zo grote smurf, zo grote smurfquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga vanavond eindelijk weer eens gamen
Gisteren 1 rondje gedaan en goud gehaald
Lekker tankhoeren
sorry eitje, ben razend drukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:44 schreef egg-bird het volgende:
bla bla bla bla is weer stil hier, KOM TERUTOE NOU!!!! mijn pauze is allang voorbij
khad al zo'n gevoel dat er geen andere optie opzatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef egg-bird het volgende:
ooh dat is echt lelijk. bin there done that... ik heb toen alles opnieuw geinstalleerd en toen deed die t weer :S. good luck
Ik heb dus precies hetzelfde, hij wil niet aanmelden met mijn account.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef Razorback het volgende:
of het nog niet erg genoeg is dat ik nog niet in de Band Of Fok!kers (met uitroepteken) subforum kan komen doet mijn BF2 het ook niet.
Hij blijft maar connecting to server en als ik de magische 3 toetsen indruk (ctrl + alt + delete) krijg ik bf2 reageert niet
Doe gezellig met mij mee en installeer bf2 opnieuw.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef Geeranne het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde, hij wil niet aanmelden met mijn account.![]()
dat zou ik ook wel willen, alleen heb ik al weken niet gespeeld, op een vette war tegen de vccc na,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef egg-bird het volgende:
@: ik wil samen met je gaan hoeren op t slagveld.
maar moet tot 10 werken
Begin er niet over, denk ik net blij te zijn dat mijn BF2 werkt ga ik natuurlijk dat gedonder ook weer krijgenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Potverdorie, punkbuster kicked me er net gewoon af. Heb nu alle zin verloren verdomme
160 punten? Zo, ik was met 60 punten eerste geworden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef egg-bird het volgende:
@geeranne: ik haal ook steeds meer goud en zilver. gewoon gaan tankhoeren als commander (op de servers waar ze dat goed vinden) en dan zit je zo op 160 punten ofzo...
dan zat je ook wel bij een stelletje n00bs denk ik dan... ach ik haal ook met een beetje moeite op een iets minder dan normale dag ook net 60 punten maar dan nog... altijd beter dan 50 toch.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:27 schreef Geeranne het volgende:
[..]
160 punten? Zo, ik was met 60 punten eerste geworden.![]()
lekkere homo van me!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef egg-bird het volgende:
ja heerlijk he. ik ook man
voel me gewoon helemaal gelukkig en warm van binnen, kan er wel van JANK-EN![]()
hahah lekkere reetridderquote:
ik ga je ff toevoegenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:00 schreef egg-bird het volgende:
hey lekkere homo van me. ik ga er vandoor. spreek je wel op msn. kalm aan kerel.
ik heb een mailtje gestuurd naar dat toegang@nogwatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:50 schreef -Raffie- het volgende:
Dat is minderal aangemeld voor het bof subforum ? je mist een boel
![]()
met of zonder odol?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:55 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik heb een mailtje gestuurd naar dat toegang@nogwat(ben net wakker) en moet nu ff wachten denk ik.
die smiliequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:07 schreef egg-bird het volgende:
[..]
met uiteraad... dat heb ik volgens mij zo goed als elke ochtend wel hahaha [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |