Zo te lezen is het een tournee.quote:NITS overschrijdt in het seizoen 2007/2008 de magische grens van 2007 gespeelde concerten. In welke zaal dat gaat gebeuren, is de grote vraag.
Met het in 2005 uitgebrachte album “Les Nuits” deed NITS meer dan 100 zalen aan door heel Europa. Onveranderlijk gaat het publiek uit de stoelen of uit de bol, afhankelijk van de gelegenheid. NITS kan altijd rekenen op grote en warme bijval.
"Die Meister des Kammerpops zündeten wie gewohnt einen intensiven musikalischen Funken, der sofort auf das leicht entflammbare Publikum und wieder zurück zur Band sprang. Ein Nits-Konzert ist somit ein Garant für einen gelungenen Abend." (Zürich, Volkshaus)
Prachtige, met veel aandacht voor detail en groot speelplezier uitgevoerde, songs staan daar garant voor. En spannend blijft het, gezien het enorme oeuvre waaruit geput kan worden, het immer intrigerende decor en licht en het transparante geluid. Eigenzinnig, soms zelfs mysterieus, maar altijd toegankelijk. Zo ook de nieuwe songs die tijdens het 2007e concert te horen zullen zijn.
Dat heb je goed gezegd. Veel luisterplezier met het overige, geniale oeuvre van de Nitsquote:Op maandag 17 september 2007 20:24 schreef hallodagg het volgende:
J.O.S days is een leuk nummertje.
quote:Op maandag 17 september 2007 00:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor maar 230 euro staat het zeer zeldzame debuutalbum op ebay:
http://cgi.ebay.nl/THE-NI(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Live zijn ze nog beter, dus als je even twee uur over hebt moet je http://www.fabchannel.com/the_nits_concert even bekijken. En natuurlijk kaarten bestellen voor hun tour in 2008.quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb pasgeleden de nits 'ontdekt' [afbeelding] wat een heerlijke muziek! Ik heb nu via bol.com in the dutch mountains besteld [afbeelding] Vooral J.O.S. Days en de titelsong klinken geweldig!
Tvp, ik wil mee!quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik ga ze 5 maart zien in Tivoli.
Ga je nog naar het concert volgende week bij jou in het dorp?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat album van Henk met Henny Vrienten en Frank Boeijen is best tof.
Gááán!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:59 schreef Burdie het volgende:
Ze spelen binnenkort in poppodium De Kelder in Amersfoort.
Den Bosch, W2 poppodiumquote:To warm up for the big 40 years of Nits tour, the band will do a small series of shows playing material from the first 10 years. All shows in small clubs in February 2014. Three shows are announced now, the last one will be announced when ticketsales information is available.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |