abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:00:24 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_42376107
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 4 oktober 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42378141
Tijn: Marcia; we gaan tegen Semih. Truste allemaal.
E10, laatste stoot tegen Mo. Oh nee ik blijf nog wakker.
Maar gewoon weet je.
Waar is die poepvlekk
Zo zou ik er ook niet bij willen lopen, zegt Mo.

Hoe gaat we het oplossen dan vraagt Jeroen.
Nee, dan ga ik m'n haar verven zegt Mo.
Wel fijn dat E10 met Rik is, dan kunnen we een paartje maken.
We hebben alle standjes in petto zegt tegen Sabje.

Rik wil gewoon niet delen.
Mo vind het bijzonder dat Jeroen Janine door haar knieën liet zakken.

Eggie nog 9 minuten.
Saartje we moeten allebei naar bed.
Nee, nee, ik moet braaf mijn handjes boven de deken, nee Semih wat denk je
dat je handjes onder de dekens wel kunnen zien?
Nee Sem.
Sabje heeft het weer over het staartje over Jeroen.

Saab heeft weer enorme lol.
Het gaat weer over staartje, Jeroen zegt Saartje die komt uit mijn staartje.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42378173
Klinkt niet allemaal logisch, zijn ze ook niet. Saab gaat slapen en Jeroen duwt haar rechtdoor naar haar kamerk en rechtsaf naar zijn kamer.
Jeroen een 1ste klas retourtje.
pi_42378206
Sab gaat slapen en Jeroen ook. Ze willen eerst richting Paris en dan naar de princessenkamer.

Jeroen wil gearmd lopen met Sab en dan kijken hoe E10 reageert. Ze gaan slapen "Tot over een uurtje of 5"

Ze roepen Welterusten.

Kleed hem alvast uit dan kom ik er zo aan: Rik. Jeroen en Sabje dollen wat, maar gaan toch maar slapen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42378208
Iemand heeft een pilletje genomen, Jeroen gaat met Sab naar de zusjeskamer. Saab tegen Rik: schat kom er maar aan, ik ben in de prinsessekamer.
Jahaha, jij ook Jeroen jij hebt het nog niet gedaan, mag wel wat bijzondeder.

Ach ach schat schat, we komen helemaal niet meer aan het slapen.
pi_42378250
Saab met Jeroen? in bed.
pi_42378252
Rik, Egg, Marcia en E10 in de Serre.

R: zal ik een sjekkie voor jou maken

M: nee, nee, nee

Er wordt gepraat over dat er geen hulzen besteld kunnen worden. Rik heeft nog zat shag en wil delen met Marcia.
Only Human
pi_42378296
Egg doet er nog eentje toe. Vlak voor het dorpje gaat het nog zit het dorpje Kloten: @ Egg.

he, egg, ik heb al drie fokking sigaretten gedraaid: Rik

Rik rookt 2 pakjes per dag. Rik wil het feestje verzetten van Vrijdag naar Zaterdag.

Ze willen de beelden van Marcia zien van het hoerenfeestje

R: Zit ze met haar blote kut op de wc, zien jullie mij

M: Als ik dronken ben, vind ik plassen zonde van mijn tijd, dan ben ik er niet bij
Only Human
pi_42378336
Rik, Egg en Marcia schamen zich totaal niet voor het feestje. Er is niks om je voor te schamen zegt Rik, vinden E en M ook achteraf.

Het gaat weer over de shifts. Egg dacht dat ie moest gaan joggen, dat viel hem mee. Het gaat nu over kunnen en kennen. Tijn wordt heel plat als ie dronken is: Egg.

Rik past zich heel snel aan aan het accent. Marcia ook, zegt ze.
Only Human
pi_42378500
Als je alleen wilt liggen moet je het zeggen, E10 tegen Saab

Je broek zit in me reet, maar laat maar zitten,
Kusjes van E 10 en kreuntjes van Sabje.
pi_42378593
M'n vriendin mis ik wel, maar omdat om haar uit te leggen hoe het gaat, zegt E10.
Sommige vriendinnen zien alles en mijn moeder hoe ze zijn k die zeggen hoe ze mij zien.
Marcia gaat met Rik mee, dat is ook gezond zegt Marcia.
Een vriend vane10 heeft hem echt heel erg geholpen.

Mich kruipt op Tijn om een standje te laten zien.
Mich gaat vrij en hppelenk en onze doelen stonden stonden alleen maar vast.
Nee tijn, zegt Mich, we waren best goed en hadden best goede zetten.
pi_42379047
Ik heb de slappe lach zegt Sab, maar ik heb andere dingen met eieren zegt Eg.

Monique ik zit in je hoofd zegt Sem. Wacht even straks heb ik stemmen in mijn hoofd en dat heb ik niet zegt Sab.
pi_42379197
Ik wil wel de bruine zegt Mo.

[ Bericht 41% gewijzigd door Prospera op 05-10-2006 17:04:00 ]
  donderdag 5 oktober 2006 @ 06:04:40 #14
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42379278
Als ik de stream nog even aanzet zitten Monique en Semih lol te trappen, samen met Etienne, Marlies en Tijn. Ze flauwekullen wat over de grootte van een penis i.h.a. en die van de man van Monique's man Rob in het bijzonder. Vat ik Monique's clue's samen met "het zit wel goed".
Monique zit knus met Semih op de grond tussen brandende kaarsen, terwijl Tijn op het punt staat Etienne in het rad af te wisselen. Een enkele keer reageren Tijn en Semih op elkaar. Voor de liefhebbers: Monique heeft vaker gezegd graag nog eens een man te willen nemen en Monique, een lid-achtig iets voor haar schaamstreek houdend, vraagt Etienne.
De stemming tussen allen is, in ieder geval aan de oppervlakte, erg hartelijk. Vlak voor ik uitlog praten Tijn en Semih zowaar direkt tegen elkaar.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42394269
Marcia en Tijn schaken,
Marlies, Sem , Mich en Monique nemen onder een hapje en drankje de bestellijst door.
pi_42396931
Tijn helpt Monique weer in handje in bad. Ze zegt nog dat er eigenlijk een heleboel niet kan..... maar ja...
En dan nog een stoeipartijtje.
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:24:45 #17
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42400992
eg en jeroen zijn een behoorlijke tijd in de dbk geweest en roepen nu iedereen bij elkaar

ze hebben een stevig gesprek gehad met bb
bb voelt de spanningen in het huis tussen tijn en semih
bb vind dat ze daar met zn allen iets aan moeten doen
NU

eg is advocaat van semih en jeroen van tijn
ze gaan een ziting houden
eg verdedigt de belangen van semih en jeroen van tijn

het is niet alleen een probleem van semih en tijn maar de hele groep

bb wil daar vanaf, want zo kan er geen feest zijn

ze hoeven niet met elkaar te gaan zoenen vanavond, maar ze moeten in gesprek gaan
BB heeft ze 15 minuten gegeven om de pijnpunten te bespreken

de andere 7 moeten een voorzitter kiezen en die moeten een " voorzitter" kiezen

er komt dus een rollenspel in de zitkamer
links tijn,sem,eg en jeroen
de rest aan de andere kant

na de uitleg van jeroen en eg, mag " de rest" even weg om zich te beraden

Semih : ik vind dit een rare actie
eg : het is geen actie, maar een opdracht. BB het heeft even geduurd, we hebben even gewacht, en BB wil nu actie
Semih : het moet niet geforceerd gaan, en BB moet dit niet doen, ik ben er nog niet aan toe, ik wil er geen blok voor steken, maar ik vind het naar
Jeroen : BB vind het nut van een feest niet.....

eg : ik moet jou belangen behartogen, en als jij het nut daar niet van inzien, moet ik dat doen, dat moeten we niet in de groep doen, maar in dat kwartier
semih : ik vind het een geforceerd iets, het doel is om de sfeer relaxter te maken, en dat gaat zo niet
eg : het spanningsveld moet uit de groep, als je een conflict met elkaar hebt moet je WEL kunnen comminceren dat zegt BB

jeroen : jullie moeten er vanavond open over spreken, de meningen van anderen laten gelden, iedereen mag zich uitsdpreken over de situatie, elk juryld moet een vraag stellen aan semih of tijn

Marcia : wil graag de envelop lezen
Semih wil graag eerst even douchen, Eg even roken

ENVELOP :

Bewoners
BB maakt zich ongerust over de kwestie tussen semih en tijn die is nog steeds niet opgelost
BB denkt dat beide niet de 1e stap willen doen
de andere hebben al wel partij gekozen, echter zonder zich uit te spreken
dit is niet bevordelijk voor de 3 genomineerde
de procedurie MOET gevolgd worden !

semih en tijn krijgen beide een vertrouiwenspersoon toegewezen
ze krijgen een kwartier om het voor te bereiden
ze gaan zo zitten dat ze elkaar niet kunnen horen
daarna gaan egbert en jeroen samen een plan bedenken
jeroen en egbert nemen semih en tijn mee naar de zitkamer
in de kamer zitten de andere bewoners op de bank
zei moeten uit hun midden een voorzitter kiezen
egbert en jeroen moeten beiden een pleidooi houden
daarna mogen/moeten de juryleden 1 vraag stellen aan semih of tijn
dan trekt de jury zich terug om zich te beraden over een advies
semih en tijn moeten gevolg geven aan de uitspraak
de voorzitter ziet er op toe dat er voldoende uitvoering gegeven wordt aan het advies

[ Bericht 59% gewijzigd door Capaja op 05-10-2006 21:04:41 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:11:30 #18
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42402832
het is duidelijk dat de bewoners het niet zon fijn plan vinden
ze vinden dat bb dit niet moet forceren
dat er geen spanning is (toch?)

jeroen neemt tijn mee
semih is zich aan het aankleden in de gang

tijn had leiver gehad dat BB had gezecht ; dat hij met sem een half uur aan de keukentafel moet gaan zitten, maar als dit werkt...... doen we deh
jeroen : we hebben er dan in ieder geval over gesproken en dan weten jullie wel wat de groep denkt en vind
jeroen : het hoeft ook niet helemaal opgelost te worden vanavond als er maar een begin is
tijn : als het geforceerd gebeurd, dan is het niet goed, wat heeft het dan voor meerwaarde
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:22:23 #19
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42403304
jeroen : wat zijn de ...
tijn : dat weet je toch allang man
jeroen : ik heb er bij gezeten in de serre toen je vertelde wat je dwars zat aan hem
tijn : het is begonnen de week ervoor met de balonnen opblazen.
melica kreeg de balonnen niet opgeblazen, ik probeerde te motiveren, ik riep iets en semih vond dat ik niet positief genoeg was en die riep houd je bek. ik heb toen gezegd dat ik dat niet wil
met de wasknijpers had de groep ervoor de kaartjes niet goed gemaakt, ik begon ze goed te maken en ik liep daarover te zeiken, toen zee hij weer dit en dat, houd je bek, dus ik dacht bekijk het maar een uur later begon hij aan die van janine en die waren net zo vertiefd, en toen ging hij dit en da

in de keuken vroeg ik wat is het verschil tussen jouw en mijn negativiteit en ik wil geen houd je bek horen dat doe je maar tegen vriendin of hond als jij vind dat ik negatief ben, dan moet je het maar gewoon zeggen niet zo
dat dee hij niet, en had schijt eraan , toen zei hij nog wa e toen hou je bek hou je bek

hij zat te galbakken over janine en ik over sa, maar erna ging ik naar sa toe en zei meteen zus of zo
hij ging zitten in een stoel en er werd gevraagd op welkle plek zat jij , zegt ie : ik denk die van janine
toen zei ik doe nie zo scheinhijlig je wist dat het janines plek had
en da ging nie over de ruzie dus
en dan ging hij naar janine zeggen dat ik zee dat hij scheinhijlig is , maar hij verlegt het conflict
net als toen meej micheline in de tuin
hij spuit haar net zo lang nat tot zo kwaad wordt en dat heeft zei dan gedaan want zei gaat tekeer

jeroen : kan zich duidelijk voorstellen dat als je ergens niet van gediend bent en hij doet dat dan nogmaals en je hebt toen nog een keer doe nou nie gezegd en vervolgens blijft hij ermee doorgaan

TIJN : hij verlegt het conflict , hij deed net alsof hij niet wist op wie zijn plek hij zat
jeroen : vind je het interasant omdat erbij te halen
tijn : nee daar gaat het niet om, MIJ gaat het erom dat hij niet door moet gaan, ik heb gepro
jeroen : in de keuken heb jij proberen te paten ?
t : JA , maar hij onthoud alleen het woordje schijnheilig en mag 3 x houd je bek zeggen terwijl ik 5 x vraag of hij dat niet wou doen als hij gezegd had sorry dat moest ik niet zeggen of zus of zo , dan was het goed geweest, maar nog 3 x houd je bek
ik vind het vervelend dat hij zich stoot aan mij negatieviteit, maar dan moet ie dat zeggen

en de dag erna met dat eten, dan al die steken onder water dan denk ik bah bah bah
ik vind het heel vervelend, maar als mensen dat op een normale manier tegen mij zeggen : doe niet zo sjag dan denk ik O ja

jeroen kan zich dat goed indenken,

Tijn hij had met dat etentje moeten zeggen : ja we zijn allebei fout gewest, dan was het allemaal goed geweest

semih mag cynisch zijn tegen iedereen, maar als je het bij hem doet dan jankt ie meteen

[ Bericht 8% gewijzigd door Capaja op 05-10-2006 21:30:46 ]
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:35:21 #20
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42403878
van eg en semih helaas geen sv , ik kan ze niet alle 2 bij houden
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:41:25 #21
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42404128
jeroen verteld bij het zwembad aan eg wat Tijn vertelde

eerst de balonnen en houd je bek, na de weekopdracht verteld tegen semih
toen de wasknijpers weer een houd je bek , later was semih ook negatief, na de weekopdracht weer erop aangesproken, maar weer een houd je bek, dat kwetste tijn heel erg
daar zit de kern wat tijn betreft

semih is geen voorstander van "dit" , eg heeft gevraagd hoe het zover is kunnen komen , semih denkt dat het niet meer te herstellen is, het wordt pas hersteld als IK daar aan toen ben, Semih heeft signalen afgegeven naar Tijn , maar die heeft Tijn niet opgepikt volgens semih

de uitspraak : dat wordt wat wij in de finlae was een signaal dat niet werd opgepikt

volgens tijn heeft hij tijdens het diner een heel duidelijk signaal gegeven en ook na de opdracht toen tijn hem direct aansprak
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:43:20 #22
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42404213
*klokt uit*
pi_42404960
Ik val middenin de gesprekken tussen Eg/sem en Jeroen/Tijn.

Sem wil niet dat er partijen wordt gekozen, hij heeft bepaalde dingen gezegd en dat is dan zo.
Hij vindt Tijn een aardige kerel die meelevend is, maar dat hij niet begrijpt hoe hij dan zo schijt aan alles en iedereen heeft.

Stoelen worden klaar gezet en Eg wil nog een peukje roken.
Rik vermeldt dat Sabrina geen kant kiest.

Mo&Mich moeten morgen ongesteld worden en Mo giechelt 'dat wordt morgen rode poezen mannen'.

Overleg tussen Eg en Jeroen
Denk jij dat je een duidelijk pleidooi kan voeren, vraagt Eg. Ja hoor zegt Jeroen.
Issues van Jeroen zijn 'hou je bek'van Sem, Sem zei ook door jou houding wordt ik ook negatief.
Heb je oplossingen aangedragen aan Tijn, vraagt Eg.

Sem heeft signaaltjes afgegeven aan Tijn, bv. in de keuken toen de spanning hoog was en Sem zei dat wordt 2 weken voor de finale niet met elkaar praten. Dan ging voor Tijn de deur weer dicht.

Ze krijgen allebei een openingsrede, daarover wordt overlegd.

De bedoeling is dat er een opening wordt gegeven dmv de advocaten en de jury aan Sem en Tijn en het is aan hun of ze er wat mee willen doen.
De advocaten zorgen voor structuur in het proces.

De zaak gaat beginnen, Sem&Tijn moeten naast elkaar zitten.
Mo&Sa zitten vreselijk te grappen.

Eg opent de pleidooi voor Sem, hij wil er niet bij gaan staan.
2 mensen die goed met elkaar konden vinden, conflicten zijn, maar waarom duurt het zolang.
Volgens Eg heeft Sem wel een opening in gezocht met Tijn en dat hoeft dan niet van Tijn en dan is de deur weer even dicht.

Dat zijn dingetjes, dat wordt wat met elkaar als we weken niet met elkaar praten tot de finale. Daar werd niet op gereageerd en dan hoeft het voor Sem even niet meer.
Sem voelt zich op zijn pik getrapt. De deur is soms open, wordt dan weer dichtgeslagen en dan hoeft het weer even niet meer.
Sem heeft hier ook last van.
Hij ziet de situatie liever anders dan dat hij is.
buffers
En dat Sem moeite heeft een opening te vinden bij Tijn.
Ben ik iets vergeten?

Jeroen:
Het was voor Tijn heel kwetsend en op zijn ziel getrapt dat Sem 3x hou je bek zei.
Dat schijnheilige van Tijn was niet die issue, ook Tijn heeft openingen gegeven. Waar Sem weer moeilijk op reageerde en Tijn er weer klaar mee was.
Tijdens het eten was Tijn emotioneel, en maakte Sem weer een cynische reactie, terwijl hij toen verwachtte dat Sem daarop zou reageren.
Blijkbaar zijn de openingen van Tijn niet goed bij Sem zijn gevallen.
En worden niet goed ontvangen zoals ze bedoelt zijn.

Het loopt niet om het gekanker, maar Sem zit de opdracht met de suikerklontjes hoog waar Tijn niet goed had gewerkt. Tijn ging rennen in het rad, als dat niet mocht.
Sem heeft liever dat iemand tegen hem tekeer gaat, daar kan hij beter mee omgaan omdat hij dat zelf ook doet.
Eg zegt dat het een opstapeling van dingen was. Ja precies zegt Sem.

Volgens Marcia moeten er eerst vragen stellen, die worden beantwoord en dan trekt de jury terug.
pi_42405532
Mo vindt het moeilijk om een vraag te stellen, maar alles wat ze had willen vragen, dat had ze in privé gesprekken gedaan.
Tijn&Sem zijn hele dominante types.
Tijn is speels en Sem meer serieus.

Tijn zegt wil je dat niet zeggen en hij vraagt dat nog een keer, dan voelt hij zich gekwetst.
Hij vindt dat schijnheilige ook vreemd.

Mich: ik snap het conflict, maar niemand weet wat Sem en ik daarna hebben besproken.
Het ging niet om het schijnheilige, maar wel als ik aangeef stop met dat hou je bek zijn en dan
wordt er 3x weer gezegd. Dan sta ik voor lul en ben ik gekwetst.
Als Sem had gezegd sorry, dan was er voor Tijn niets aan de hand.
Dan heeft dit gesprek ook geen zin.

Natuurlijk moet je rekening houden met elkaar.
Zowel sem als Tijn voelen hun grenzen overschreden.
Sem vond dat Tijn weekopdrachten verklootte.
Dat was ook grensoverschrijdend.

Jeroen: Jullie moeten allebei excuses aan elkaar aanbieden.
Nee zegt Tijn, ik wist niet dat ik Sem zijn grens heb overschreden (wat Sem niet kon uitleggen), maar ik heb Sem wel gezegd dat hij me pijn deed.

Achteraf, zegt Sem, had ik meteen iets moeten zeggen.
Nu over de ballonnen opblazen opdracht over Tijn. Dat schijnt hij ook verkloot te hebben.

Mijn intentie was niet om hem te kwetsen door hem 3x hou je bek te zeggen.
Het was een kinderachtige reactie doordat hij mij kwetste.

Marcia zegt of ze nu nog openingen zien naar elkaar toe.
Sem vindt dit een heel geforceerd gebeuren en was er niet mee eens.
gebuffer
pi_42406530
Eg zegt dat BB het niet alleen een probleem van Tijn&Sem is, maar nu een probleem van de groep.

Wat los je hier nu mee op vraagt Rik.
Wat denk je nou dat er door deze avond gebeurd vraagt Rik.

Nou zegt Eg, dat er meer openingen komen en dat er niet steeds de deur dicht is.
E10: Rik zegt dat hij het verhaal van Sem niet kent, alleen van Tijn.
Het doel van de BB is dat de groep nu weet wat er aan de hand is en de gevoelens
van de personen begrijpt.
Om te voorkomen dat er later groepjes weer gevormd worden.

Ja, zegt Marcia, om er opening komt zodat de groep weer verder met elkaar kan.
Volgens Jeroen heeft E10 het duidelijk verwoordt, maar het is ook zo dat BB dit
open wil gooien en dit als groep doen.

Saar: mijn idee is allemaal samen in de prinsessenkamer.

Tijn heeft tijd nodig, hij vind zich en Sem voor schut staan nu. Ze hebben tijd nodig en ze negeren elkaar niet. Ze hebben ruimte en tijd nodig.

Ze gaan nu naar de lounche om te overleggen.
Rik: Sabrina jij moet ook mee naar de lounche. Saar: nee ik heb mijn mening al gegeven.
Marlies: morgen gewoon veel drinken en feesten.

Mo had met Sem niet veel gesproken.

Rik: Toos meningloos.
We moeten ze niet pushen zegt Jeroen.
We moeten op elkaar passen zegt Mo en elkaar erbij betrekken.
Voor Sem is de rode lijn het gekloot tijdens de irritatie en voor
Tijn het hou je bek.
Monique: voor niemand is dit goed en het had echt niet gemoeten.
Je weet allemaal hoe moeilijk het is als je gekwetst bent daar een positieve
draai aan te geven.

Laat het varen om elkaar zo te kwetsen, want dan is het niet meer te overzien.
Rik: voorzitster Marcia met vicevoorzitster Monique:
Marcia gaat praten.

Sem vindt jury een naar woord.
Marc: het moet niet geforceerd worden.
Helaas gebuffer.
"met tijd wordt het misschien vanzelf het wat beter, we kiezen geen partij, we hopen wat we jullie mee willen dat er geen steken onder water te geven. Laat het zijn zoals het is en probeer er wat positiever mee om te gaan"

Mo het is gebeurd en sta er wel open voor beiden, weet je.
pi_42406585
Ik wil niet dat jullie het idee krijgen zoals het in de brief stond dat niemand hier een partij heeft gekozen zegt Mo
pi_42406872
Het is zoals het is zegt Sem, Tijn vindt me misschien nog steeds schijnheilig.
Marc: nu rakel je het weer op, dat is nu toch geweest.
Een punt om mee te nemen zegt Jeroen, is dat het voor niemand de bedoeling is om een ander
te kwetsen.
Dat wilde ik gezegd hebben en daar moeten jullie het mee doen.

Complimentjes aan de advocaten.
Ze gaan nu aan de wijn.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:01:43 #28
58921 Day
You can fly!
pi_42409732
Allemaal weer bedankt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo