Ja dat weet ik en wat Verida (terecht!) zei, we mogen er niet vanuit gaan dat hij bij een psychoog ofzo heeft gelopen. Wél heb ik de sterke indruk dát het zo is, maargoed, dat blijft gissen zolang Egbert niet open kaart speelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft jaren in therapie gezeten zei hij daarstraks ...
Ik hoop ook echt dat Egbert en Jeroen erin blijven, dat wil ik beleven!!! En dan die gezichten van de overige bewoners bekijken die dit natuurlijk nooit hadden verwacht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
, omdat Eg oud is en alleen dat jonge volk geld uitgeeft door te sms-en voor die "hotshot"waar geen zinnig wword uitkomt?
Ik (grijzend) hoop dat Egbert blijft![]()
Marcia heeft op Sabrina gestemd. Dus alleen de broers.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef arneaux het volgende:
Jeroen heeft maar 3 stemmen gekregen, Rik,Tijn en Marcia. Dat bied opzich wel hoop.
Ok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Marcia heeft op Sabrina gestemd. Dus alleen de broers.
Die doet hele dagen niets anders. Kan er maar beter met Egbert uitgaan als er geen feestjes met alcohol in zicht zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil het liefst lekker gaan pitten, geloof ik
Hij zoekt zekerheid denk ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel treffend en tegelijkertijd een beetje triest voor hemzelf, dat Egbert nu verantwoording af legt tegenover zijn eigen dochter.
Hij zou zekerheid moeten geven aan zijn dochter, niet erom vragen.quote:
dan is hij wel ff bezig, hij is door 6 mensen genomineerd. En zou zichzelf eens te rade moeten gaan waarom hij zoveel keer genomineerd is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zou zekerheid moeten geven aan zijn dochter, niet erom vragen.
Bovendien vind ik dat hij nu niet tegen Marcia moet gaan zeiken maar de mensen zelf gaan vertellen waarom hij t kut vind dat hij zoveel stemmen heeft.
geef haar een fles wodka en het gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert is bang dat Marcia "in die dip terecht gaat komen".
Hoeft niet, hoor Egbert.
waren warm, mardi gras...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef arneaux het volgende:
Sabrina :"Hoe heet dat feest in Amerika nou? Dat ze alllemaal de tieten laten zien en dan kraaltjes krijgen enzo? Maaaa.....maaa? Maaaaaa?
Jeroen :"Macedonië!".
Uhuh.quote:
Jeroen gaat niet zielig doen en is dus een gemakkelijke keuze waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat Jeroen wéér op de bank zit! Oké, hij is niet bepaald iemand die opvalt en het is 'n simpele jongen. Maar hij laat iedereen in zijn/haar waarde en is eigenlijk heel vriendelijk. Kijk als je je aan iemand ergert kan ik me voorstellen dat je diegene zo snel mogelijk het huis uit wilt hebben, maar aan Jeroen ergert niemand zich echt. Hij is natuurlijk wél 'n makkelijke keuze. Wat mij betreft mag Semih eruit. Kijken of Micheline erg verandert zonder hem!
Hij heeft nog maar 2 stemmen gekregen, van Rik en Tijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat Jeroen wéér op de bank zit! Oké, hij is niet bepaald iemand die opvalt en het is 'n simpele jongen. Maar hij laat iedereen in zijn/haar waarde en is eigenlijk heel vriendelijk. Kijk als je je aan iemand ergert kan ik me voorstellen dat je diegene zo snel mogelijk het huis uit wilt hebben, maar aan Jeroen ergert niemand zich echt. Hij is natuurlijk wél 'n makkelijke keuze. Wat mij betreft mag Semih eruit. Kijken of Micheline erg verandert zonder hem!
nog triester dat ze hem duidelijk niet gelooftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel treffend en tegelijkertijd een beetje triest voor hemzelf, dat Egbert nu verantwoording af legt tegenover zijn eigen dochter.
http://www.gillesdesmit.com/bb/. Die doen t prima.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef saa het volgende:
Ik kan nog steeds de streams niet kijken zonder gebuffer, hebben jullie dat ook??
bedankt!! Ze bufferen hier ook een beetje maar lang niet zo erg als garnier!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/. Die doen t prima.
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef arneaux het volgende:
Jeroen heeft maar 3 stemmen gekregen, Rik,Tijn en Marcia. Dat bied opzich wel hoop.
Marcia heeft op Sabrina gestemdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.
Dat dacht ik al, maar zag opeens een paar mensen stellig schrijven dat zij op Jeroen had gestemd.quote:
Marcia heeft op Sabrina gestemdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |