Van oksel tot onderkant, 43 centimeter. Hou er wel rekening mee dat hij iets getaileerd is zodat het wat omhoog kan trekken.quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hoe lang is dat Lake Placid overhemd?
moet ik hieruit concluderen dat ik nog bovenaan staquote:Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik verkoop het aan de hoogste bieder, waarbij ik het natuurlijk niet op een eurotje aan laat komen.
Ja, je staat bovenaan.quote:Op maandag 13 november 2006 21:55 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
moet ik hieruit concluderen dat ik nog bovenaan sta![]()
anywho, ik hoor het wel
U kent het principe van Vraag & Aanbod?quote:Op maandag 13 november 2006 22:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, je staat bovenaan.Graag in grotere stappen bieden, 1 euro boven iemand gaan zitten vind ik een beetje kinderachtig.
![]()
Ja, maar als aandiedende kant vind ik 1 eurotje hoger bieden een beetje kinderachtig. Op eBay moet je ook in grotere stappen bieden.quote:Op maandag 13 november 2006 22:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
U kent het principe van Vraag & Aanbod?
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk, sorry.quote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, maar als aandiedende kant vind ik 1 eurotje hoger bieden een beetje kinderachtig. Op eBay moet je ook in grotere stappen bieden.![]()
Staat genoteerd.quote:Op maandag 13 november 2006 23:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk heb je wel gelijk, sorry.
Bij deze bied ik 60 euro. Zo beter?
Wat is je mailadres?quote:Op maandag 13 november 2006 23:47 schreef Lexiun het volgende:
Lake Placid overhemd, Multi Thin Stripe, maat M:
75eu
Je hebt mail.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:37 schreef Lexiun het volgende:
hahaa ik moet beter lezenwant ik stuurde met me suffe hoofd daar een mailjte heen. Mijn adres is (mail adres). Stuur maar een mailtje met hoe je het aan wilt gaan pakken en eventueel vragen.
Ja, die is ook getailleerd, de breedte van schouder naar schouder is 44 cm, de lengte van bovenkant schouder tot onderaan is 65 cm. Abercrombie valt over het algemeen net iets kleiner dan RL enzo. Als je van RL een overhemd maat L ruim past dan past deze perfect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:58 schreef spanks het volgende:
Hoe valt die Donaldson? Is deze ook getailleerd en wat is de lengte en breedte (schouder-schouder)?
Als ik vanavond weer thuis ben en je hebt nog steeds het hoogste bod, dan is ie voor jou.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef CrookedEye het volgende:
Donaldson Mountain overhemd, Brown Pin Stripe, maat L:
65 euro,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |