Zo inderdaad, maar dan vind ik 1 kleurtje net effe wat beter.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef saaw het volgende:
ben ik dan echt de enige vrouw die van die strakke boxers vreselijk vindt?
ik hou meer van zoiets
[afbeelding]
maar dan niet zo belachelijk groot als sommigen die weer dragen!
het kleurtje of motiefje kan ik niet echt van wakker liggen [zo lang het geen spongebob ofzo is iig]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:05 schreef Fawn het volgende:
[..]
Zo inderdaad, maar dan vind ik 1 kleurtje net effe wat beter.
Je kan wel goed luisteren.. Ben je wel echt een meisje?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef saaw het volgende:
misschien wel handig bij sommige sporten
Nou, als je eerst voor aap staat door een rondslingerende Tarzan dan kom je ook niet meer op het punt dat ze de verpakking van genoemde Tarzan zal willen aanschouwen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:03 schreef saaw het volgende:
maar dat was niet de vraag geloof ik
Hah! Ben ik toch niet de enigequote:
pardon?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Napalm het volgende:
Je kan wel goed luisteren.. Ben je wel echt een meisje?![]()
volgens mij valt dat nou ook wel weer mee hoor. [het rondslingeren dus]quote:Nou, als je eerst voor aap staat door een rondslingerende Tarzan dan kom je ook niet meer op het punt dat ze de verpakking van genoemde Tarzan zal willen aanschouwen..
Mooi zwart, zitten perfect.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:18 schreef Catbert het volgende:
[quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef Vicente het volgende:
Fundamentals van de WE ]
Hah! Ben ik toch niet de enige
Haha..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:42 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Dudette, please
Ik doe niet aan pisvlekken![]()
Bij mij zit CK echt prima, snap niet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Stansfield het volgende:
2 weken geleden bij de bijenkorf 6 boxershorts van claesens gekocht. Die zitten echt super. Blijven goed zitten in tegenstelling tot calvin kleins en kruipen ook niet omhoog. Echt de ideale boxershort.
Waarschijnlijk heb je dan van CK de 100% katoen versie.. Je hebt ook met zoveel procent polyester/acryl en dat soort rekstof, die blijven bij mij wel super zitten!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef Stansfield het volgende:
2 weken geleden bij de bijenkorf 6 boxershorts van claesens gekocht. Die zitten echt super. Blijven goed zitten in tegenstelling tot calvin kleins en kruipen ook niet omhoog. Echt de ideale boxershort.
die zitten niet lekkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef saaw het volgende:
ben ik dan echt de enige vrouw die van die strakke boxers vreselijk vindt?
ik hou meer van zoiets
[afbeelding]
maar dan niet zo belachelijk groot als sommigen die weer dragen!
Dat zou kunnen ja, heb die al een behoorlijke tijd. Maar voor mijn geen ck meer alleen nog maar claesens.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dan van CK de 100% katoen versie.. Je hebt ook met zoveel procent polyester/acryl en dat soort rekstof, die blijven bij mij wel super zitten!
kan zijn, ik heb geen ervaringquote:
America Today, Sport2000, Bataviastadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef ScottishAsshole het volgende:
Waar ga ik die Björns halen? En die CK's?
Gewoon V&D ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |