Heb jij al toegang gevraagd voor het BoF Forum?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die bf2142 demo nu al te downloaden?
ik heb nog steeds geen toegang gekregenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb jij al toegang gevraagd voor het BoF Forum?
Hier vind je info Band of FOK!kers
quote:Beste Annemiek, Onno, Erik Jan, Henk en Frank,
Als coaches van de meiden D-teams wil ik jullie uitnodigen voor een
coachbijeenkomst.
Graag wil ik met jullie van gedachten wisselen over o.a. de volgende
onderwerpen;
- Zaalcompetitie
- Uitwisselen van speelsters
- Afstemming tussen wedstrijdervaringen en trainingen
- Uitgangspunten bij coaching
- Peer coaching
- Coachen tijdens de wedstrijd, wie, waarop, waarom, hoe
(opbouw)
-
19 okotber in het clubhuis om 19.30!
he geile relnicht!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef egg-bird het volgende:
HEY HEUMEU, lekkere schat van me... ik kan nog niet met je spammen in t prive gedeelte
haha ja ik zag t. je mag ze meteen hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef IJsmuts het volgende:
ps, ik heb trouwen seen bod gedaan op je boxjes![]()
![]()
![]()
ook maar eens downloaden vanavond... ff sjekken of die leuk is en de moeite waard om naar de winkel te lopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef Droopie het volgende:
De BF2142 doet het niet bij mij![]()
Hij is te halen via EA Downloader
MAAK ME LEKKER IK MOET NOG TOT 2200 UUR WERKEN!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Droopie het volgende:
hij doet het, directx 9c installeren.
hij is erg cool
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:25 schreef egg-bird het volgende:waar beeeeeeeeeeeeeeeeeeen juuuuuh.....
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:42 schreef Droopie het volgende:
Nou hoor dit!!
De gameplay is erg cool, met een verdedigende partij en een aanvallende.
Eerst moet je het buitenste schild uitschakelen en dan door dringen tot de binnenste core!
Dit kan door met een vliegtuig op de 'vliegende' schepen te landen.
Maar ook (hilarisch) een auto waar je in een capsule uitgeschoten wordt en dan met je parachute naar binnen landen.
De mechs lijken erg sterk, maar dat wel mee. De heli is iets moeilijker te besturen, maar ook dat komt onder de knie. Ook de commander is goed. Slechts 4 verschillende soldaten, kan met de demo te maken hebben.
Nog vragen?
prutsers hier zegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:41 schreef egg-bird het volgende:
sgoed
nope krijg nog steeds alleen de informatie topique te zien![]()
nee joh, niet 6600 GT in sli douwuh, had ik ook. heb nu de 7800gtx Extreme van JP, die doet het goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:56 schreef egg-bird het volgende:
heb nu een 6600 GT en verder alles wat aanbevolen word... alleen men kaartje is 128 mb volgens mij... ach kijk wel hoe t loopt en anders ff marktplaats op voor nog een 6600GT voor SLI of anders een 7900GT ofzo.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef BugWorks het volgende:
Krijg je alleen toegang tot dat "Band of Fok!kers" gedeelte als je lid bent van een van die aangesloten clans of ook als je het wilt om eventueel op de hoogte te zijn van sommige dingen. Aangezien hier wel eens wat nuttige info voorbij komt.
nee hoor, iedereen kan toegang vragen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:59 schreef BugWorks het volgende:
Krijg je alleen toegang tot dat "Band of Fok!kers" gedeelte als je lid bent van een van die aangesloten clans of ook als je het wilt om eventueel op de hoogte te zijn van sommige dingen. Aangezien hier wel eens wat nuttige info voorbij komt.
Ok, dankjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee hoor, iedereen kan toegang vragen!![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Kwartaal afsluiting bij Shell![]()
dus erg weinig tijd om te spammen![]()
wij stoppen ook om 22.00, hotelletje in en morgen weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:23 schreef egg-bird het volgende:
[..]
![]()
maar ik ben over 35 minuutjes vrij![]()
katten zijn vies en vriendinnen voor hetero'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:33 schreef egg-bird het volgende:
oooowh dat is echt lelijk... ik ga morgen denk ik zon kabeltje halen dan voor men boxen en naar de opendag in t asiel... nog een kat uitzoeken. ik vind dat echt zielig joh zon kat in een asiel of een hond natuurlijk... men vriendin en ik hebben een paar maand geleden ook een 13 jaar oude kat uit t asiel gehaald...beest is me net zo lief... dus nog maar 1, MAAR NU 1 DIE IK WIL!!!! (huidige kat wou men vriendin) haha om maar ff wat neer te typen
katten zijn lief... maar ze stinken wel idd :S haha.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
katten zijn vies en vriendinnen voor hetero's![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:44 schreef egg-bird het volgende:
[..]
katten zijn lief... maar ze stinken wel idd :S haha.
EN HOE WEET JIJ OF MIJN VRIENDIN EEN VROUW IS??
haha nee t is wel een meisje zeg maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is het zon lekkere ladyboy
goed als ik dan ook ff langwip vannacht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |