Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar sinds een paar dagen krijg ik steeds meer het idee dat Etienne wel eens heel erg ver kan gaan komen trouwens.
Nou eerlijk gezegd denk ik wel dat Etiënne foute vrienden heeft.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:35 schreef Bartoli het volgende:
denk ook dat het helemaal niet zo erg zal zijn als dat e10 zelf denkt. Maja als die het zo weet te brengen dat de buitenwereld dat wel denkt speelt die het spel goed
dus je denkt dat marcel maandag in de live niet de waarheid sprak? of wel de waarheid sprak en echt niet weet dat e10 zijn vrienden anders zijn. Mensen kunnen zich bij ouders anders voordoen dan onder elkaar natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd denk ik wel dat Etiënne foute vrienden heeft.
Ik denk dat Marcel t misschien wel weet maar niet zijn zoon als 1 of andere crimineel weg wil zetten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dus je denkt dat marcel maandag in de live niet de waarheid sprak? of wel de waarheid sprak en echt niet weet dat e10 zijn vrienden anders zijn. Mensen kunnen zich bij ouders anders voordoen dan onder elkaar natuurlijk
Ik denk dat Marcel van tevoren tijd genoeg had om een slim antwoord te geven,zoals hij dus deed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dus je denkt dat marcel maandag in de live niet de waarheid sprak? of wel de waarheid sprak en echt niet weet dat e10 zijn vrienden anders zijn. Mensen kunnen zich bij ouders anders voordoen dan onder elkaar natuurlijk
Nou ik denk idd dat Marcel niet de waarheid sprak, ze gaan vaker samen stappen en Marcel kent de vrienden van E10 ook goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:43 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcel t misschien wel weet maar niet zijn zoon als 1 of andere crimineel weg wil zetten.
Begin je nou weer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
Egbert vertelt dat hij nú wel zoiets heeft van ik wil naar huis maar dat morgen helemaal weg kan zijn. Is dat niet een kenmerk van manische depressiviteit? Sterke stemmingswisselingen.
Kun je alleen mijn posts lezen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:59 schreef Djep het volgende:
[..]
Begin je nou weer?
Het lijkt er steeds meer op dat je zelf ook wat mankeert.
Tja misschien heeft Egbert wat, maar waarom wil iedere domme leek meteen zelf gaan diagnosticeren. Bovendien, wie heeft er niet iets? Elk huisje heeft zijn kruisje.
Ge grootste foute vriend die e10 heeft is z'n vader.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef saa het volgende:
[..]
Nou ik denk idd dat Marcel niet de waarheid sprak, ze gaan vaker samen stappen en Marcel kent de vrienden van E10 ook goed.
Mee eensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ge grootste foute vriend die e10 heeft is z'n vader.
Ik vind het niet gezond als je als vader met je zoon gaat stappen. Misschien voor een keertje, maar vaker is niet gewoon imo.
Als vader moet je een bepaalde afstand hebben, en andersom ook.
Ik kan het heel goed voorstellen hoe e10 zich nu voelt. Hij heeft letterijk niemand waar hij echt op terug kan vallen...
Laat me dan s een keer met rust.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Djep het volgende:
[..]
Zeker niet, ik lees meerdere. De andere posts zijn gewoon zichtbaar hoor.
Ten eerste: als ik wil reageren op wat je zegt, dan doe ik dat. Zo ook bij andere users.quote:
Je moet t niet zoeken. Je bent heel de tijd al bijdehand en ook in mn fotoboek vind je t nodig om te spammen, hou er maar gewoon mee op.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef Djep het volgende:
[..]
Ten eerste: als ik wil reageren op wat je zegt, dan doe ik dat. Zo ook bij andere users.
Ten tweede: Je moet het dan ook niet voeren hè!
En wie reageerde weer terug? En wie gaf de aanleiding door een TT te maken met een kreet van mij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je moet t niet zoeken. Je bent heel de tijd al bijdehand en ook in mn fotoboek vind je t nodig om te spammen, hou er maar gewoon mee op.
donderdag middag 1uquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:15 schreef Djep het volgende:
Tja dat rad. Dat blijft echt een aanfluiting! Tot donderdag moeten ze, toch? En tot hoe laat?
Ik had gehoopt dat die reactie tot je door was gedrongen maar het blijkt dat ik je te hoog heb ingeschat. Je bent gewoon irritant en dát is niet zo erg maar je voegt daarbij ook nog eens niets toe.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:16 schreef Djep het volgende:
[..]
En wie reageerde weer terug? En wie gaf de aanleiding door een TT te maken met een kreet van mij?
Tja, ik interpreteer dat dan anders!
Ja dat weet ik en wat Verida (terecht!) zei, we mogen er niet vanuit gaan dat hij bij een psychoog ofzo heeft gelopen. Wél heb ik de sterke indruk dát het zo is, maargoed, dat blijft gissen zolang Egbert niet open kaart speelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft jaren in therapie gezeten zei hij daarstraks ...
Ik weet niet maar zij zit constant mijn posts te zoeken om vervolgens daarop te reageren. Kijk nu ook maar weer, ze leest niet verder maar begint met hakken. Sorry hoor, maar als ik jou op uitspraken pak heb jij toch ook t recht om jezelf te verdedigen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:31 schreef Day het volgende:
Arneaux en Djep, nu zijn jullie weer bezig met gekibbel.
Laatste keer: kappen of elders voortzetten. Niet hier!!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Kinga het volgende:
Avond mensen, wat heb ik gemist?
Wat denk je. Ik weet dat ik niks gemist heb, want de topics vullen nietquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat denk je. Ik weet dat ik niks gemist heb, want de topics vullen nietMaar je weet maar nooit....
Mo onder de douche nuquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Addi het volgende:
Weer censuur op de badkamer?
jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:12 schreef Addi het volgende:
Eerst douchen en dan naakt in bad voor Tijn?Kan iemand begrijpen wat Mo aan het doen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |