pluskut (haha) is te ver joh!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:53 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha nee t is wel een meisje zeg maar, maar je bent welkom. moet je alleen naar enschede karren
jij ondankbare !@@#$@#$@#quote:
dag schatjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:00 schreef egg-bird het volgende:
[..]
jij ondankbare !@@#$@#$@#
haha maar t is 2200 uur. ik gaat er vandoor en ga 2142 downloaden.
Kalm aan en succes morgen. hoop van t weekend toch verder te kunnen spammen met je...
xxxx
al uren, ben zo moequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:45 schreef egg-bird het volgende:
hey lekkerding... al weer op t werk? heb t wel met je te doen hoor...
IK KAN ER OP !!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
al uren, ben zo moe![]()
heb je al toegang tot het bof forum?
Je krijgt ook geen bevestigings email. Alleen toegang.. En je moet zelf in de gaten houden wanneer dat geregeld is..quote:
Ohquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen bevestigings email. Alleen toegang.. En je moet zelf in de gaten houden wanneer dat geregeld is..![]()
Al wel gemailed naar toegang@bandoffokkers.nl neem ik aan??quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen toegang dus nog
Ja vrijdag al we wachten op de Belgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Al wel gemailed naar toegang@bandoffokkers.nl neem ik aan??
Dan is het wachten op Jump..
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vrijdag al we wachten op de Belgen
Oh ik ga mn modjes connectie's wel even aansprekenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang.. Zie ook ff geen modje online, dus kan je niet verder helpen..
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Al wel gemailed naar toegang@bandoffokkers.nl neem ik aan??
Dan is het wachten op Jump..
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... wat moet ik doen om tot dat andere gedeelte toegang te krijgen? Mailtje sturen toch.. welk adres ook al weer?
diamond, ga je ook meeknalllen in de friendly rematch tegen vcccquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... wat moet ik doen om tot dat andere gedeelte toegang te krijgen? Mailtje sturen toch.. welk adres ook al weer?
Wat werkt ie toch hard hequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga zo weer een hele lijst doormailen lieve mensen
Ik ga even voor je kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag me toch echt af of mn mail wel is aangekomen
Volgens mij zijn ze je ban-history aan het controleren. Hoe meer bans, hoe langer het duurt..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vraag me toch echt af of mn mail wel is aangekomen
Hij is iig met afstand de meest rebelse van BoFquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef ursel het volgende:
Volgens mij zijn ze je ban-history aan het controleren. Hoe meer bans, hoe langer het duurt..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is iig met afstand de meest rebelse van BoF
Jaaa mijn dank is groot, erg leuk in elkaar gezet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef BattleLies het volgende:
Boekjes die afgelopen zaterdag op de bus zijn gegaan:
- E. Dekker
- Von Dutch1
- Publicservers
- Wesley Haksteeg
Oh dan word het Tweakers clan vrees ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze je ban-history aan het controleren. Hoe meer bans, hoe langer het duurt..
Hallo ik heb nog nooit een ban in GAM gehad he'quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar begrijp dus wel dat die er toch doorheen gaat komen??
Zeker net zo'n systeem als met de TBS'ers. ofwel, komt gelijk rellen in BoF! en krijgt gelijk weer een ban aan z'n broek..![]()
![]()
![]()
HEB HEM GEHAD!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:26 schreef BattleLies het volgende:
Boekjes die afgelopen zaterdag op de bus zijn gegaan:
- E. Dekker
- Von Dutch1
- Publicservers
- Wesley Haksteeg
in ijsmuts spam topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:19 schreef VeerMans het volgende:
Zo tis gewoon stil in t topic.. waar zijn de spammerts?
ja he?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
mooi gemaakt ook leisen leuke quote van mij
graag gedaan kerelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef Viro het volgende:
Hier mijn eerste post op Fok! dankzij ijsmuts.
Ty very much ijsmuts
Zo nu eerst een mailtje sturen zodat ik op et subforum kan komen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:10 schreef Viro het volgende:
Hier mijn eerste post op Fok! dankzij ijsmuts.
Ty very much ijsmuts
Zo nu eerst een mailtje sturen zodat ik op et subforum kan komen
Wat zet je erop ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:24 schreef Viro het volgende:
Hmmm....hoe lang zou het duren voor ik toegang heb tot het subforum?!
Iemand zin in een weddenschap?
Ik zeg het duurt 2 dagen.
Dekkered, niet alle BOF topics zijn spam-topics..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:21 schreef dekkered het volgende:
[ONZ] Feliciteer hier mij met mijn nieuwe vriendin!!
ow shit jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dekkered, niet alle BOF topics zijn spam-topics..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |