quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:28 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar 32 is tegenwoordig helemaal niet oud meer.
Ik ben altijd van mening geweest dat het voor de ouders én voor de kinderen beter is als je op je twintigste een kind krijgt. Het kind krijgt een jonge ouder die niet alleen maar zeurt over hoe het vroeger was en de ouder is op zijn veertigste verlost van de ellende - nog tijd zat om leuke dingen met je leven te doen.quote:In de tijd dat ik geboren werd wel, mijn moeder was toen ook zo oud. Nu willen vooral hoogopgeleide vrouwen eerst carriere maken.
In de serieuze relaties die ik heb gehad was ook geen kinderwens, hoor. Het is niet alleen maar een door de praktijk ingegeven keuze.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:29 schreef Claudia_x het volgende:
En geen vaste relatie hebben wil ook helpen.
Dat klinkt alsof 'moet krijgen' betekent: om de relatie leuk te houden. Of lees ik dat verkeerd?quote:Ik stel me zo voor dat er iemand is met wie je wel een kind moet krijgen. Maar misschien zit ik ernaast. Vooralsnog overheerst bij mij het gevoel dat ik hem met niemand wil delen.
Als ik een goede remedie wist tegen wallen en donkere kringen zou ik me ook echt een jonge god voelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:30 schreef Claudia_x het volgende:
ik vind 32 verre van oud
Nee, meer zoiets als een innerlijke noodzaak, al heb ik nooit begrepen wat dat nu precies is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Dat klinkt alsof 'moet krijgen' betekent: om de relatie leuk te houden. Of lees ik dat verkeerd?
Twintig? Hallo, dag leven!?! Studie??? Op je veertigste is het leven allemaal anders dan wanneer je 20 bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Ik ben altijd van mening geweest dat het voor de ouders én voor de kinderen beter is als je op je twintigste een kind krijgt.
Bij gebrek aan een kinderwens sta ik hier ook met mijn mond vol tanden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:36 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, meer zoiets als een innerlijke noodzaak, al heb ik nooit begrepen wat dat nu precies is.
Zodiakk zou er vast iets zinnigs over te zeggen hebben gehad, maar die heeft het postmodernisme ingeruild voor de ambtenarij dus die ligt reeds lang en breed te ronken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:40 schreef broer het volgende:
Bij gebrek aan een kinderwens, sta ik hier ook met mijn mond vol tanden.
Als je het goed regelt, kun je volgens mij op je twintigste een kind krijgen en je tóch allebei ontwikkelen. Bovendien vind ik dat je nu het leven boven de veertig onderschat. Er ligt nog een wereld voor je open op die leeftijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:38 schreef wyccie het volgende:
Twintig? Hallo, dag leven!?! Studie??? Op je veertigste is het leven allemaal anders dan wanneer je 20 bent.
Ja, dat zijn de mensen die ik zou willen adviseren om geen kinderen te krijgen.quote:En een kind opvoeden op je 20e is voor sommigen toch echt te vroeg, daarvoor mag je best nog wel eerst een paar jaartjes groeien.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Ik ken iemand die het zo graag wil, maar niemand heeft. Misschien gaat ze wel een baby stelen
Ik vind het nu al zwaar genoeg zonder kind.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:44 schreef broer het volgende:
Als je het goed regelt, kun je volgens mij op je twintigste een kind krijgen en je tóch allebei ontwikkelen.
Ik geloof er niks vanquote:Bovendien vind ik dat je nu het leven boven de veertig onderschat. Er ligt nog een wereld voor je open op die leeftijd.
'Beleidsmedewerker zodiakk'?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:44 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk zou er vast iets zinnigs over te zeggen hebben gehad, maar die heeft het postmodernisme ingeruild voor de ambtenarij dus die ligt reeds lang en breed te ronken.
Ik wil eigenlijk vragen hoe je daar aan komt, maar ik ben een beetje bang voor het antwoord.quote:
Maar jij doet het in je eentje. Ik ga er voor het gemak even van uit dat je in het geval van een kind ook een partner hebt om je te helpen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het nu al zwaar genoeg zonder kind.![]()
Bang om oud te worden?quote:Ik geloof er niks van![]()
Zoiets.quote:
Userfoto's #215.quote:Ik wil eigenlijk vragen hoe je daar aan komt, maar ik ben een beetje bang voor het antwoord.
Met een kind wordt het makkelijker, dan hoef je niet meer na te denken over wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het nu al zwaar genoeg zonder kind.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:50 schreef Claudia_x het volgende:
Met een kind wordt het makkelijker, dan hoef je niet meer na te denken over wat je zelf wilt.
Dat is exact datgene wat een streep door mijn kinderwens zet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:50 schreef Claudia_x het volgende:
Met een kind wordt het makkelijker, dan hoef je niet meer na te denken over wat je zelf wilt.
Het is ook niet leuk. En ik kan je vertellen: het wordt nog véél erger.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
Bang is niet het woord. Ik heb er gewoon een ongelooflijke hekel aan.
Zoals ik al zei: ik houd van schaamteloze egodocumenten. Nog leuker: Show hier jezelf en je geliefde/vriend/vriendin/relatie #5.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:52 schreef broer het volgende:
[..]
Daar staan nog veel meer vreemde foto's in.
Het is denk ik ook wat voor mij uiteindelijk de doorslag geeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Dat is exact datgene wat een streep door mijn kinderwens zet.
Net zei je nog heel wat anders.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:53 schreef broer het volgende:
Het is ook niet leuk. En ik kan je vertellen: het wordt nog véél erger.
Waarom doen mensen dat? Leg het me uit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:53 schreef Claudia_x het volgende:
Zoals ik al zei: ik houd van schaamteloze egodocumenten. Nog leuker: Show hier jezelf en je geliefde/vriend/vriendin/relatie #5.
Ja. De ene keer maakte ik een grapje, de andere keer was ik serieus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:58 schreef wyccie het volgende:
Net zei je nog heel wat anders.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:00 schreef broer het volgende:
Waarom doen mensen dat? Leg het me uit!
Ha die JAM.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:02 schreef JAM het volgende:
Dag schatten.
Alive & Kicking.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:06 schreef JAM het volgende:
HOW YA DOIN` KID?
Zie jij dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:07 schreef JAM het volgende:
die beschnaggelde graatkut.
Die lippen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb meer problemen met die kerel. Ik vind zijn shirt lelijk.
Ik vind zijn HOOFD lelijk. Hij heeft een lelijk HOOFD.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zie jij dat?
Ik heb meer problemen met die kerel. Ik vind zijn shirt lelijk.
En dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:10 schreef JAM het volgende:
Zij is nu op haar werk en ik heb me net op het balkon afgetrokken. .
Het was een beetje een knullige goal en ze hebben zelf onwijze kanse verprutst. Het had niet zo hoeven lopen inderdaad...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Dat geloof ik dus niet. Japan verliest niet van Ghana.![]()
Shit, waar wordt anders de huur van betaald?quote:
Jij zit gewoon nog in Rotterdam of waar je ook zat, geef het maar toe.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 03:14 schreef JAM het volgende:
Shit, waar wordt anders de huur van betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |