abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42379389
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_42379792
Jeroen was vanochtend E10 aant dollen.

Tijn: Hey Tjen, nu wij even schaken.
E10: Nee, ik ga eerst tegen Jeroen
Jeroen: Wil je niet verliezen…ga nou maar is tegen Tijn, van hem kan je zeker niet winnen.
E10…mompelde wat….ja ik heb ook heus al wel is van Tijn gewonnen hoor.
Jeroen: Ik haat dat echt, van die mannetjes die net komen kijken en dan denken dat ze een schaakgrootheid zijn.
Tijn: (lacht om Jeroen en lacht eigenlijk E10 uit.)
E10: Nou ok dan…
Jeroen: Als je niet van iedereen kan winnen en dan praatjes hebt, dan ben je gewoon een lul.
Tijn: En prettige wedstrijd. (lacht zich rot)
Jeroen: Ja jongens fijne wedstrijd.

Dan lachen ze nog maar is…jeroen loopt liep lekker door in het rad. En E10 zat zichtbaar aangedaan zich af te vragen, “ben ik nou net op m’n nummer gezet door Jeroen.”
pi_42379849
E10 heeft echt een plaat voor z'n kop.
Lag Sa gewoon lekker te slapen...loopt die E10 weer de slaapkamer in...en wurmt zich zo onder de dekens tegen d'r aan.
pi_42379958
goed gesprek tussen de broertjes
pi_42380052
Zeker....

Voor de rest zie ik op de streams weinig actie, ging er eigenlijk al vanuit dat de tuin open is (8:00 geweest) en iedereen die wakker is buiten zou zitten. Maar zie daarvan niks terug op de streams....
pi_42380058
Hebben jullie streams dan ??? ik zie alles zwart
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42380141
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie streams dan ??? ik zie alles zwart
Das niet goed
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42380172
Rik vertelt dat hij voor pampus in bed lag
Sabrina: We konden alles met je doen, maar we zijn vrienden dus hebben het niet gedaan
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_42380195
Zo te horen is het duracellkonijntje Sabrina weer aardig opgeladen
pi_42380290
WElke stream site gebruiken jullie ??? Op geen enkele site heb ik nl beeld (ik weet het is offtopic)
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42380298
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:05 schreef petraa het volgende:
WElke stream site gebruiken jullie ??? Op geen enkele site heb ik nl beeld (ik weet het is offtopic)
http://www.gillesdesmit.com/bb/
pi_42380345
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:58 schreef pullup het volgende:
Zo te horen is het duracellkonijntje Sabrina weer aardig opgeladen
Ja...ze heeft er wel wat van weg ja.
pi_42380380
Ow...tuin is open.
pi_42380386
Het gesprek met sabrina gaat over Barry
Tijn Wat denk je dat hij er van vind dat je met 19 jarige jochies in bed ligt.
S: ach hij kent me

S: Ik stel me eigenlijk voor dat als ik er uit kom en ik kom thuis dat hij mijn hele huis roze heeft geverft. SURPRISE !!
en dat ik dan zeg leuk, maar ik vind er eigenlijk niets maar aan. bla bla

Nu gaat het over Sabrina op Mardi Gras in New Orleans over kralenkettingen verzamelen
pi_42380449
Tijn probeerde Sabrina af te zeiken over haar accent maar hij krijgt meteen een heleboel voorbeelden over zijn belachelijke brabantse accent om zijn oren terug
pi_42380587
Wel grappig dat stel...sinds E10 niet meer non-stop aan Sa hangt, komen er tussen Tijn en Sa ook steeds leukere gesprekken. Gaat over de vreemste dingen soms, maar erg vermakkelijk.

Tijn blijft (als enige) i.i.g. nog ff Sa gezelschap houden lijkt het, ondanks dat de tuin open is.
pi_42380591
fijn, die liedjes in de tuin, maar waarom moeten die knullen perse op een bank staan?
zielig eigenlijk
pi_42380630
Wat ik me afvraag....waar is MO?? Heb d'r al heel de ochtend niet gezien.
In d'r eigen bed lag ze net in ieder geval niet. Daar lag Sa alleen tot E10 haar wakker kwam maken.
pi_42380698
mo ligt geloof ik in het bed van tijn
pi_42380704
WTF is spongebob macaroni
pi_42380738
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef pullup het volgende:
Die zien deruit als een sponsje check de winkels
Twinning = boring
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:33:55 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42380765
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef pullup het volgende:

spongebobmacaroni
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_42380794
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

spongebobmacaroni
Lol

Ik mocht vroeger nooit met mijn eten spelen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:37:35 #24
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42380829
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef pullup het volgende:

[..]

Lol

Ik mocht vroeger nooit met mijn eten spelen
en het helpt geen zier, ze eten alleen maar slechter met die figuurtjes pasta, zijn druk aan het determineren wat er zoal in zit

gebeurd er nog wat op de streams?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:38:17 #25
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_42380843
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef Verida het volgende:
fijn, die liedjes in de tuin, maar waarom moeten die knullen perse op een bank staan?
zielig eigenlijk
ik had het geluid uit en zag Jeroen zijn lippen contnue bewegen. Ik dacht die heeft wat te vertellen, bleek dat hij aan 't zingen was . E10 heeft trouwens wanneer hij zingt een heel andere gezichtsuitdrukking, zoiets van :goed ben ik, ben ik in beeld?
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')