quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hé, is al bekend wie de genomineerden zijn?
OK, merciquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
check dit topic maar voor deze keer: Jeroen + Egbert na nominatieronde + Semih vanwege die hotline
Tuurlijk...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen, Egbert en Semihquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef wolferl het volgende:
Weer Jeroen?
Word nou wel een beetje vervelend, wanneer komt Tijn een keer op de bank.
Jeroen for Winner
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:43 schreef wolferl het volgende:
Weer Jeroen?
Word nou wel een beetje vervelend, wanneer komt Tijn een keer op de bank.
Jeroen for Winner
In de boot genomen....door de mand gevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef wolferl het volgende:
Marlies gluurt ook weer naar Monique.
Marlies de heilige schijne.
Trouwens Arneaux, jemoet niet zo happen joh, je hapt teveel richting Djep.
Scan, jij zei dat E10 wel eens ver kan komen, ik dat ook. Jeroen E10 Sabrina en Rik. De rest kan me aan me reest roesten.
E10 is in positieve zin lekker bezig, zit nu niet meer zoveel aan Sabrina te friemelen en zoenen. En ook die grens tussen `Het kampers groepje en Tijn/Semih groepje´ is zo goed als verdwenen.
Ja E10 is samen met Jeroen en Sabrina mijn persoonlijke favorieten, Rik hangt erbij dus eigenlijk top 4. Semih en Tijn zijn zwaar door de boot gevallen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef Addi het volgende:
[..]
In de boot genomen....door de mand gevallen.
tja paard boven paard, zouden de zusjes zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik + gezegdes = foute boel.
Maargoed je wet ongeveer wat ik bedoel "P
die is net wakker geworden ofzo die moet over 40 min marcia aflossenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef Djep het volgende:
Hee maar waar is sabrina?
was t sabrina die net over de gang liep dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die is net wakker geworden ofzo die moet over 40 min marcia aflossen
Tuurlijk! (ik moest even grinniken want ik heb er hier ook één die ze door elkaar haalt)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik + gezegdes = foute boel.
Maargoed je wet ongeveer wat ik bedoel "P
Welnee vallen ze allemaal uitgeput op bedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Sug4r het volgende:
als ze morgen om 13 uur klaar zijn gaan ze allemaal los denk ik, er is nog heel veel drank
uitgeput? waarvan? ze doen niks anders dan hangen en slapen, die 2 uurtjes die ze moeten lopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Inca het volgende:
[..]
Welnee vallen ze allemaal uitgeput op bed
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Addi het volgende:
[..]
Tuurlijk! (ik moest even grinniken want ik heb er hier ook één die ze door elkaar haalt)
jammer dat ze vaak haar mening van Semih laat afhangenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef Addi het volgende:
Mich heeft een zeikstem maar qua personage vindt ik haar nog niet zo slecht.
Mja, ze lopen per persoon 2 uurtjes per etmaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
uitgeput? waarvan? ze doen niks anders dan hangen en slapen, die 2 uurtjes die ze moeten lopen![]()
volgens mij wel zag tenminste een tattoo op de rug (of ik ben scheel aan het worden)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Djep het volgende:
[..]
was t sabrina die net over de gang liep dan?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Inca het volgende:
Tijn is beetje boos op Mon hij draait zijn rug naar haar toe
Ze is onderdanig, je kan duidelijk zien wie de broekriem thuis aan heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef natronic het volgende:
[..]
jammer dat ze vaak haar mening van Semih laat afhangen
valt allemaal wel mee...want hij gaat steeds tegen d'r aan liggen. Hij is gewoon aant vissen....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:19 schreef Inca het volgende:
Tijn is beetje boos op Mon hij draait zijn rug naar haar toe
Das één van de redenen dat Sem eruit mag van mij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:14 schreef natronic het volgende:
[..]
jammer dat ze vaak haar mening van Semih laat afhangen
Yep Maandag Eggie kan ik nog wel een weekje aanzien danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:24 schreef Addi het volgende:
[..]
Das één van de redenen dat Sem eruit mag van mij.
het is de broek aan hebben of de broekriem aantrekkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze is onderdanig, je kan duidelijk zien wie de broekriem thuis aan heeft.
En Semih is van Turkse afkomst, die mannen zijn vaak dominant jegens hun vrouw.
Ik zie dat ook op mijn werk, werken veel Turkse mensen. En ze zijn stuk voor stuk behoorlijk dominant aanwezig tegen hun vrouwen.
Maargoed, Micheline is ook en beetje dommig hoor, zo komt ze wel over.
Als je alleen haar stem hoort, zou je denken dat je met een 7 jarige praat.
Saar vind het allang lekker dat die al aan haar zit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef KonnieKipke het volgende:
ik word weer misselijk van E10...
De broekriem aanhalen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:27 schreef natronic het volgende:
[..]
het is de broek aan hebben of de broekriem aantrekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |