quote:RFC was great at switching from defense to attack, and in the 12th minute, Franti¨ek ¦imon swept through in the middle after such a counterattack, making the score 1 - 0.
Franti¨ek ¦imon finished off the counterattack from the left rather easily, scoring 2 - 0 for RFC.
A swift counterattack by RFC resulted in a free kick that Matti Furuhjelm elegantly twisted into the goal - 3 - 1!
Kut Pekel! Ik leef met je mee.... volgende die tegen hem moet speelt toch wel met een dik a-team he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef Ruudt het volgende:
Brouwhuis '04 - vv Emmen (89 minute(s) played) 2 - 3
89 minutes: The left side created an opportunity for the visitors in the 89th minute, and Wietse Kranenbarg wasn't about to let it go by. He got past the defenders and fired a shot that the keeper just missed. 2 - 3 for the visitors.
Kut Wietse Kranenbarg.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kut Pekel! Ik leef met je mee.... volgende die tegen hem moet speelt toch wel met een dik a-team he?![]()
quote:Helmunt - vv Emmen
Doet Mango vast welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef Lennox het volgende:
Kan er nog een link naar fokhattrick website in de OP?
Ik had zo graag gewild hem de genadeklap te kunnen toedienen in de poulewedstrijden...quote:
Mijn b-team is ook niet veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:15 schreef maniack28 het volgende:
6-1 winst.... who's next ^^
Mijne wel danquote:
Welkom!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Ong. een jaar geleden was ik hier altijd mee bezig, toen ben ik opeens gestopt met mijn team en sinds gister heb ik weer een team aangevraagd, heb er opeens weer zin in.
Cursus en werk gaan voor, excuus voor het ongemak. De site is geupdate: www.fokhattrick.nlquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:44 schreef maniack28 het volgende:
Na 22.15.. jezus, luilakken
Ik sta 4-1 voor, het alheersende Kristiansund maakt er een waar slagveld van
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Cursus en werk gaan voor, excuus voor het ongemak. De site is geupdate: www.fokhattrick.nl
Check even je settings, mocht het fout zijn meld het in dit topic. Ik zal JD vragen om morgen ook nog even te checken.
Mag ik vragen: "Waarom in godsnaam?"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Helmunt - vv Emmen AANRADER !!!
quote:Sys rq
Aanvangstijd: 11-10-2006 om 12:30
Speelterrein: XQUE 4 EVER Estadium, Normaal. Intrekken!
quote:Krayn's eleven
Aanvangstijd: 11-10-2006 om 12:30
Speelterrein: XQUE 4 EVER Estadium, Normaal. Intrekken!
Sorry, had liever gezien dat de jongens in de competitie werken aan de VinnieJonescupquote:In de 15e minuut ontving Bonobo11-speler Adrián Fumero een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Logtclub zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jens Ljungerberg na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Henrik Teller +4
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Logtclub-speler Ole Østergaard in de 36e minuut het veld verlaten en werd vervangen door Laurence Houlmann. +2
Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Logtclub-speler Juha-Matti Kulju in de 69e minuut van het veld worden gedragen. Zijn vervanger was Casper Hermansen. +3
quote:Uitdagingen: 1
De Straattegels
Aanvangstijd: 11-10-2006 om 17:30
Speelterrein: 't skupveldje, Normaal. Intrekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |