't Is een loungebroek volgens de site , ik weet niet wat dat inhoud.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
? is toch gewoon een pyjama broek?
Een lounge broek trek je aan na het douchen of als je van je werk komt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't Is een loungebroek volgens de site , ik weet niet wat dat inhoud.
Maar als het een pyamabroek is , dan nog...$60,00 voor een pyamabroek![]()
Het is gewoon een pyjamabroek. Ik heb hem ook (de vrouwelijke versie dan) en hij zit heerlijkquote:
gewoon vakantie jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:51 schreef roburt het volgende:
[..]
Een lounge broek trek je aan na het douchen of als je van je werk komt.
iets makkellijk zittend.
waarom ga je trouwens naar de bahama's![]()
gewoon vakantie?
He? Sinds wanneer is dat dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:53 schreef Adelante het volgende:
de site is opgeleukt met nieuwe dingen, maar nog steeds geen bestellingen vanuit NL mogelijk
lol, woensdag zijn er nieuwe dingen op de site gekomen, maar al langer kan je niet meer vanaf hier bestellen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef roburt het volgende:
maandje of twee toch al?
Ik denk niet dat A&F zich erg druk maakt over die paar mensen in Nederland..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Lexiun het volgende:
We moeten gewoon massaal een mail gaan sturen dat ze het gaan regelen dat het weer naar NL verstuurt kan worden. Is nu al 2 maanden zo! je kan me een hoop wijs maken, maar een organisatie die ergens druk achter zet doet hier niet zo lang over
Of gewoon 'Le Pays-Bas' als land opgeven. Dan heb je ze bij de neus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
Kan je bijvoorbeeld wel België kiezen? Of Duitsland? Want dan kunnen we alsnog een inkoopactie regelen, alleen moet iemand van ons iemand in die buurt kennen.
Daar is de Belg alquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef pseudovlaming het volgende:
En daar was de student tandarts die in België woont al, zoals CrookedEye het zo mooi verwoorde.
Joh, dat hele verhaal over het niet meer naar NL verschepen is helemaal nieuw voor mij. Blijkbaar heeft onze douane een erg goede naam daan in de VS van A.
Ik heb destijds wel een aantal inkoopacties gedaan, met groot genoegen trouwens. Maar bij de laatste is er een hele hoop verkeerd gegaan waardoor bij mij de lol er helemaal af is nu. En daarbij komt ik heb t nu onwijs druk met de studie èn met de studentenvereniging.. Maar over een tijdje zal ik wel weer een actie doen denk ik.. hou t in de gaten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of gewoon 'Le Pays-Bas' als land opgeven. Dan heb je ze bij de neus!
Hoho,ben geen Belg he. Pas op je woordenquote:
En je vind A&F fijn, en je wilt een I.A. doen!?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Hoho,ben geen Belg he. Pas op je woorden
Ben een Nederlander net als jij, maar woon toevallig in B![]()
Wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:47 schreef eer-ik het volgende:
jij wel hoor
Ik wil gvd ook naar amerika, dan neem ik alleen maar lege koffers mee heen
Tis rete duur om daarheen te vliegen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen
Amerika kost geen moer om toe te gaan , een gemiddelde vakantie naar Spanje in het hoogseizoenis duurder
wat doet een retourtje dan naar de plek waar jij heengaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen
Amerika kost geen moer om toe te gaan , een gemiddelde vakantie naar Spanje in het hoogseizoenis duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |