Merk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:37 schreef Spees_Eend het volgende:
strak&zwart, pijpjes niet te kort niet te lang
edit: welke lekker zitten zou ik niet weten
CK, Boss, Björn Borg etc bla blaquote:
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Persoonlijk vind ik zoiets heel mooi staan bij een man.
Is dat inclusief bobbelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding].
Persoonlijk vind ik zoiets heel mooi staan bij een man.
Dudette, pleasequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zo![]()
Björn heb ik ook wel e s van gehoord, zal ik ook es naar kijken..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
CK, Boss, Björn Borg etc bla bla
Oooh, ik heb es boxers gekocht van 25 euro de stuk, was iets van Homme ofzo... dacht dat Björns duurder zouden zijn, die vind ik iig wel mooier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Bjorns zijn duur, maar met 100 euro kun je er wel meer krijgen. 2 Bjorns kosten volgens mij rond de 32 euro.
Damn belachelijk duur..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Bjorns zijn duur, maar met 100 euro kun je er wel meer krijgen. 2 Bjorns kosten volgens mij rond de 32 euro.
Tja je hebt natuurlijk ook verschillende kleurtjes met motieven. Daar moet je ook extra geld voor lappen. Maar als je gewoon de 'normale' kiest zonder motieven betaal je per stuk 17 euro dacht ik. Per 2 rond de 32 euro zoals ik al zei.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Oooh, ik heb es boxers gekocht van 25 euro de stuk, was iets van Homme ofzo... dacht dat Björns duurder zouden zijn, die vind ik iig wel mooier.
en anders zie je de zaadvlekkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zo![]()
Wat hij zegt. Zat toch in de buurt hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:53 schreef Borkydude het volgende:
BB is 20, 2 voor 37,50, en met motiefje 25 geloof ik.
Nou bulk ik heus niet van het geld, maar 16 euro voor een net boxertje valt toch wel mee?quote:
Super ja, en chicks love itquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Zat toch in de buurt he.
Duur ja, maar ze zitten super.
Ik heb mijn Bjorntjes bij een sportzaak gehaald.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef ScottishAsshole het volgende:
Waar ga ik die Björns halen? En die CK's?
Gewoon V&D ofzo
BB bij BB-winkel of Bijenkorf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef ScottishAsshole het volgende:
Waar ga ik die Björns halen? En die CK's?
Gewoon V&D ofzo
Waarom vraag je haar dan niet wat ze mooi vindt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Nou bulk ik heus niet van het geld, maar 16 euro voor een net boxertje valt toch wel mee?
Een stringetje, oftwele bijna niks, is soms net zo duur
Nee die draag ik zelf niet, vriendin![]()
Oké, maar ik neem aan dat je een vriendin hebt, of in ieder geval ooit een keer hebt gehad. Dan vond/vind je het vast leuk als ze wat leuke lingerie aanhad. En geen HEMA onderbroek ofzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef De_Postbode het volgende:
Pfff, even naar de mijne kijken.... staat HTX op, komt van de Hans Textiel, vijf euro ofzo. Zit prima.
Omdat ik het NU wil wetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Waarom vraag je haar dan niet wat ze mooi vindt?![]()
Zou HTX niet voor Hans Textiel staan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef De_Postbode het volgende:
Pfff, even naar de mijne kijken.... staat HTX op, komt van de Hans Textiel, vijf euro ofzo. Zit prima.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:11 schreef De_Postbode het volgende:
Wie draagt er nou de naam van een kerel om z'n reet?
Ah, jij bent er zo eentje die altijd z'n onderbroeken om half negen op woensdagavond koopt!quote:
Nee, willen weten is wat anders dan meteen willen kopen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:20 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje die altijd z'n onderbroeken om half negen op woensdagavond koopt!
Als er echt een duidelijke vooruitgang in uiterlijk of comfort waar te nemen is, oké, maar kom op:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Oké, maar ik neem aan dat je een vriendin hebt, of in ieder geval ooit een keer hebt gehad. Dan vond/vind je het vast leuk als ze wat leuke lingerie aanhad. En geen HEMA onderbroek ofzo?
Nogmaals:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef De_Postbode het volgende:
Klinkt erg oppervlakkig, in de eerste plaats hebben we het nog altijd over een verdomde onderbroek, sinds wanneer boeien die dingen?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Oké, maar ik neem aan dat je een vriendin hebt, of in ieder geval ooit een keer hebt gehad. Dan vond/vind je het vast leuk als ze wat leuke lingerie aanhad. En geen HEMA onderbroek ofzo?
Zo'n CK of Björn ziet er net wat netter/mooier uit
Mja, tis niet alsof ik ze daar ga passenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef men_in_red het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan ze ook gewoon online bestellen als je dat handig vindt..
Nee, verzorgd ondergoed voor heren vergelijken met verzorgd ondergoed voor dames (wat nu eenmaal lingerie heet).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Lingerie vergelijken met een onderbroek.![]()
boxerdirect.nl (gratis verzending)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Mja, tis niet alsof ik ze daar ga passen
Waar kan dat?
nou dat is hip zegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:30 schreef men_in_red het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
je kan ze ook gewoon online bestellen als je dat handig vindt..
Herenlingerie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Lingerie vergelijken met een onderbroek.![]()
Neen, je vergelijkt hier twee verschillende dingen: dames die lingerie dragen --> dames die een HEMA onderbroek dragen (onderbroek, neem ik dus aan, dus weinig vrouwelijks, of ik begrijp je verkeerd) en heren die merkonderbroeken dragen --> heren die non-merkonderbroeken dragen. Een heel verschil.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:33 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Nee, verzorgd ondergoed voor heren vergelijken met verzorgd ondergoed voor dames (wat nu eenmaal lingerie heet).
Ik begrijp je. We verschillen van mening, no biggiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Neen, je vergelijkt hier twee verschillende dingen: vrouwen die lingerie dragen --> vrouwen die een HEMA onderbroek dragen (onderbroek, neem ik dus aan, dus weinig vrouwelijks, of ik begrijp je verkeerd) en heren die merkonderbroeken dragen --> heren die non-merkonderbroeken dragen. Een heel verschil.
Tuurlijk, net zoals alleen lelijke wijven mooie lingerie/ondergoed kopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Repeat het volgende:
Lijkt me trouwens compensatiegedrag. Een lelijke gast die dan maar een dure boxer gaat dragen om eea proberen te compenseren.
Maar dat is nou juist het punt; afgezien van dat merkje op die ceintuurband ziet mijn shabby onderbroek er qua model exact hetzelfde uit, volgens jouw definitie dus sexy, er is zo goed als geen verschil! Of maakt dat merk iets 'sexy' ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Herenlingerie.
Mag alleen de vrouw er sexy uitzien in ondergoed dan ?
haha inderdaadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals alleen lelijke wijven mooie lingerie/ondergoed kopen![]()
Aight.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Ik begrijp je. We verschillen van mening, no biggie![]()
Ik vind van niet. Maar ik vergeleek nu meer van die zeeman of wibra boxers (zonder enige vorm erin, kutdingen zijn dat!) met CK.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist het punt; afgezien van dat merkje op die ceintuurband ziet mijn shabby onderbroek er qua model exact hetzelfde uit, volgens jouw definitie dus sexy, er is zo goed als geen verschil! Of maakt dat merk iets 'sexy' ?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist het punt; afgezien van dat merkje op die ceintuurband ziet mijn shabby onderbroek er qua model exact hetzelfde uit, volgens jouw definitie dus sexy, er is zo goed als geen verschil! Of maakt dat merk iets 'sexy' ?
Ik ben het er dan ook niet mee eens dat non merken er net zo goed uit zien als merken.quote:
Hehe, ja, je hebt onder de merkloze boxers inderdaad van die vreselijke vijf-voor-10-euro dingen die als een zak om je kont zitten. Gewoon een kwestie van de goede (meestal iets duurdere, rond de 5 p/st) eruit pikken. Die van mij zitten dus ook gewoon goed, merkloos of niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:43 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Maar ik vergeleek nu meer van die zeeman of wibra boxers (zonder enige vorm erin, kutdingen zijn dat!) met CK.
Ik heb ook geen merk hoor, ja rucanor maar om dat nou echt een merk te noemen.
Bij die dingen hangt me leuter er altijd naastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:53 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Hehe, ja, je hebt onder de merkloze boxers inderdaad van die vreselijke vijf-voor-10-euro dingen die als een zak om je kont zitten. Gewoon een kwestie van de goede (meestal iets duurdere, rond de 5 p/st) eruit pikken. Die van mij zitten dus ook gewoon goed, merkloos of niet.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:42 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
navelsnorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef Pendri het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Maar als een vrouw een goed lichaam heeft, zal het mij een worst wezen of ze prachtig ondergoed draagt.
En wat betreft de mannen. Onder een dikke, behaarde buik is elke boxershort lelijk. Dat vind ik een stuk belangrijker dan de naam ie op het lapje stof staat.
Pendri moet ook maar weer eens wat meer gaan bewegen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef De_Postbode het volgende:
Ik heb een onderrugsnor.Hoe teh fuck krijg ik die weg?
Jankerd. Dan scheer je weer, en zo blijf je bezig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef De_Postbode het volgende:
Ja, en dan staan de stoppels na twee dagen weer op je rug, wat trouwens allerminst relaxt schijnt te zijn.
Elkaar scherenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:19 schreef Pendri het volgende:
[..]
Jankerd. Dan scheer je weer, en zo blijf je bezig.
De dames scheren hun benen toch ook met regelmaat. Gewoon even meepakken tijdens het douchen.
zal vast wel ergens een maattabel te vinden zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef ScottishAsshole het volgende:
Maar wat the fuck zijn dat voor maten??
4-5-6-7-8
5 t/m 8 duurt een week om te bezorgen ...
Een medium kan ik het beste hebben... zal wel niet 4 zijn...
gedverquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:47 schreef mymoodfentje het volgende:
al die noobs die merk onderbroeken kopen. echte mannen kopen thongs
[afbeelding]
dat is pas netjes / sexy en geil.
naja, mogen vrouwen alleen sexy zijn dan?quote:
Die vind ik ook wel leuk hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef saaw het volgende:
ben ik dan echt de enige vrouw die van die strakke boxers vreselijk vindt?
ik hou meer van zoiets
[afbeelding]
maar dan niet zo belachelijk groot als sommigen die weer dragen!
Dat vind ik dus echt niet sexy/geil bij een manquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:47 schreef mymoodfentje het volgende:
al die noobs die merk onderbroeken kopen. echte mannen kopen thongs
[afbeelding]
dat is pas netjes / sexy en geil.
Die dus, en ze zitten heerlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef nw het volgende:
Hips van Sloggi... Online te bestellen..
[afbeelding]
Die groene heb ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:49 schreef heiden6 het volgende:
Als er nou een kledingstuk is wat in orde moet zijn is het dat wel, niets zo irritant als een onderbroek die niet goed zit of snel naar de tyfus is.
Dat groene BB-ding hier vertoond vind ik trouwens echt spuuglelijk, zowel qua kleur als qua model. Doe me dan maar dat ding van Dockers.
Dat ga ik ook eens proberen dan. Ik heb nu meestal strakke hema boxers die op zich wel goed uitzien, maar om de een of andere reden zitten ze me niet meer echt lekker. Ik begrijp nu ineens wel waarom vrouwen vaak knotteren over de mate van "ondersteuning" die een bh moet gevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:45 schreef RemCOW het volgende:
Na jaren V&D en HEMA boxershorts ben ik definitief overgestapt naar fatsoenlijke boxers. Eerst BB inderdaad, maar aangezien half mannelijke (en 1/4 vrouwelijk.. jaja ze zijn er ook voor vrouwen) ben ik sinds kort over op Chasin. Iets goedkoper ook nog en zit net zo goed! ;-) En het meisje is er ook blij mee.
V&D ¤5.50 in de aanbieding en bevallen mij uitstekend. Met ander merken (levi`s, CK, etc) heb ik vaak dat de pijpjes opkrullen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:49 schreef Spees_Eend het volgende:
100 euro.. Serieus.. Bij V&D ofzo kan je ook prima (vrijwel dezelfde, maar dan zonder merk erop) boxershorts krijgen waar je er wel 10 voor 100 euro kan kopen...
Zou ik dat doen. Of het moet zijn dat je erg veel geeft om een merk op je onderbroek. Gezien het feit dat je vroeg wat vrouwen graag willen zien: gewoon een mooie boxershort, ik denk dat het voor de meeste vrouwen niet uitmaakt welk merk het is, als het maar mooi staat.
Dat heeft wat visuele nadelen bij bepaalde sporten. Dan stuiteren bepaalde zaken nogal opvallend.. Bij dames is dat inderdaad wel geinig om te zien (wel andere zaken) maar bij mannen is dat niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef saaw het volgende:
ben ik dan echt de enige vrouw die van die strakke boxers vreselijk vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |