trianogwat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
En dat derde ingrediënt???
gekookt is beter.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nou ja, een gebakken ei is ook lekker.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
gekookt is beter.
Tenzij je ontbijtspek en wit brood hebt. En een klein beetje kaas.
Anders gekookt, met veel zout![]()
Jazekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:13 schreef lienelien het volgende:
trianogwat.
Wil je echt dat ik het over ga typen?![]()
Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.quote:
vast welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tiësto weten veel mensen inderdaad ja, maar hij heeft onder nog veel meer pseudoniemen muziek gemaakt.
lekker mènquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:25 schreef wyccie het volgende:
't Is gewoon mest wat er in de poedersuiker zit!
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan kun je dus ook mesten met poedersuiker.
Jahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft wel een mooi sneeuwwit landschap
Praktische gedachte zo laat in de nacht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:32 schreef lienelien het volgende:
En dan liggen alle snuifjosti's in rijtjes op de weilanden. Des te makkelijker om op te ruimen![]()
's Nachts ben ik op mijn creatieve bestsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Praktische gedachte zo laat in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |