Nee toen ik de weddenschap sloot was hij nog 1 van ons, dus ik ga gewoon de voetbalpoule winnen. Ik krijg dus liters bierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat jij het bier met de volgende meet gaat betalen..
ja hoor, wil je warlord worden?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:22 schreef Bilbao het volgende:
kan ik de clan joinen :p
iK speel BF2 en BF2SF
Dat kan zeker.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:22 schreef Bilbao het volgende:
kan ik de clan joinen :p
iK speel BF2 en BF2SF
Ik vroeg ook wat je zette op "binnen 2 dagen"quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:48 schreef Viro het volgende:
K kan nog steeds niet komen op et subforum
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vroeg ook wat je zette op "binnen 2 dagen"
Wanneer gaan we hem nuttigen..quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan we hem nuttigen..![]()
Of wordt die toegevoegd bij de voetbal toto poule..![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef Viro het volgende:
Hmmm....hoe lang zou het duren voor ik toegang heb tot het subforum?!
Iemand zin in een weddenschap?
Ik zeg het duurt 2 dagen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef Viro het volgende:
Kratje bier goed genoeg?
quote:
Helaas, u heeft toegang. Binnen 24 uurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef Viro het volgende:
Hoezo niet, want ik win toch.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas, u heeft toegang. Binnen 24 uurIk stuur je m'n adres wel of je mag een kratje komen brengen op de winterkampioen meet bij Jorrit.
Shit verloren, maar dat is bijzaak. Ik wist wel dat alles sneller behandeld zou worden als er iets voor terug te verdienen wasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas, u heeft toegang. Binnen 24 uurIk stuur je m'n adres wel of je mag een kratje komen brengen op de winterkampioen meet bij Jorrit.
Misschien moet hij zijn armor bagde's halen? Anders zou ik het niet weten, ja kan ook zijn stats checken daar kan je ook info vindenquote:ff een klein inhoudelijk vraagie aan [bof]eikel:
Waarom rij jij de god ganse tijd in een tank ?
Gisteren heb ik hem geen seconden in een tank gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:00 schreef SoA-Holic het volgende:
ff een klein inhoudelijk vraagie aan [bof]eikel:
chiel is een op punten beluste tankhoer!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:00 schreef SoA-Holic het volgende:
met wat voor inhoud??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag gaat er weer een mail richting de Forum Admins.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag gaat er weer een mail richting de Forum Admins.
Ooh ja.. dat was de intentie van dit topic ipv volspammen..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met namen van mensen die toegang willen tot het BoF! Forum op FOK!
Nog 6 uur en 39 minuten armor en dan 12 kills IAR voor veteran armor badge!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:00 schreef SoA-Holic het volgende:
Zaterdagmiddagsexquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:21 schreef dekkered het volgende:
YES NOG 3 UUR EN DAN ZIEK DER WEER!!!![]()
![]()
edit: dan ga ik er naar toe
Zondagochtendsex is nog beterquote:
Ja lekker met zo'n dooie bever in je bekquote:
Dubbel klik op de patch, op dat moment worden de bestanden uitgepakt en geladen in een temp folder (zie je verder niets van).quote:to fix this prob you need to do the following
(below is done by Ragnar 11651173)
Execute Patcher, Choose language, wait for welcome screen, don't hit continue.
go to your documents folder and to this location:
c:documentsYOUR USERNAMElocal settingstemp
and look for a folder which looks like {BLAH....} lots of numbers and chars. Go into that folder structure and copy the files in it (e.g. patch.exe, all the files) to a folder where you can execute them (e.g. create a dir named C:temp)
then open a commandpromt (type "cmd" in run/execute at startmenu) and go to your new created folder with the patchdata. Execute the with the following line (edit to your installfolder location of course):
patch.exe "c:FolderWhereBF 2Is"
Watch the magic happen.
Maar wat moet ik dan precies daarna doen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Dubbel klik op de patch, op dat moment worden de bestanden uitgepakt en geladen in een temp folder (zie je verder niets van).
Vervolgens ga je naar Explorer en klik je NIET op My Documents maar op je C: schijf, daar zie je dan Documents & Settings onder hangenen daar staat die folder ook. Het is even dramatisch ja maar het is niet anders
Heb het zelf ook een keer moeten doen
Je bent op zoek naar een map met de naam {325342535325325235} of elke willekeurige andere cijfercombinatie. Het kan natuurlijk zijn dat er meerdere zijn maar dat is geen probleemquote:and look for a folder which looks like {BLAH....} lots of numbers and chars. Go into that folder structure and copy the files in it (e.g. patch.exe, all the files) to a folder where you can execute them (e.g. create a dir named C:temp)
then open a commandpromt (type "cmd" in run/execute at startmenu) and go to your new created folder with the patchdata. Execute the with the following line (edit to your installfolder location of course):
patch.exe "c:FolderWhereBF 2Is"
Watch the magic happen.
Dat komt denk ik doordat hij blauw bloed heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoe weet jij zulk soort shit joh![]()
Kan het ook deze map zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een map met de naam {325342535325325235} of elke willekeurige andere cijfercombinatie. Het kan natuurlijk zijn dat er meerdere zijn maar dat is geen probleemJe kijkt gewoon even in alle folders tot je de folder vindt waarin patch.exe staat. Je kan kan natuurlijk ook op Document en Settings staan en dan pas de patch runnen, zie je vanzelf welke folder er bij komt
Vervolgens selecteer je alle bestanden (ctrl+A) en copy je die naar een folder op je C schijf, wel met een makkelijke naam natuurlijkZeg c:temp
Vervolgens ga je naar start -> run en tik je in "cmd" zonder de ""dan zit je in t command prompt
vervolgens tik je in "cd c:temp" of de folder waarin de patch staat en tik je in "patch.exe "C:Program FilesEA GAMESBattlefield 2" of waar BF2 dan ook is geinstalleerd en dan moet het werken
Ging het maar zo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef Incolumis het volgende:
ik snap niet dat het bij jullie zo raar loopt. ik download de patch in een rarfile, pak em uit, dubbelklik de .exe en voila het spel wordt gepatched
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |