quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, ik geloof er ook niks van hoor Claudia.
Anyway, dit vraagt om een poll:
Poll: Waar is JAM??Den Haag Rotterdam Japan Staat in m'n keukenkastje Ik ((h)er)ken sowieso geen JAM ![]()
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, ook namens mij bedankt voor de film tip. Voordat ik moest slapen ben ik nog ff terug naar beneden gegaan om de videorecorder aan te zetten. Ik wou deze film al heel lang zien, maar het kwam er nooit vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:07 schreef Isabeau het volgende:
wyccie: http://www.daretobeanangel.com/index.php
broer: bedankt voor de filmtip! In plaats van mijn avond alleen op de bank met een laptop door te brengen, heb ik me heerlijk met een grote pot thee voor de tv genesteld om een goede film te kijken.
damnit, die optie had ik dan weer niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:19 schreef Isabeau het volgende:
AR, jam staat in mijn koelkast....
Ja, dat is leuk en aardig, maar niet relevant voor de pollquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb jam zonder suiker.
Oh, moet ik nu terug gaan lezen??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik het met Claudia eens ben wat beteft de rijen voor de kassa's in de supermarkt.
Ik heb op Rotterdam gestemd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat is leuk en aardig, maar niet relevant voor de poll
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, moet ik nu terug gaan lezen??
Of kan iemand mij even een korte samenvatting geven wat het geval was, en wat de diverse meningen waren??
Dan kan ik kijken bij wie ik me aan kan sluiten, of mijn eigen mening toevoegen aan het geheel
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
In de praktijk is het zo dat de mensen vooraan in de rij blijven staan waar ze staan en de mensen daarachter in de nieuwe rij gaan staan tot het punt dat het niet meer uitmaakt (en dan om en om). Dat is geen kwestie van exacte wetenschap maar een inschatting waarbij de intentie is om wie het langst wacht het eerst aan de beurt te laten zijn. Het is erg onfatsoenlijk om mensen die langer wachten nog langer te laten wachten dan nodig is. Je ziet vaak dat er een heel lange rij is, een nieuwe kassa opengaat en dan juist de mensen helemaal achteraan zich op de nieuwe kassa storten. Als je dat doet is er echt iets ernstig misgelopen in je opvoeding.
Zoals Sting ooit zong: A gentleman will walk but never runquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
In het kort:
Je staat in de rij voor een kassa en er opent zich een nieuwe rij.
Ren je daar heen? Ja/Nee
In principe wel jaquote:Laat je iemand die in jouw rij voor je stond dan ook daar voor je staan? Ja/Nee
Hehe, zo'n vermoeden had ik alquote:
Ja, het begint hier nu ook wel wat koud te worden, voor 's ochtendsquote:Ohja, jij wilde de gaskachel houden, he. Je zult hem langzaamaan nodig hebben; ik heb gister voor het eerst de verwarming aan gehad.
Dat heb ik in Brazilië bij verschillende winkels gezien.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Ze hebben de kassa's bij de boekhandel veranderd. Maar vroeger ging het zo geweldig: er was gewoon één rij en als er een plek vrijkwam bij een kassa, was de voorste aan de beurt.
Zou ik ook nooit zeggen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:38 schreef Claudia_x het volgende:
Als klein Claudiaatje haalde ik elke zaterdag boodschappen voor mijn opa en oma en dan stond ik heel lang bij de bakker omdat iedereen voordrong en ik niet assertief genoeg was om te zeggen dat ik eerder was.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die ik nu gekocht heb is ook best uit, maar ik vind hem er erg 'fancy' uitzien
Ah, dat was de mening waar het om ging.quote:
Uhmm wat???quote:
oh, ik zie het alquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm wat???
Staat er een grove spellingsfout in??
Foto's.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm wat???
Staat er een grove spellingsfout in??
Oh, ging het daar om!!quote:
Ten eerste slaat het mijns inziens nérgens op en ten tweede is het geen spellingweetje. Toch?quote:Spellingweetje van vandaag
In deze rubriek vindt u dagelijks een spellingweetje, met een bondige uitleg en het product waarin u er meer over te weten kunt komen.
De vraag van vandaag:
Wat kan een boom niet, en wat kan hij wel?
Antwoord
Een boom kan niet lopen.
Een boom staat heel stil.
Maar als het gaat waaien,
dan gaat een boom zwaaien.
Je moet wel even het verband leggen met het Kinderwoordenboek.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Op www.vandale.nl staat elke dag een spellingweetje. Ik was benieuwd wat het weetje van vandaag was:
[..]
Ten eerste slaat het mijns inziens nérgens op en ten tweede is het geen spellingweetje. Toch?
Dan kom ik er nog niet uit en zoals JAM terecht opmerkt zijn er nog wel 100den dingen te verzinnen die bomn niet kunnen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Je moet wel even het verband leggen met het Kinderwoordenboek.
Ja, nou èn? Dit zal het voorbeeld zijn dat in het Kinderwoordenboek staat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kom ik er nog niet uit en zoals JAM terecht opmerkt zijn er nog wel 100den dingen te verzinnen die bomn niet kunnen.
Tss... Zeker nooit Lord of the Rings gezien!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Isabeau het volgende:
"Een boom kan niet lopen."
Al dat geblaat over instinct, Darwinisme, erflating et cetera is gelul.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als een innerlijke noodzaak, al heb ik nooit begrepen wat dat nu precies is.
Haha. Nee, ben bezig me voor te bereiden op zuidelijker oorden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
Onlangs nog in Noorwegen geweest, LX?
Ik plaats een post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |