Dope.quote:Op maandag 13 november 2006 15:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hier dan wat foto's van mijn shirt, sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb ze met de camera van mijn telefoon gemaakt.
Abercrombie High Peaks Region, wit met rode strepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de achterkant onder de kraag staat ook nog het logo:
[afbeelding]
Ik heb hem gewoon van de officiele website besteld, niet abercrombie.com, maar abercrombiekids.com, het is een maat XL, zit perfect bij mij kwa breedte en lengte, ik ben iets van 1.76m lang.quote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dope.
A&F overhemden zijn qua pasvorm en materiaal echt de meest relaxte casual overhemden die er zijn vind ik. Ik heb geen zin om het topic te lezen, dus vraag ik het maar... Waar heb je 'm vandaan? Ik ga binnenkort eens op eBay speuren naar A&F shops want de officiele doet het niet echt meer naar NL toch?
Thanks. Ik dacht dat je het totaal bedrag inclusief afhandelingskosten van de huifkar betaalde aan de persoon die het verzendt.quote:Op zondag 12 november 2006 21:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ook al wil je de huifkar gebruiken, dan kun je nog steeds niet zelf betalen aangezien je geen Nederland kan kiezen bij je billingaddress.
Dit is trouwens voor wanneer je gebruik wilt maken van een huifkar-postadres in de USA:
[..]
Ik heb ook wel eens op eBay rondgekeken, maar toen hadden ze echt geen mooie overhemden.. Maar ga ook maar weer eens kijken(kerstcadeau oidquote:Op maandag 13 november 2006 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dope.
A&F overhemden zijn qua pasvorm en materiaal echt de meest relaxte casual overhemden die er zijn vind ik. Ik heb geen zin om het topic te lezen, dus vraag ik het maar... Waar heb je 'm vandaan? Ik ga binnenkort eens op eBay speuren naar A&F shops want de officiele doet het niet echt meer naar NL toch?
Dat 1e overhemd is mooi, maar helaas te klein. Heb je niet nog meer?quote:Op maandag 13 november 2006 20:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik verkoop wat Abercrombie spul dat ik nog had liggen:
[TK] Abercrombie & Fitch: 2 overhemden, 1 longsleeve
lijkt alleen maar zo, als ik hem aan heb is er weinig ruimte over aan de zijkanten.quote:Op maandag 13 november 2006 17:32 schreef Ace1 het volgende:
Hij lijkt vrij breed.. dat overhemd..
hehehe...en ik ben oppervrolijk dat ze mijn orders wel leveren.quote:Op maandag 13 november 2006 23:13 schreef Miguel het volgende:
Ik lach me de ballen uit m'n broek dat ze niet meer in Nederland bezorgen
Dat is ook een idee! Thanks.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef Lexiun het volgende:
Ik heb gister de catalogus binnen gekregen en daarin zit dus ook een bestelformulierga proberen of ik daar mee kan bestellen en dan maar kijken of ik het krijg
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef Lexiun het volgende:
ik ben aankomende donderdag weer op school! als er belangstelling is kan ik hem daar wel even inscannen?
foto's helpen wel met het vinden van een koper anders kun je nog een topic in v&a openen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Iemand belang bij een Adirondack jacket? Heb em vandaag binnen gehad maar hij is me gewoon veels te groot. Het is een Large, maar hij valt meer als een XL. Ik zal de exacte maten wel even opgeven, mocht iemand belangstelling hebben...
ik hoop echt zo voor je dat de bestelling op pending staat vanwege je backordered items.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de catalogus ook ontvangen vandaag
Mijn order staat overigens nog steeds op pending, maar da's gelukkig geen "cancelled"
Ik wil wel fotos..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Iemand belang bij een Adirondack jacket? Heb em vandaag binnen gehad maar hij is me gewoon veels te groot. Het is een Large, maar hij valt meer als een XL. Ik zal de exacte maten wel even opgeven, mocht iemand belangstelling hebben...
Ik heb ook wel interesse;quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Vince22 het volgende:
Foto'squote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Vince22 het volgende:
ik denk niet dat ze er echt veel druk achter zetten om weer naar NL te verzenden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:22 schreef GoodspeeD het volgende:
Oeh. Ik ook wel interesse in inkoopactie als ze weer naar NL gaan verzenden. Verkapte tvp dus.
Alleen die maten zijn wel erg tricky. Die size chart zegt me ook niet echt veel.
Leuk spul, en inderdaad, Hollister is precies hetzelfde, net zoals Ruehl No.925 wat ook een dochtermerk van A&F is, maar ietsje duurder dan A&F, het is dan ook meer gericht op mensen van 22 jaar en ouder, en hollister is tot 18 of 20 jaar ofzo, daarom dus goedkoper. A&F was volgens mij gericht op mensen tot 22/23 jaar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:27 schreef timmeeeh het volgende:
Vandaag naar de Hollister store geweest in San Diego.
Dit gehaald:
[afbeelding]
en ook maar meteen de witte:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Vrij basic, maarja das mijn stijl.
Ga er nog wel een keer heen, nog meer spul halen
Na de Hollister store trouwens nog even Abercrombie&Fitch binnengelopen. Conclusie: Hollister is exact hetzelfde spul, alleen dan $20 goedkoper
$20 leuker?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:40 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de eland leuker dan de meeuw...
Waar zit die Hollister store? Heb er wel even naar gezocht, maar we hadden niet veel tijd. Ben in San Diego wel naar die A&F winkel in(bij?) het gaslight district geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:27 schreef timmeeeh het volgende:
Vandaag naar de Hollister store geweest in San Diego.
Dit gehaald:
[afbeelding]
en ook maar meteen de witte:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Vrij basic, maarja das mijn stijl.
Ga er nog wel een keer heen, nog meer spul halen
Na de Hollister store trouwens nog even Abercrombie&Fitch binnengelopen. Conclusie: Hollister is exact hetzelfde spul, alleen dan $20 goedkoper
Het meeuw logo van Hco vind ik persoonlijk juist veel mooier.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:40 schreef Adelante het volgende:
Ik vind de eland leuker dan de meeuw...
Die winkel zit in University Towne Center op La Jolla Village Drive. Pak de 805 north en dan afslag La Jolla Village Drive en dan ben je er bijna meteen. Zit ook een A&F in dat winkelcentrum.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:18 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Waar zit die Hollister store? Heb er wel even naar gezocht, maar we hadden niet veel tijd. Ben in San Diego wel naar die A&F winkel in(bij?) het gaslight district geweest.
Wat ik ervan weet is dat Hollister meer gericht is op high school scholieren en A&F op college students.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:19 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het meeuw logo van Hco vind ik persoonlijk juist veel mooier.
Hollister is idd wat meer gericht op jonger publiek (kleiner budget, lagere prijzen voor die doelgroep dus) Echte leeftijden kun je natuurlijk niet zomaar geven, maar ik geloof dat Hollister zich vooral op 15-20 richt en A&F wat meer op 20-25.
Klinkt een beetje louche allemaal....quote:Op zondag 19 november 2006 10:53 schreef noekje het volgende:
Ik heb ook even op Hollister gekeken en de 3 artikelen die ik wilde van Abercrombie staan ook bij Hollister met een verschil van $70. Die eland zal me dan behoorlijk jeuken eigenlijk.
Ik heb een site gevonden van een Nederlandse vrouw die in Amerika woont en zij bestelt de spullen via internet naar haar toe en verzend het naar Nederland. Zij vraagt 5% over de artikelen plus verzendkosten, zowel nationaal als internationaal ivm koerstoeslagen. Ook vraagt zij 20 euro voor haar diensten. Zij maakt heel snel een offerte op en ik denk dat ik via haar wat spullen ga versturen. Ik heb goede berichten gelezen over haar. Als iemand behoefte heeft aan haar email of url, laat het me weten dan stuur ik het door.
Url had ik graag gehad ja, eens kijken of heti nterresant is, klinkt goedquote:Op zondag 19 november 2006 10:53 schreef noekje het volgende:
Ik heb ook even op Hollister gekeken en de 3 artikelen die ik wilde van Abercrombie staan ook bij Hollister met een verschil van $70. Die eland zal me dan behoorlijk jeuken eigenlijk.
Ik heb een site gevonden van een Nederlandse vrouw die in Amerika woont en zij bestelt de spullen via internet naar haar toe en verzend het naar Nederland. Zij vraagt 5% over de artikelen plus verzendkosten, zowel nationaal als internationaal ivm koerstoeslagen. Ook vraagt zij 20 euro voor haar diensten. Zij maakt heel snel een offerte op en ik denk dat ik via haar wat spullen ga versturen. Ik heb goede berichten gelezen over haar. Als iemand behoefte heeft aan haar email of url, laat het me weten dan stuur ik het door.
Hoezo klinkt dat louche? Je hoeft het natuurlijk niet te doen. Het is een tip, meer niet.quote:Op zondag 19 november 2006 11:04 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Klinkt een beetje louche allemaal....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |