Dope.quote:Op maandag 13 november 2006 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hier dan wat foto's van mijn shirt, sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb ze met de camera van mijn telefoon gemaakt.
Abercrombie High Peaks Region, wit met rode strepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de achterkant onder de kraag staat ook nog het logo:
[afbeelding]
Ik heb hem gewoon van de officiele website besteld, niet abercrombie.com, maar abercrombiekids.com, het is een maat XL, zit perfect bij mij kwa breedte en lengte, ik ben iets van 1.76m lang.quote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dope.
A&F overhemden zijn qua pasvorm en materiaal echt de meest relaxte casual overhemden die er zijn vind ik. Ik heb geen zin om het topic te lezen, dus vraag ik het maar... Waar heb je 'm vandaan? Ik ga binnenkort eens op eBay speuren naar A&F shops want de officiele doet het niet echt meer naar NL toch?
Thanks. Ik dacht dat je het totaal bedrag inclusief afhandelingskosten van de huifkar betaalde aan de persoon die het verzendt.quote:Op zondag 12 november 2006 21:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ook al wil je de huifkar gebruiken, dan kun je nog steeds niet zelf betalen aangezien je geen Nederland kan kiezen bij je billingaddress.
Dit is trouwens voor wanneer je gebruik wilt maken van een huifkar-postadres in de USA:
[..]
Ik heb ook wel eens op eBay rondgekeken, maar toen hadden ze echt geen mooie overhemden.. Maar ga ook maar weer eens kijken(kerstcadeau oidquote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dope.
A&F overhemden zijn qua pasvorm en materiaal echt de meest relaxte casual overhemden die er zijn vind ik. Ik heb geen zin om het topic te lezen, dus vraag ik het maar... Waar heb je 'm vandaan? Ik ga binnenkort eens op eBay speuren naar A&F shops want de officiele doet het niet echt meer naar NL toch?
Dat 1e overhemd is mooi, maar helaas te klein. Heb je niet nog meer?quote:Op maandag 13 november 2006 20:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik verkoop wat Abercrombie spul dat ik nog had liggen:
[TK] Abercrombie & Fitch: 2 overhemden, 1 longsleeve
lijkt alleen maar zo, als ik hem aan heb is er weinig ruimte over aan de zijkanten.quote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef Ace1 het volgende:
Hij lijkt vrij breed.. dat overhemd..
hehehe...en ik ben oppervrolijk dat ze mijn orders wel leveren.quote:Op maandag 13 november 2006 23:13 schreef Miguel het volgende:
Ik lach me de ballen uit m'n broek dat ze niet meer in Nederland bezorgen
Dat is ook een idee! Thanks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef Lexiun het volgende:
Ik heb gister de catalogus binnen gekregen en daarin zit dus ook een bestelformulierga proberen of ik daar mee kan bestellen en dan maar kijken of ik het krijg
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef Lexiun het volgende:
ik ben aankomende donderdag weer op school! als er belangstelling is kan ik hem daar wel even inscannen?
foto's helpen wel met het vinden van een koper anders kun je nog een topic in v&a openen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Iemand belang bij een Adirondack jacket? Heb em vandaag binnen gehad maar hij is me gewoon veels te groot. Het is een Large, maar hij valt meer als een XL. Ik zal de exacte maten wel even opgeven, mocht iemand belangstelling hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |