neh die is ergens andersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Is dit weer het felicitatie-topic van Sebasser![]()
Wat nou morgen een fijne dag ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
slaap lekker jah
en morgen enne een fijne dag![]()
je leest niet goed he.. dommiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat nou morgen een fijne dag ?
Ik ben vandaag jarig
Boehoe, wees blij dat er 1 is man.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:24 schreef Thieske het volgende:
Verkeerde username TS.
Je had je kloon moeten gebruiken, man.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boehoe, wees blij dat er 1 is man.
Warmt de aarde daarvan op?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Moggûh, ik heb het een partij koud hier![]()
Thermostaat al op 20 graden gezet en nog koud. Er wordt gewoon te weinig geneukt![]()
Ga zelf neuken dan als je het zo koud hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Thermostaat al op 20 graden gezet en nog koud. Er wordt gewoon te weinig geneukt![]()
Weet ik veel en de aarde is een pannekoek, rond en platquote:
Is knuffelen ook goed?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
Knuffelen is altijd goedquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Knuffelen is altijd goed![]()
Zeker 's morgens![]()
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je had je kloon moeten gebruiken, man.![]()
Jij ook jarigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:03 schreef myrth het volgende:
'goede' morgen
en vandaag weer gezellig te horen krijgen dat ik weer een jaartje ouder ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |