neh die is ergens andersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Is dit weer het felicitatie-topic van Sebasser![]()
Wat nou morgen een fijne dag ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
slaap lekker jah
en morgen enne een fijne dag![]()
je leest niet goed he.. dommiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou morgen een fijne dag ?
Ik ben vandaag jarig
Boehoe, wees blij dat er 1 is man.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef Thieske het volgende:
Verkeerde username TS.
Je had je kloon moeten gebruiken, man.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boehoe, wees blij dat er 1 is man.
Warmt de aarde daarvan op?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Moggûh, ik heb het een partij koud hier![]()
Thermostaat al op 20 graden gezet en nog koud. Er wordt gewoon te weinig geneukt![]()
Ga zelf neuken dan als je het zo koud hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Thermostaat al op 20 graden gezet en nog koud. Er wordt gewoon te weinig geneukt![]()
Weet ik veel en de aarde is een pannekoek, rond en platquote:
Is knuffelen ook goed?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Knuffelen is altijd goedquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Knuffelen is altijd goed![]()
Zeker 's morgens![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je had je kloon moeten gebruiken, man.![]()
Jij ook jarigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:03 schreef myrth het volgende:
'goede' morgen
en vandaag weer gezellig te horen krijgen dat ik weer een jaartje ouder ben![]()
Met je goede been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen! Ik heb voor de verandering niet zo'n last van een ochtendhumeur
.
Met haar fantoombeenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:32 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met je goede been uit bed gestapt?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt een fantoompenis, zo klein.
Ik heb kei goeie zin johquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:37 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen ochtendhumeur hebt, ijsmeis?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb kei goeie zin joh![]()
!
Sjalala!! Zieje?
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Nee, ik ga vanavond winkelen. Iets wat ik al veel te lang niet heb gedaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:47 schreef DarkShine het volgende:
Schijnbaar heeft ze wat groters dan die fantoompenis gehad waar ze het juist over had.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt een fantoompenis, zo klein.
Luie hondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:04 schreef Sebasser het volgende:
Et weer staat op http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Heb je ook een webcam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die loopt dan ook niet via FOK!. Maar via m'n MSN.
ah! dan zou het kunnen kloppen dat ik het gemist heb.. Ik heb namelijk niemand in mijn MSNquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die loopt dan ook niet via FOK!. Maar via m'n MSN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |