We leven niet in de middeleeuwen. Ik sla hard.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Dan moet je haar maar schaken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
EN potdimme wyccie, ga eens optijd slapen!![]()
![]()
Is het hier niet 'torsen'?quote:
Anno 2006 vinden vrouwen het stiekem nog steeds leuk om zo nu en dan gedomineerd te worden. (En te dienen.)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef wyccie het volgende:
We leven niet in de middeleeuwen. Ik sla hard.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Lienekien het volgende:
Is het hier niet 'torsen'?
Nee, dat zal wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]Ha. Dus toch niet zo'n foute gedachte van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Dienen vind ik niet erg. Gedomineerd worden is wat anders. Ik zou boos worden als ik een 'vriendinnetje' ben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Anno 2006 vinden vrouwen het stiekem nog steeds leuk om zo nu en dan gedomineerd te worden. (En te dienen.)
Dat betekent toch niet dat het niks voorstelt? Integendeel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik zou boos worden als ik een 'vriendinnetje' ben.
Zo zou ik het wel opvatten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Dat betekent toch niet dat het niks voorstelt? Integendeel.
Ik vat het op als:quote:
Ja, maar heeft ze niet expres daarvoor het beeld van Atlas gebruikt? Die torste de wereld toch op zijn schouders?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, het is juist het tegenovergestelde van torsen. Als je 'shrugt' draag je het niet maar laat je het van je afglijden.
Jazeker. Ze gebruikt 'to shrug' overigens sowieso erg vaak in haar romans. The fountainhead zit er vol mee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar heeft ze niet expres daarvoor het beeld van Atlas gebruikt? Die torste de wereld toch op zijn schouders?
Ik zie het verband niet. Vreemd taalgebruik trouwens.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vat het op als:
i like my body when it is with your
body. It is so quite a new thing.
Muscles better and nerves more.
i like your body. i like what it does,
i like its hows. i like to feel the spine
of your body and its bones, and the trembling
-firm-smooth ness and which i will
again and again and again
kiss, i like kissing this and that of you,
i like,, slowly stroking the, shocking fuzz
of your electric fur, and what-is-it comes
over parting flesh . . . . And eyes big Love-crumbs,
and possibly i like the thrill
of under me you quite so new
'Vriendinnetje' heeft nog iets van dat enthousiasme als je elkaar net leert kennen en alles nieuw en spannend is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het verband niet. Vreemd taalgebruik trouwens.
Ik heb onlangs de inleiding in mijn versie van The Fountainhead gelezen, ook van Rand's hand, geschreven 25 jaar na eerste verschijning. En het boek ligt nu weer op de stapel. Even niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jazeker. Ze gebruikt 'to shrug' overigens sowieso erg vaak in haar romans. The fountainhead zit er vol mee.
Ja, ik ook, maar deze had ze zelf geschreven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken de inleiding, ik heb haar ook voorin mijn versie staan. Ik ben een groot tegenstander van het lezen van inleidingen voorafgaand aan het verhaal zelf.
Daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind dat, ook als het nieuw en spannend is, het serieus moet zijn. En niet zo'n 'verliefdheid' die je op de basisschool hebt; elkaars handje vasthouden als je in rijen van twee moet opstellen. Of als een stel pubers.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
'Vriendinnetje' heeft nog iets van dat enthousiasme als je elkaar net leert kennen en alles nieuw en spannend is.
Ik stel voor dat we wachten op broer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind dat, ook als het nieuw en spannend is, het serieus moet zijn. En niet zo'n 'verliefdheid' die je op de basisschool hebt; elkaars handje vasthouden als je in rijen van twee moet opstellen. Of als een stel pubers.
Gisteren zei je nog heel wat anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Waarom?
Eigenlijk wilde ik gaan slapen. Vandaag was wel een dieptepunt. Ik hoef niet eens een kater te hebben om me brak te voelen.
Ik ben de verpersoonlijking van de puberale verliefdheden, inderdaad.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik stel voor dat we wachten op broer.
Ik wist het, je zat gewoon in de bosjes te wachten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van de puberale verliefdheden, inderdaad.
Daar kom ik op terug. Nu was het nog veel erger.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:31 schreef Lienekien het volgende:
Gisteren zei je nog heel wat anders.
Het maakt het niet minder serieus maar spannend en bezield, je begeert en verlangt naar meer. Dat is wat ik bedoel met 'enthousiasme'. 'Vriendin' klinkt in mijn oren als 'ik heb het nu wel gezien en het is lekker stabiel'.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Daar heb ik echt helemaal niks mee. Ik vind dat, ook als het nieuw en spannend is, het serieus moet zijn. En niet zo'n 'verliefdheid' die je op de basisschool hebt; elkaars handje vasthouden als je in rijen van twee moet opstellen. Of als een stel pubers.
Er was zonet hier achter iemand een grote tak van een boom aan het hakken. Die zat in de bosjes. Met akelige bedoelingen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist het, je zat gewoon in de bosjes te wachten.
Ik bedoelde dat ik geen zin had om een serieuze reactie te geven. Ik schoot in de (k)leuterstand.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Er was zonet hier achter iemand een grote tak van een boom aan het hakken. Die zat in de bosjes. Met akelige bedoelingen...
Niettemin: wat bedoelde je?
Welterusten, Claudia.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten.
O, dan gaat er nog niemand naar bed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga nog niet slapen. Ik heb al de hele middag geslapen.
Dat ook, ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Dat het stabiel is sluit niet uit dat het in een keer voorbij kan zijn.
Dat zoeken naar stabiliteit legt in het begin een heel zware druk op een relatie. Die is er namelijk nog niet meteen, dat duurt een tijdje. En hoe meer druk je erop legt, hoe moeilijker het wordt om het waar te maken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
En Claudia, ik vind stabiel fijn. Liever stabiel en zeker dan spannend en zomaar ineens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |