Gefeliciteerd , Komrad mooie avatar, en Placebo bedankt, hoop ook dat het succesformule volgend jaar doorgaat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef komrad het volgende:
Dank voor alle felicitaties en natuurlijk de avatardie ik het komende wielerjaar met trots zal tonen. Jammer Placebeau dat je de tijd er niet meer voor hebt, hopelijk gaat de succesformule van de wielerprono wel gewoon door.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef komrad het volgende:
Dank voor alle felicitaties en natuurlijk de avatardie ik het komende wielerjaar met trots zal tonen. Jammer Placebeau dat je de tijd er niet meer voor hebt, hopelijk gaat de succesformule van de wielerprono wel gewoon door.
ik hoop iig dat Boogie komend jaar een paar keer mag overwinnen, hij verdient hetquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef BVO het volgende:
Gefeliciteerd komrad. En lortnoc met de podiumplaats
.
Leuk seizoen weer, hopelijk volgens seizoen weer. Ik ben net Boogerd, ik probeer het straks gewoon weer
.
Ja O.K. in dat opzicht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:37 schreef icebliss het volgende:
Protour hè.
Geen idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:35 schreef Gillingham het volgende:
Mooi.
Maar wat zou er dan eventueel gaan veranderen?
het leuke vind ik juist het hier neerzetten, dat je weet hoe anderen het doen. De namen die iedereen post doorlopen...... kijken waar iedereen op gokt. Dat is voor mij de helft van het plezier van de prono.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee.
Als alles bevalt, moeten we zeker niets aanpassen.
Al moeten we volgens mij wel op zoek naar een adere organisator.
Kan me iets herinneren dat placebeau aangegeven had het niet nog een jaar te doen.
Maar misschien is hij wel van mening veranderd.
- Er zou ook gedacht kunnen worden om de voorspellingen niet meer hier neer te zetten, maar te mailen/PM'en naar 1 persoon.
- Er zou iets van een soort joker geintroduceerd kunnen worden, die je kan inzetten bij 1 koers waardoor je dubbele punten krijgt.
Zeg niet dat ik er allemaal voor ben, maar er zijn altijd dingen te verzinnen om iets te veranderen.
Deelnemen wil ik wel graag doen, maar tellen en organiseren zal niet lukken, ik ben veranderd in een werkmens met bitter weinig tijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:10 schreef Bruce117 het volgende:
Al moeten we volgens mij wel op zoek naar een adere organisator.
Kan me iets herinneren dat placebeau aangegeven had het niet nog een jaar te doen.
Maar misschien is hij wel van mening veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |