kerel, als ze minder worden, sterft er iets af.. of dacht jij dat het gewoon *poef* wat celletjes weg, zou gaan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:41 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Ze worden minder, maar ze sterven niet af kerel
En drank wordt je niet intolerant voor als je het hele lange tijd niet drinkt.
Als je je spieren lang niet gebruikt hopen zich nogal een boel stofjes opd ie niet leuk zijn voor je niertjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef LedZep het volgende:
Wat een bullshit dat je spieren afsterven als je ze even niet meer gebruikt
Als je echt 24 uur per dag zou slapen jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Als je je spieren lang niet gebruikt hopen zich nogal een boel stofjes opd ie niet leuk zijn voor je niertjes
Omdat de spieren niet gebruikt worden sterven ze echt wel af, en niet in de rottende zin maar ze slinken en gaan kapot
(En door die troep die dat afgeeft krijg je nierfalen, btw)![]()
Een spier kan ook minder worden doordat de cellen in volume afnemen. Daarvoor hoeft niets af te sterven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
kerel, als ze minder worden, sterft er iets af.. of dacht jij dat het gewoon *poef* wat celletjes weg, zou gaan?
en als je lang genoeg er niets aan doet en je gaat er dan weer mee lopen scheuren ze gewoon af hoor..
En door die troep die dat afgeeft krijg kan je nierfalen krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Als je je spieren lang niet gebruikt hopen zich nogal een boel stofjes opd ie niet leuk zijn voor je niertjes
Omdat de spieren niet gebruikt worden sterven ze echt wel af, en niet in de rottende zin maar ze slinken en gaan kapot
(En door die troep die dat afgeeft krijg je nierfalen, btw)![]()
als je niet weet waar je het over hebt houd dan gewoon je mond manquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als je echt 24 uur per dag zou slapen ja.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
als je niet weet waar je het over hebt houd dan gewoon je mond man![]()
Nee ik weet inderdaad helemaal niks van spieren afquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
als je niet weet waar je het over hebt houd dan gewoon je mond man![]()
Wou net zeggenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:27 schreef Koenijntje het volgende:
Ik drink iedere dag 2 glazen melk vanaf mn geboorte, op vakantie vervang ik dat voor bier en cocktails, maar verder altijd wel melk. Wat smaakt er nu beter bij de boterham (op soep na dan)
Dat gist en rot zo lekker in je maag hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:35 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Wou net zeggen
Broodje hagelslag met melk. Hmm![]()
Dat wordt normaal afgebroken en uitgescheten, heerlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:13 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Dat gist en rot zo lekker in je maag he![]()
Is dus maar net waar je voorkeur naar uit gaat, prostaatkanker of darmkankerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:01 schreef ThinkTank het volgende:
Ik dacht dat er een zekere correlatie tussen melkconsumptie en prostaatkanker bestond.
Melk drinken verlaagde dan weer de kans op darmkanker.
Ooit een beetje in verdiept ( naar aanleiding van een vorig topic hierover ), herinner me vooral veel pseudo-wetenschappelijke sites (oa één die beweerde dat melk en niet roken de oorzaak van longkanker was )
Jongen als jij melk wil drinken, dan doe je dat toch.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:50 schreef 16meter het volgende:
Een of ander onderzoek 'wijst uit' dat iets kankerverwekkend is, ze worden helemaal hysterisch en zweren consumering van het betreffende product voor de rest van hun leven af.![]()
Ik neem nog een broodje pindakaas (OOK KANKERVERWEKKEND OMGG!!!!!!) met een flinke beker melk. Heerlijk.Stelletje jankerds.
![]()
uh pindakaas is niet kankerverwekkend, pindakaas is super gezond.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:50 schreef 16meter het volgende:
Een of ander onderzoek 'wijst uit' dat iets kankerverwekkend is, ze worden helemaal hysterisch en zweren consumering van het betreffende product voor de rest van hun leven af.![]()
Ik neem nog een broodje pindakaas (OOK KANKERVERWEKKEND OMGG!!!!!!) met een flinke beker melk. Heerlijk.Stelletje jankerds.
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
Mensen die geen melk drinken zien er vaak anders uit.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef frenkck het volgende:
[..]
uh pindakaas is niet kankerverwekkend, pindakaas is super gezond.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef frenkck het volgende:
[..]
uh pindakaas is niet kankerverwekkend, pindakaas is super gezond.
Ja wat is het nou?quote:
Wat bedoelde je nou precies?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:53 schreef ivosnivo het volgende:
Mensen die geen melk drinken zien er vaak anders uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |