet anders gewend zijn.

IOEW...*kreet van afgrijzen*

Bij mij en de meiden in mijn vriendenkring kun je lullen wat je wilt...no way dat iemand er zo intrapt. Misschien hebben wij wel hersens...

Mie luf joe long taim
pi_2723879
quote:
Op zondag 06 januari 2002 14:45 schreef youngbloodmusic het volgende:

[..]

???Jaap is okay???? (=bigbrother=...pak je moment, patty.....ojee)
hmm... misschien wordt het voor jou tijd om eens echt naar die site te gaan, of in ieder geval een volle versie te bekijken van een van de afleveringen op Kazaa of op Morpheus, en zou je in het vervolg misschien alle stukjes tekst van de topic kunnen lezen, alvorens hoog van de toren te blazen tegen mij en dat ook nog eens verkeerd te spellen!
(ik bedoel.....naiif????? nee hoor..geen trema hier..gewoon naief)

Zorg jij nou maar dat je met een computer kan werken zodat je een trema kan typen, voordat je zegt dat ik spellingsfouten maak, En als je niet met betere argumenten kan komen waarom jij niet naief bent behalve dat ik het fout type dan moet je je kop houden!!!!!!
En jaapisokay heeft niets met Big brother te maken want ik heb een hekel aan Big brother
pi_2724404
Ik heb nu een stuk of 10 volledige afleveringen binnen, en gezien, maar mij kan je echt niet wijsmaken dat het geacteerd is.
Uiteraard is het wel zo dat je alleen de succesen ziet, en niet de mislukte pogingen. In 1 van die afleveringen hebben ze het daar zelfs even over, dat ze bij een meid de moed bijna opgeven dat ze instapt.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 6 januari 2002 @ 16:59:10 #27
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_2724453
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:54 schreef Sakura het volgende:
Ik heb nu een stuk of 10 volledige afleveringen binnen
.
quote:
...en gezien, maar mij kan je echt niet wijsmaken dat het geacteerd is.
Uiteraard is het wel zo dat je alleen de succesen ziet, en niet de mislukte pogingen. In 1 van die afleveringen hebben ze het daar zelfs even over, dat ze bij een meid de moed bijna opgeven dat ze instapt.
Het is dus mooi wel nep hoor. Een amateurcameraatje maakt alles een stuk realistischer. Als niemand je had verteld dat Blair Witch Project nep was, dan was je schokkend naar de politie gerend. Ik bedoel gebruik je verstand, dit kan gewoon niet zo zijn dat ze 'at random' meisjes oppikken.
pi_2724682
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:59 schreef zodiaque het volgende:

[..]

.
[..]

Het is dus mooi wel nep hoor. Een amateurcameraatje maakt alles een stuk realistischer. Als niemand je had verteld dat Blair Witch Project nep was, dan was je schokkend naar de politie gerend. Ik bedoel gebruik je verstand, dit kan gewoon niet zo zijn dat ze 'at random' meisjes oppikken.

Met jou kan ik praten
pi_2725277
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:58 schreef jaapisokay het volgende:

[..]

Zorg jij nou maar dat je met een computer kan werken zodat je een trema kan typen, voordat je zegt dat ik spellingsfouten maak, En als je niet met betere argumenten kan komen waarom jij niet naief bent behalve dat ik het fout type dan moet je je kop houden!!!!!!
En jaapisokay heeft niets met Big brother te maken want ik heb een hekel aan Big brother

jaap, jongen, je bent zeker nog geen 20 jaar oud..
ik bedoel, je doet zo onzeker...
Jij schreef dit:
"En als je niet met betere argumenten kan komen waarom jij niet naief bent behalve dat ik het fout type dan moet je je kop houden!!!!!!"

En ik schreef daavoor al dit :
"en zou je in het vervolg misschien alle stukjes tekst van de topic kunnen lezen, alvorens hoog van de toren te blazen tegen mij ?"

Ik denk dat je in de stukjes waarnaar ik verwijs je argumenten zult vinden, ok? L.E.Z.E.N.
en ja, je hebt het goed, ik kan geen trema typen. Ik heb dat niet bepaald op mijn prioriteitenlijst staan. Zullen we nu maar ophouden met het kinderachtige geblaat??
sukkeltje...

pi_2725312
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:54 schreef Sakura het volgende:
Ik heb nu een stuk of 10 volledige afleveringen binnen, en gezien, maar mij kan je echt niet wijsmaken dat het geacteerd is.
sakura, dat waren nou ook mijn gedachten
pi_2725374
toch, zoals je kunt lezen in mijn eerdere stukjes, is het een beetje nep. Tenminste, dat staat het stukje tekst wat je kunt lezen voor het binnentreden van hun site.
Dit kan uiteraard ook een indekmiddel zijn zodat ze gerechtelijk onschendbaar zijn, maar wat zou dan dat stukje betekenen waar ze zeggen dat de meisjes verklaringen getekend hebben dat ze accoord gaan met alle acties....
?????

maar nu herhaal ik mijzelf, lees de andere pagina maar

zondag 6 januari 2002 @ 18:42:55 #32
3767 Herald
Come get some
pi_2725459
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:35 schreef youngbloodmusic het volgende:
maar wat zou dan dat stukje betekenen waar ze zeggen dat de meisjes verklaringen getekend hebben dat ze accoord gaan met alle acties....
in Nederland zijn dat soort contracten verplicht om te laten tekenen als je een programma maakt met ehm 'burgers'. Dus iedereen die in de Taxi zit, bij Menno Buch komt of aan BoobyTrap mee doet kan via zo'n contract toestemming geven om het filmpje uit te laten zenden. Programmamakers mogen zonder ondertekend contract de filmpjes niet uitzenden. Nou weet ik niet meer zeker of er twee weken speling opzat, dus dat iemand na twee weken van ondertekenen alsnog het contract nietig kan verklaren.
pi_2726027
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:59 schreef zodiaque het volgende:

[..]

.
[..]

Youngbloodmusic ofzo. Ik ben toch niet de enige die dat vindt Je ziet toch zo dat het nep is, ik heb ze vanmiddag gezien. Denk je nou echt dat ieder wijf zich door een vreemnde in haar gezicht laat spuiten.
En als je het graag wilt weten ik ben 17, problemen mee?
stummpertje!!!
  zondag 6 januari 2002 @ 23:09:54 #34
17545 fender05
feestuh....
pi_2728612
Ik heb ook even een paar van deze filmpjes gedownload. Puur om een weloverwogen reactie op dit topic te geven

Het volgende vond ik op de frontpage van de site van die gasten:

All performers on this site are over the age of 18, have consented being photographed and/or filmed, have signed model release and provided proof of age,

Hierin staat dus dat die meiden idd een contrakt getekent hebben. Als je de filmpjes bekijkt dan zie je dat enkelen na afloop gewoon die bus uitgezet worden, terwijl die gasten wegscheuren.

Het lijkt me dan sterk dat ze daarna nog even een contractje zouden tekenen. Het is dus gewoon in scene gezet.
Ik kan me ook trouwens slecht voorstellen dat als je als meisje door een stel gasten grof word aangesproken terwijl er eentje continu aan het filmen is dat je dan "spontaan"hierin meegaat.

[Dit bericht is gewijzigd door fender05 op 06-01-2002 23:52]

nog steeds op zoek naar de gevoelige snaar
pi_2728719
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:09 schreef fender05 het volgende:
Ik heb ook even een paar van deze filmpjes gedownload. Puur om een weloverwogen reactie op dit topic te geven o-)

Het volgende vond ik op de frontpage van de site van die gasten:

All performers on this site are over the age of 18, have consented being photographed and/or filmed, have signed model release and provided proof of age,

Hierin staat dus dat die meiden idd een contrakt getekent hebben. Als je de filmpjes bekijkt dan zie je dat enkelen na afloop gewoon die bus uitgezet worden, terwijl die gasten wegscheuren.

Het lijkt me dan sterk dat ze daarna nog even een contractje zouden tekenen. Het is dus gewoon in scene gezet.
Ik kan me ook trouwens slecht voorstellen dat als je als meisje door een stel gasten grof word aangesproken terwijl er eentje continu aan het filmen is dat je dan "spontaan"hierin meegaat.

Het is kut voor je youngbloothmusic maar weer iemand die met een goed argument/feit komt dat het tegendeel bewijst van wat jij zegt.
En ga het nou niet weer afzeiken omdat ie misschien wel een type foutje heeft gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door jaapisokay op 06-01-2002 23:19]

zondag 6 januari 2002 @ 23:19:35 #36
3767 Herald
Come get some
pi_2728737
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:09 schreef fender05 het volgende:
en weer anderen kunnen zich niet voorstellen dat een vrouw zich laat neuken door 320 mannen, of een schaal met sperma naar binnen gieten. En toen kleine Kate vroeger in de kring zat en vertelde wat ze later wilde worden zei ze vast ook niet dat ze voor een boel centjes gesandwicht wilde worden op film.
  zondag 6 januari 2002 @ 23:51:52 #37
17545 fender05
feestuh....
pi_2729048
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:19 schreef Herald het volgende:

[..]

en weer anderen kunnen zich niet voorstellen dat een vrouw zich laat neuken door 320 mannen, of een schaal met sperma naar binnen gieten. En toen kleine Kate vroeger in de kring zat en vertelde wat ze later wilde worden zei ze vast ook niet dat ze voor een boel centjes gesandwicht wilde worden op film.

Hierop doelde ik niet Herald. Het gaat er niet om het niet kunnen begrijpen wat andere mensen sexueel doen.
Ik doelde op het feit dat bijvoorbeeld geen enkel meisje vraagt waarom ze aan het filmen zijn.
Als ik bijvoorbeeld op straat door iemand zou worden aangesproken die me tegelikertijd aan het filmen is dan zou ik dat op zijn minst als zeeeer vreemd ervaren en dan ook veel bewuster zijn van mijn eigen handelen op dat moment.
De meiden in de filmjes gaan echte rop eem dusdanige wijze met de aanwezigheid de camera om dat ze deze als normaal beschouwen. Wat dus bewijst dat het geacteerd is.
Als je een aantal filmpjes ziet dan zul je ook merken dat er telkens spake is van eenzelfde soort verhaalsopbouw. Dit betekend dat er dus sprake moet zijn van een script.
Ik zie dit een beetje als dezelfde soort filmstijl als dingen als jackass en cky. Probeer je maar voor te stellen dat aan het begin van elke montageovergang er telkens iemand roept: Cameras roling!! and.....Action.

[Dit bericht is gewijzigd door fender05 op 07-01-2002 17:37]

pi_2732632
quote:
De grap van dit soort films is dat je niet zeker weet of het echt is, en als het echt is hoelang het duurt voordat ze krijgen wat ze willen. Laten we even naief doen en het is 100% echt. Ze rijden in hun busje en pikken daadwerkelijk willekeurige vrouwen op. Dan lijkt het me ten eerste sterk dat alle vrouwen die ze aanspreken met hun de bus in gaan en ten tweede dat alle vrouwen die in de bus gaan zitten daadwerkelijk meewerken aan de snode plannen (hoewel ze wel erg goed zijn in pushen). Hoeveel vrouwen moeten ze dan aanspreken om er eentje te neuken? En hoeveel dames laten het erbij zitten dat ze worden geneukt, vernederd, gefilmd en op internet gezet zonder gerechtelijke stappen te ondernemen.
Het is wel echt, want je ziet bij elke fotoserie of film dat een vrouwtje geld krijgt om de bangbus binnen te komen en dan genomen door 3 gasten....nu kan iedereen zelf wel raden wat je bent als je geld aanneemt om een wip te maken....
quote:

zonder die contracten zouden die gasten allang van het internet af worden gehaalt
Yesterday i got a postcard from my friend george witch was a satalite picture of the entire world, on the back he wrote: Wish you where here.
  maandag 7 januari 2002 @ 17:10:27 #39
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_2735694
Kijk maar eens naar "Finals" van BNN. Ze krijgen een opdracht om een bepaald gedrag te vertonen maar geen script ofzo.

Dat komt heel erg natuurlijk over. Die meiden krijgen van te voren te horen dat ze gewoon moeten doen alsof het echt is. Maakt niet uit wat ze doen, als ze maar een beetje tegensputteren en uiteindelijk toch instemmen.

In zo'n vrije rol is het niet moeilijk natuurlijk over te komen.

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_2735821
Ok, wie dit gelooft heeft ze niet alle 7 op 1 rij. Gewoon een typische gonzo film zoals die van Seymoure Butts, Ben Dover of die super slechte handyman.
Wat ik wil kun jij je niet veroorloven
pi_2735853
Oh, Sakura > Kijk maar eens naar de SlapHappy videos. Die meiden worden echt helemaal inelkaar getrimmed tot aan het kotsen toe. Dat doen ze puur voor de centen en is ook "geacteerd".
Wat ik wil kun jij je niet veroorloven
pi_2737473
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:51 schreef fender05 het volgende:

[..]

.
Ik doelde op het feit dat bijvoorbeeld geen enkel meisje vraagt waarom ze aan het filmen zijn.
Als ik bijvoorbeeld op straat door iemand zou worden aangesproken die me tegelikertijd aan het filmen is dan zou ik dat op zijn minst als zeeeer vreemd ervaren en dan ook veel bewuster zijn van mijn eigen handelen op dat moment.
De meiden in de filmjes gaan echte rop eem dusdanige wijze met de aanwezigheid de camera om dat ze deze als normaal beschouwen. Wat dus bewijst dat het geacteerd is.
Als je een aantal filmpjes ziet dan zul je ook merken dat er telkens spake is van eenzelfde soort verhaalsopbouw. Dit betekend dat er dus sprake moet zijn van een script.
Ik zie dit een beetje als dezelfde soort filmstijl als dingen als jackass en cky. Probeer je maar voor te stellen dat aan het begin van elke montageovergang er telkens iemand roept: Cameras roling!! and.....Action.

Beste fender. Er is bij de volledige film, en dan bedoel ik de volledige film van een meisje, geen klein voorstukje ofzo...maar bij de gehele versie (die minimaal 50 minuten duurt), heb je maar heel weinig verschillende scenes.
Ik heb veel van deze films gezien, want ik was erg benieuwd naar de authenticiteit (schreef ik dit goed?) van deze films. In deze films zie je vaak dat de meisjes vragen, waarom filmen jullie?? in een van die films zeggen ze dat ze studenten zijn die een opdracht doen, in andere films zeggen ze weer dat ze met een documentaire bezig zijn. dus de meisjes vragen wel waarom dit gebeurt.
Ik twijfel er niet aan, of dit 'bangbusverhaal' is nep, maar kijk nu eens een volle versie van bijvoorbeeld
Rene. Daar zie je hoe ze wordt opgepikt en hoe dom ze is, maar hoe echt het ook lijkt.
Ik bedoel, er zijn zoveel actrices die ik heb zien spelen in films, maar tot nu toe heb ik in dit soort films nog nooit iemand gezien met zoveel talent als deze mensen. Ik bedoel dit natuurlijk cynisch, want het kan BIJNA niet dat het nep is, als je kijkt hoe realistisch het is.
Maar het kan zeker nep zijn.
pi_2737528
quote:
Op zondag 06 januari 2002 15:06 schreef bettyblue het volgende:
Hum...toch jammer dat mensen op deze manier op ideeën worden gebracht. Vind het een ranzig idee...heb er niks van gezien en wil dat ook niet bepaald...maar zo makkelijk krijg je een griet niet zover hoor. Of je moet echt in de achterstands-der-achterstandswijk zitten waar die meisjes dat waarschijnlijk niet anders gewend zijn.

IOEW...*kreet van afgrijzen*

Bij mij en de meiden in mijn vriendenkring kun je lullen wat je wilt...no way dat iemand er zo intrapt. Misschien hebben wij wel hersens...

Ik wil je wereldbeeld niet verstoren hoor, maar er zijn op deze aardbol en zeker ook in de betere wijken (dit is nooit wijkgebonden, belachelijke stelling die je poseert trouwens, maarja)genoeg meisjes die zich voor heel weinig laten ompraten tot het doen van de meest vreemde dingen. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe je het brengt als klootzak (want dat zijn het toch eigenlijk ook wel)

pi_2737571
quote:
Op zondag 06 januari 2002 23:17 schreef jaapisokay het volgende:

[..]

Het is kut voor je youngbloothmusic maar weer iemand die met een goed argument/feit komt dat het tegendeel bewijst van wat jij zegt.
En ga het nou niet weer afzeiken omdat ie misschien wel een type foutje heeft gemaakt.

alsjeblieft, ik zeg het je nog maar EEN KEER.
L.E.E.S. :

"Door youngbloodmusic - zaterdag 05 januari 2002 13:28

--------------------------------------------------------------------------------
het zijn echt hele goede acteers dan...phew:
"All performers are given the opportunity to be tested for sexually transmitted diseases at no charge to themselves within a reasonable amount of time before their performance. All activity is arranged and discussed in advance of filming and every effort is made to insure the health and safety of the performers and to ensure that their performance is a pleasant and enjoyable experience."

Dit komt uit het regelement van wat je voor het betreden van de website te zien krijgt. Maar dan nog kan het alleen maar een fake regelement zijn. Mensen die dit hebben geschreven om zich legally in te dekken. In de films zie je ook niet dat ze verkracht worden, maar ze worden overgehaald en ze vragen, Wil je dit?
maar anyway..
I guess it's a U.S.A. - thing"

Dit schreef ik op de vorige pagina.
Hou je nu op, jongen?

pi_2737619
quote:
Op zondag 06 januari 2002 18:42 schreef Herald het volgende:

[..]

in Nederland zijn dat soort contracten verplicht om te laten tekenen als je een programma maakt met ehm 'burgers'. Dus iedereen die in de Taxi zit, bij Menno Buch komt of aan BoobyTrap mee doet kan via zo'n contract toestemming geven om het filmpje uit te laten zenden. Programmamakers mogen zonder ondertekend contract de filmpjes niet uitzenden. Nou weet ik niet meer zeker of er twee weken speling opzat, dus dat iemand na twee weken van ondertekenen alsnog het contract nietig kan verklaren.

ja, dat begreep ik al. Ik dacht alleen dat ze dat stukje tekst in hun inleiding van hun homepage alleen maar gebruikten om bepaalde instanties te ontwijken, maar die gedachte kwam alleen maar voort uit het ongeloof van de acteerprestaties van de meisjes, alsjebegrijptwatikbedoel.
pi_2738680
quote:
Op maandag 07 januari 2002 13:08 schreef BlackAngl het volgende:

[..]

Het is wel echt, want je ziet bij elke fotoserie of film dat een vrouwtje geld krijgt om de bangbus binnen te komen en dan genomen door 3 gasten....nu kan iedereen zelf wel raden wat je bent als je geld aanneemt om een wip te maken....
[..]

zonder die contracten zouden die gasten allang van het internet af worden gehaalt

uuuuuuuuuuuh...dat dacht ik dus ook
pi_2738741
quote:
Op maandag 07 januari 2002 17:10 schreef Vamos het volgende:
Kijk maar eens naar "Finals" van BNN. Ze krijgen een opdracht om een bepaald gedrag te vertonen maar geen script ofzo.

Dat komt heel erg natuurlijk over. Die meiden krijgen van te voren te horen dat ze gewoon moeten doen alsof het echt is. Maakt niet uit wat ze doen, als ze maar een beetje tegensputteren en uiteindelijk toch instemmen.

In zo'n vrije rol is het niet moeilijk natuurlijk over te komen.

ik geloof niet dat die ene jongen van BNNfinals in de gevangenis draaide (dat hebben jullie allemaal toch wel gezien he) omdat dat zijn opdracht was...toch??
maarja..je hebt wel een punt met dat laatste...dat ze het zelf mogen invullen en dat het daardoor natuurlijk is.. maar als die gasten te ver zouden gaan..dan zouden die chicks toch wel een insinuatie doen naar de achterliggende waarheid van de opnames..zo van..: "ja eh..dat staat niet in het contract he?" ofniet?
  maandag 7 januari 2002 @ 21:59:01 #48
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2739234
Ik weet niet of het echt is, maar die flimpjes hebben weinig om het lijf.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_2739609
Beste Youngbloodmusic,

Zelf heb ik me ook de moeite getroost om enkele volledige versies van deze films te dl-en, dus ik baseer mijn mening niet op een paar korte fragmentjes.
In mijn vorige post gaf ik al aan dat er in de filmpjes telkens een zelfde soort verhaallijn zit. Als je zelf wel een geprobeert hebt een filmpje te maken montage e.d. dan weet je dat je zoiets niet voor elkaar krijgt zonder dat het vantevoren uitgedacht hebt. Hier is ook niet echt sprake van een ingestuudeerde tekst ofzo, maar men werkt wel vanuit een bepaald concept.

Geen enkele van de meisjes vind het ook verder echt een probleem dat op het punt dat er sexuele handelingen verricht worden gewoon verder gefilmt word. Probeer jezelf eens een klein beetje in te leven. Het hebben van sex met iemand krijgt een totaal andere lading op het moment dat je weet dat alles wat je doet gefilmd wordt. Als je bijvoorbeeld je boterhammens staat te smeren, en iemand zou dat filmen dan ervaar je dat heel anders dan wanner je met sex bezig bent. Hiermee doelende op het feit dat de dames dus donders goed weten wat ze aan het doen zijn.

Maar goed, als jij er heilig van overtuigd wilt blijven dat het echt is, dan is dat gewoon jouw mening. Ik zou zeggen, koop een bus en een videocameraen probeer het eens uit.
Ik raad je in ieder geval niet aan het in omg utrecht te proberen, daar worden de vrouwen al zoveel lastig gevallen dat je dan al binnen 15 minuten op het bureau mag gaan uitleggen wat je aan het doen bent.
Mocht het je toch lukken, dan zie ik je filmpjes met veel plezier tegemoet

pi_2739933
quote:
Op maandag 07 januari 2002 22:19 schreef fender05 het volgende:
Beste Youngbloodmusic,

Zelf heb ik me ook de moeite getroost om enkele volledige versies van deze films te dl-en, dus ik baseer mijn mening niet op een paar korte fragmentjes.
In mijn vorige post gaf ik al aan dat er in de filmpjes telkens een zelfde soort verhaallijn zit. Als je zelf wel een geprobeert hebt een filmpje te maken montage e.d. dan weet je dat je zoiets niet voor elkaar krijgt zonder dat het vantevoren uitgedacht hebt. Hier is ook niet echt sprake van een ingestuudeerde tekst ofzo, maar men werkt wel vanuit een bepaald concept.

Geen enkele van de meisjes vind het ook verder echt een probleem dat op het punt dat er sexuele handelingen verricht worden gewoon verder gefilmt word. Probeer jezelf eens een klein beetje in te leven. Het hebben van sex met iemand krijgt een totaal andere lading op het moment dat je weet dat alles wat je doet gefilmd wordt. Als je bijvoorbeeld je boterhammens staat te smeren, en iemand zou dat filmen dan ervaar je dat heel anders dan wanner je met sex bezig bent. Hiermee doelende op het feit dat de dames dus donders goed weten wat ze aan het doen zijn.

Maar goed, als jij er heilig van overtuigd wilt blijven dat het echt is, dan is dat gewoon jouw mening. Ik zou zeggen, koop een bus en een videocameraen probeer het eens uit.
Ik raad je in ieder geval niet aan het in omg utrecht te proberen, daar worden de vrouwen al zoveel lastig gevallen dat je dan al binnen 15 minuten op het bureau mag gaan uitleggen wat je aan het doen bent.
Mocht het je toch lukken, dan zie ik je filmpjes met veel plezier tegemoet

Ik spreek je niet tegen, maar ik verwonderde me er gewoon over dat die 'acteurs' het zo echt brachten. Zulke acteurs zie je niet zomaar in een of andere domme pornofilm..
dat was alles
  dinsdag 8 januari 2002 @ 10:42:16 #51
639 Dion
De beuker
pi_2742576
Bedankt voor de tip!
Ben meteen fan van de BangBusBrothers
Kapot is leuker
  dinsdag 8 januari 2002 @ 14:40:02 #52
17812 Cirius
rs6 master
pi_2744388
misschien is het onvoorstelbaar dat ze die meisjes zover krijgen...
maar ik ken een jomgen die behandelt meisjes ook al vuil maar de vrouwen liggen aan zijn voeten...
terwijl hij (vlogens mij) niet eens zo heel erg knap is...
ik echt helemaal niets meer van vrouwen...
Olav de Hennie isser weer :?
pi_2748508
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 10:42 schreef Dion het volgende:
Bedankt voor de tip!
Ben meteen fan van de BangBusBrothers
het zijn wel rotzakken, hoor
  dinsdag 8 januari 2002 @ 23:27:47 #54
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_2751279
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 14:40 schreef Cirius het volgende:
misschien is het onvoorstelbaar dat ze die meisjes zover krijgen...
maar ik ken een jomgen die behandelt meisjes ook al vuil maar de vrouwen liggen aan zijn voeten...
terwijl hij (vlogens mij) niet eens zo heel erg knap is...
ik echt helemaal niets meer van vrouwen...
Heh, zo gaat het altijd joh.
pi_2751689
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:34 schreef youngbloodmusic het volgende:

[..]

het zijn wel rotzakken, hoor

Zwak uitgedrukt, het zijn een stel verkrachters van de zuiverste soort. En als het niet echt is vind ik het nog ziek. Veel rukplezier op die meisjes die daar misbruikt worden.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2002 @ 00:19:41 #56
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2751927
Man, heb er een paar gedownload en het is hetzelfde principe als de Handyman, Excuse me, Horny Housewifes of Buttman. Je ziet al aan de manier van praten dat het amateurpornosterren zijn.

Dit is gewoon fake.

pi_2759003
Ze nemen ook werkelijk elk handtasje mee nadat ze zo'n wijf geneukt hebben...

best knap, zouden ze allemaal zo stom zijn

woensdag 9 januari 2002 @ 17:43:32 #58
3767 Herald
Come get some
pi_2759012
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 00:19 schreef SunChaser het volgende:
Man, heb er een paar gedownload en het is hetzelfde principe als de Handyman, Excuse me, Horny Housewifes of Buttman. Je ziet al aan de manier van praten dat het amateurpornosterren zijn.

Dit is gewoon fake.

he die ken ik nog niet
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2002 @ 18:16:22 #59
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2759310
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 17:43 schreef Herald het volgende:

[..]

he die ken ik nog niet

Nog niet?
  woensdag 9 januari 2002 @ 18:25:12 #60
3767 Herald
Come get some
pi_2759383
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:16 schreef SunChaser het volgende:
Nog niet?
wat edit je vaak je posts zeg, ik weet nu dat het een Duitse variant is
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2002 @ 18:29:17 #61
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2759433
Ja, het zijn ook Duitse filmpjes. Al is die (Horny) Harry gewoon een Nederlander. Hij praat in het Engels en Duits door elkaar. Het is net of hij meisjes van straat oppikt, maar als je wel eens de Seventeen bij de kapper doorbladert weet je wel beter. Daar is het een onderdeel van.
  woensdag 9 januari 2002 @ 18:31:02 #62
3767 Herald
Come get some
  Redactie Frontpage woensdag 9 januari 2002 @ 18:34:01 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2759481
quote:
Have the "Horny Harry" videos -- EXCUSE ME -- been legitimately
released in the U.S.

I know pirated versions came out via Threat Theatre, but i don't
recall these videos getting a legit release in the U.S.

I heard a rumour that "Horny Harry" is Harry Morgan. I have seen
photos of both and they do look similar.

The EXCUSE ME videos are released in Holland by Chick/Seventeen.

De stem is niet van Harry S Morgan iig.
pi_2766200
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De stem is niet van Harry S Morgan iig.

ik heb niet zo erg veel verstand ervan, maar jullie schijnen er flink wat vanaf te weten..
pi_2767661

pi_2767687
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 00:00 schreef RoK het volgende:
Veel rukplezier op die meisjes die daar misbruikt worden.
Dank je! .
pi_2769707
Hmz, ik heb 3 films gezien nu. 2 waren duidelijk nep. 1tje was VET goed geacteerd, en leek of was echt.
pi_2772482
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 14:44 schreef MoJo het volgende:
Hmz, ik heb 3 films gezien nu. 2 waren duidelijk nep. 1tje was VET goed geacteerd, en leek of was echt.
wat was het scenario en hoe heette het meisje?
  vrijdag 11 januari 2002 @ 23:18:08 #69
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_2789276
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 18:28 schreef youngbloodmusic het volgende:

wat was het scenario en hoe heette het meisje?

Monica
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_2789395
Meisje wat bij de bank werkte.. kreeg 50 dollar als ze meeging voor wat vragen ivm een intervieuw.

Naam weet ik niet meer.. donkerblond, slank, best cute. Roze blousje, zwart rokje, zwarte BH, kaal geschoren poesje.

Ze nemen haar portemonnee ook mee.. nadien..

zaterdag 12 januari 2002 @ 14:29:16 #71
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_2792392
Was die bus niet van SBS?
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_2792540
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:29 schreef Borin het volgende:
Was die bus niet van SBS?
Ik heb het filmpje RENEBUS.mpg gezien..
Ook zo'n blonde (volgens mij uit frankrijk ofzo)
Ze stond met pech bij een tankstation en die kerels pikte haar op en beloofte haar bij een monteur te brengen.

Na een hele tijd komt er pas wat actie.. (deze scene duurt 41 minuten) en aan he einde zetten ze haar af en rijden snel weg..

Ik twijfel nog of deze echt is of nep...

Neuj
pi_2792572
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:51 schreef HenkieSpankie het volgende:

Als je het ooit lukt om binnen 42 minuten een volslagen vreemde meid je bed in te krijgen (inclusief facial en denigrerende opmerkingen) dan hoor ik het wel.
pi_2793144
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:55 schreef zodiaque het volgende:

[..]

Als je het ooit lukt om binnen 42 minuten een volslagen vreemde meid je bed in te krijgen (inclusief facial en denigrerende opmerkingen) dan hoor ik het wel.

Tis mij gelukt, al 2x in mn leven.

Maar die van Rene is nep, duidelijk, ze vind het veelste leuk.

pi_2793221
quote:
Op maandag 07 januari 2002 17:19 schreef DikkeSjaak het volgende:
Oh, Sakura > Kijk maar eens naar de SlapHappy videos. Die meiden worden echt helemaal inelkaar getrimmed tot aan het kotsen toe. Dat doen ze puur voor de centen en is ook "geacteerd".
Goh, klinkt echt als een leuke avondvulling.
Voor ¤ 50,-- per jaar (fiscaal aftrekbaar) kunt u Vriend van CIDI worden.
  zaterdag 12 januari 2002 @ 18:26:51 #76
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2794430
OK, ik zal de zeepbel dan maar ff doorprikken...
quote:
All performers are given the opportunity to be tested for sexually transmitted diseases at no charge to themselves within a reasonable amount of time before their performance. All activity is arranged and discussed in advance of filming and every effort is made to insure the health and safety of the performers and to ensure that their performance is a pleasant and enjoyable experience.
Dit komt van de entry page van de website van bangbus.com! Nu lijkt me toch wel zonder enige vorm van twijfel vast te staan dat het gewoon helemaal FAKE is!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2794476
quote:

[..]

Ach als je echt geil bent
Neuj
pi_2794921
quote:

[..]

ach als je naar spanje of Italie gaat, dan heb je er al een binnen 15 min
pi_2803003
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 18:26 schreef T_R_I_P het volgende:
OK, ik zal de zeepbel dan maar ff doorprikken...
[..]

Dit komt van de entry page van de website van bangbus.com! Nu lijkt me toch wel zonder enige vorm van twijfel vast te staan dat het gewoon helemaal FAKE is!

Kijk even naar de geschiedenis van deze topic, en je zult zien dat wat jij schrijft ook al door mij is geschreven, veel eerder in het topic.. maar toch bedankt hoor
pi_2803022
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 14:51 schreef HenkieSpankie het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje RENEBUS.mpg gezien..
Ook zo'n blonde (volgens mij uit frankrijk ofzo)
Ze stond met pech bij een tankstation en die kerels pikte haar op en beloofte haar bij een monteur te brengen.

Na een hele tijd komt er pas wat actie.. (deze scene duurt 41 minuten) en aan he einde zetten ze haar af en rijden snel weg..

tsjah....
pi_2803041
quote:
Op zaterdag 12 januari 2002 19:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ach als je naar spanje of Italie gaat, dan heb je er al een binnen 15 min

als je doet
pi_3138367
.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 15:05:58 #83
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_3138477
*downloadt

ben benieuwd

dinsdag 12 februari 2002 @ 15:12:25 #84
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_3138594
Mwuhahahaha
lache
als het echt is zijn die meiden behoorlijk dom

en als het nep is acteren ze redelijk goed

conclusie: geslaagde actie van die gasten

pi_3362314
na het herhaaldelijk omhoog trappen van dit topic door de opener dmv alleen een . of de uitdagende "hihihi" een slotje!

Jammer, maar helaas dankbetuigingen kun je kwijt aan zijn adres.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')