voor n groot deel wel ja, dat blijkt wel uit Uddel's remountquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En je hebt dezelfde spelers?
Dat zou wel gaar zijn, dat zou betekenen dat een groot deel van de kaarten dus echt gewoon random is..
Maar wel +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Nee en nee.
Tegenstander had een blessure, maar je had hem niet veroorzaakt..![]()
Dat zei ik al jah..quote:
Vind je het gek met +8..quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef MrMoon het volgende:
ik blijf wel mooi bovenin mee doen zie ik...
je loopt volgens mij een weekje achterquote:Op woensdag 8 november 2006 01:35 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat zei ik al jah..
[..]
Vind je het gek met +8..
Woei, weekwinnaar! Kijken of ik volgende week nog op het podium kan komenquote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een kansloze week, vooral aan de top. Vinnie Jones zou zich voor jullie schamen. Neem een voorbeeld aan rompompom, die probeert er nog wat van te maken met 8 puntjes
en uddel, wat doe je![]()
ik weet dat je Hives graag een afscheidskado geeft....
[afbeelding]
Tsja m'n schopper was geschorst, en die gele kaart dit weekend betekend voor schopper 2 een schorsing, dus ff geen gekkenhuisquote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
Wat een kansloze week, vooral aan de top. Vinnie Jones zou zich voor jullie schamen. Neem een voorbeeld aan rompompom, die probeert er nog wat van te maken met 8 puntjes
quote:Op maandag 13 november 2006 22:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het klopt wel beetje, hij wint hem EN hij is het grootste mietje van de groep!![]()
je had m natuurlijk persoonlijk kunnen ontmoeten, was je op meets geweestquote:Op maandag 13 november 2006 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]Ik ga maar af op de rapporten van SD, en tsja dan lijkt het te kloppen
leer tellen, hives heeft +5, jij trouwens +1, dus jij wordt t zeker niet. momenteel heb ik een ex aequo met sportfreak (hoewel excel hives stiekem op 1 zet, maar dat zegt nog nix) .... lastigquote:
Jawel, het aantal weekoverwinningen van Hives is groter, namelijk 7 om 6. De laatste 4 weken kwam de Gary weer in mijn team naar boven trouwens, van plaats 1 iedere week -3.quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
leer tellen, hives heeft +5, jij trouwens +1, dus jij wordt t zeker niet. momenteel heb ik een ex aequo met sportfreak (hoewel excel hives stiekem op 1 zet, maar dat zegt nog nix) .... lastig
Gelukt!quote:Op maandag 13 november 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Woei, weekwinnaar! Kijken of ik volgende week nog op het podium kan komen
YEAH.quote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
daarentegen, de winnaar van de VJ award is eenduidig![]()
![]()
![]()
Bonobo
![]()
![]()
![]()
Klopt.. die +1 over het hoofd gezienquote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
leer tellen, hives heeft +5, jij trouwens +1, dus jij wordt t zeker niet. momenteel heb ik een ex aequo met sportfreak (hoewel excel hives stiekem op 1 zet, maar dat zegt nog nix) .... lastig
daarentegen, de winnaar van de VJ award is eenduidig![]()
![]()
![]()
Bonobo
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
voor de volledige stand
quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
YEAH.
Een hevig geemotioneerde manager nam de prijs in ontvangst:
"ik wil graag mijn spelers bedanken, mijn trainert, Vinnie Jones, en de marketing jongens van Hansaplast en de bloedbank. Zonder jullie was het niet gelukt."
[afbeelding]
Jullie hadden te diep in het glaasje gekeken?quote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben onder qyn geeindigt..
....
....
quote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Jullie hadden te diep in het glaasje gekeken?
Oneens.quote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef Grumpey het volgende:
zullen we de Gary Lineker dan maar omdopen tot de The Hives Lineker-award?
neuhquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef komrad het volgende:
doe je zelf niet mee VK??
ik ben er weer bij hoor
de enigste waar je nog voor kunt opgeven, is die voor de fok!cupquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Vet ik mag meedoen!! woehoei!!zijn der nog andere awards??
quote:Op maandag 20 november 2006 21:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
Na enige contemplatie en consultatie is er besloten dat The_Hives de Gary Lineker award heeft gewonnen dit seizoen
Hulde![]()
En een mooi afscheidskadootje, snif, snif![]()
[afbeelding]
De beslissing is genomen op het feit dat Hives i.t.t. sportfreak één weekoverwinning (-3) meer had. Voor klachten en opmerkingen verwijs ik u graag door naar de klachtencommissie van Fok!Hattrick.
De volledige Gary Lineker stand:
klik hier
quote:Op maandag 20 november 2006 23:12 schreef Grumpey het volgende:
welkom assie!
Daarnaast, zullen we de Gary Lineker dan maar omdopen tot de The Hives Lineker-award? Uit eerbetoon tot onze grote gezamenlijke (anti)held (en mede ajaxfan)?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
tis ook maar een omhooggevallen Ajax fan
Jeetje wat zat ik er dichtbij.quote:Op maandag 20 november 2006 21:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
Na enige contemplatie en consultatie is er besloten dat The_Hives de Gary Lineker award heeft gewonnen dit seizoen
Hulde![]()
En een mooi afscheidskadootje, snif, snif![]()
[afbeelding]
De beslissing is genomen op het feit dat Hives i.t.t. sportfreak één weekoverwinning (-3) meer had. Voor klachten en opmerkingen verwijs ik u graag door naar de klachtencommissie van Fok!Hattrick.
De volledige Gary Lineker stand:
klik hier
quote:
quote:
23 tot nu toe als ik goed geteld hebquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:50 schreef Verbal_Kint het volgende:
inschrijving voor volgend seizoen bij deze begonnen
- assie met FC Loda Maddeus (146377)
- Tazmaniac met R.H.E.S (363888)
- Mangoworks2002 met SV Houten 3 (504096)
- komrad met vintage fc
- Grumpey met Grumpelix
- Flappekz met YMFC
- SuperWeber met Zandpol Trappers
- Yankee_One met The Yanks
- Daemon19 met Red Daemons
- MrMoon met Wurdsje FC
- twi met FC de Twietjes
- sirdalord met lycky bullballs
- JD met Hoolieganzen
- Bonobo11 met Bonobo11
- The Vulture met Vulture United 1980 (1362274)
- FritsFluitketel met FC Uddel
- twisteddlogic met nicker100
- sportfreak met ADO'67
- Lennox met Krayn's eleven
- ScudRaket met Ladderzatsquad
- Robar met Robarka
- rompompom met JHMWMJZMN
- Ruudt met Brouwhuis '04
hehe thnx twiquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:27 schreef twi het volgende:
Vulture United 1980 (1362274)
dank uquote:Op zondag 26 november 2006 14:42 schreef Lennox het volgende:
Je krijgt punten voor je eigen kaartenverzameling en voor de blessures die je de tegenstander aanbrengt.
Rood vs Blauw. Als je geen kaarten/blessures veroorzaakt krijg je minpunten. Deze tellen voor de Gary Linneker award (sportief) en dus blauwe kleur. Rood staat voor de Vinnie Jones award (veel bonuspunten voor kaarten en blessures).
ik zag t net jaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:09 schreef Lennox het volgende:
Mijn teamnaam heeft een verandering ondergaan. Of het van belang is weet ik niet, maar ik denk ik meld het maar even.
Te vinden in de signature.
Als Flapper gaat kan ik niet achter blijven. Ik doe ook mee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:53 schreef Flappekz het volgende:
I'm in!
Teamnaam? Puttershoek is de plaats waarin ik woon. Krayn's Eleven was ik zat, dus ik zocht een voorvoegsel voor Puttershoek. Partizan klinkt wel lekker en de Partizaanse strijders uit mn team hequote:
het bekt iig wel lekker, partizan puttershoekquote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Lennox het volgende:
[..]
Teamnaam? Puttershoek is de plaats waarin ik woon. Krayn's Eleven was ik zat, dus ik zocht een voorvoegsel voor Puttershoek. Partizan klinkt wel lekker en de Partizaanse strijders uit mn team he. F.K. Is gewoon F.C. in het oostblok.
quote:Op maandag 11 december 2006 17:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker sz.5
hier verder met nieuwe stand van het nieuwe seizoen.
vond t wel overzichtelijk om een nieuw topic te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |