Da's kiezen uit 2 slechten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:14 schreef Neoktheone het volgende:
Zucht... wat een onzin. Nu moeten we ook nog verplicht Reiziger opstellen. Of zou Ball een kansje krijgen?
mhaw, Lamey was ook al baggerquote:
Klopt.quote:
Nou kun je wel weer grappig gaan lopen doen, maar dit is een regelrechte schande!quote:
In plaats van Lamey een Reiziger opstellen maakt mij niet minder gerust...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:
Zonder Lamey en Addo spelen, zou een hele geruststelling zijn
Addoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:19 schreef AminBen het volgende:
Salcido misschien weer linksback met Addo centraal? Heb toch liever Addo dan Ball of Reiziger
vond je, kostte me een paar jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:36 schreef AminBen het volgende:
Deed het vorig jaar wel aardig, zeker tov de jaren daarvoor.
eens, maar laten we hem niet beoordelen op die eerste jaren. Toch een keurige teamspeler, PSV altijd trouw gebleven nooit gemokt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vond je, kostte me een paar jaar.
ik bedoelde dat zijn voetballen me een paar jaar van mn leven kost.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:41 schreef AminBen het volgende:
[..]
eens, maar laten we hem niet beoordelen op die eerste jaren. Toch een keurige teamspeler, PSV altijd trouw gebleven nooit gemokt.
Geef hem gewoon een kansje, verdient-ie zeker gezienn het agelopen jaar![]()
dat heb ik nou met Addo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:49 schreef AminBen het volgende:
Lamey heeft mij genoeg kansen gehad![]()
(en krijgt ze waarschijnlijk nog talrijk dit seizoen)
Sankoh nog even proberen, en anders hoeveel miljoen AZ voor de Cler wil hebben, al denk ik niet dat die haalbaar is. Kijken of Lee terug wil?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik nou met Addo.
belangrijke vraag dus; wat zou een haalbare linksback of centrale verdediger zijn in de winterstop?
Ragnar Klavan. Maar of ie er klaar voor is, is weer wat anders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
belangrijke vraag dus; wat zou een haalbare linksback zijn in de winterstop?
Ik zeg een nipt gelijkspel, en jullie?quote:PSV speelt 18 oktober uit tegen Galatasaray. Wat denk je?
Er is 5504 keer gestemd door de bezoekers.
Een duidelijke zege
15%
Een moeizame zege
43%
Een degelijk gelijkspel
18%
Een nipt gelijkspel
11%
Een kleine nederlaag
4%
Een flinke nederlaag
2%