En daarom vind ik die zussen vervelende trutjes met hun eeuwige domme gekwebbel en aandachttrekkerij.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, Etiënne speelt weer playertje, en Tijn ligt wel erg dicht bij Monique.
Dat is voor de schurftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
Jezus, zag net Rik met een zak chips lopen. Wat eet hij vreemd, hij smakt met zijn hele mond wagenwijd open.
Al die weken al,ergerlijk he?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef wolferl het volgende:
Jezus, zag net Rik met een zak chips lopen. Wat eet hij vreemd, hij smakt met zijn hele mond wagenwijd open.
Jeroen is echt een lompe boer, maar wel een lompe boer die ik echt wel graag mag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef yellowfirst het volgende:
Sabrina vertelt over haar zwangerschap.
Jeroen: "Had je een pens?"![]()
Die versleet een tandenborstel per dag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Lieske, die kon pas echt lang tandenpoetsen
Dacht precies het zelfde....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Echt, dat gefrustreerde neppe waarmee E10 zit te strelen
af en toe het pinkje naar de schaamstreek brengen.
Een soort onbewuste droogkloot lijkt Jeoen............maar toch ook weer niet...........quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jeroen is echt een lompe boer, maar wel een lompe boer die ik echt wel graag mag.![]()
Hij had vanmiddag een uitspraak.
Etienne zei dat hij in groep 6 sexuele voorlichting heeft gehad op school.
Jeroen antwoorde daarop: Heey Sabrina, heb jij Jenna al sexuele voorlichting gegeven.
Etienne antwoorde: Wat? Jenna is pas vijf.
Jeroen: Ja maar ja, kan toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeroen is zo mijn held.
Heerlijke streams tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Echt, dat gefrustreerde neppe waarmee E10 zit te strelen
af en toe het pinkje naar de schaamstreek brengen.
Daarnet had tie nog schuim om z'n klein stijfje te verbergen...nu probeerd tie dat met z'n hand.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, Etiënne met zijn hand bijna in zijn broek, een kusje gevend aan Sabrina![]()
Zolang ze blijven praten...zodra ze bij mekaar kruipen krijgen we vast weer dat rad van Hummie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, Tijn en Monique mogen ook weer in beeld
Ik niet hoor,laat hem maar lekker zijn gang gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als Tijn het doet staat iedereen op de banken.
Yeh,en nu allemaal in de prinsessenkamer slapenquote:
Dat komt een beetje door de onnozelheid die ze ten toon spreiden en hen zou je dus niet kunnen verdenken van geraffineerd het spel spelen....................................quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef wolferl het volgende:
Sabrina is de sperma vlekken aan het wegspoelen?
DeZusjes hebben wel heel erg veel krediet bij iedereen, valt moi op.
Tijn ook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef wolferl het volgende:
Sabrina is de sperma vlekken aan het wegspoelen?
DeZusjes hebben wel heel erg veel krediet bij iedereen, valt moi op.
Die zet ik dan ook consequent uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
Om te kotsen die stem van Monique!!!!!!
Dus niet!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Marcia douchen
De regie laat vast alles zien ....
Tja. Duidelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:57 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn: weet je wat het beste is, gewoon weglopen.
Monique: wat?
Tijn: je hebt me wel gehoord.
Snap niet hoe je van die argumenten naar die conclusie bent gekomen eigenlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tja. Duidelijk.![]()
Er blijft zoveel onuitgesproken tussen die twee, daardoor irritaties door onbegrip.
Monique nu weer gevlucht... morgen doet Tijn hetzelfde. Ze zijn verliefd op elkaar.
Ik moet bijna lachen om de saaiheid, zo erg is het gewoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
Ok, bij nader inzien is dit een vreselijke weekopdracht, damn... gebeurt werkelijk niks!
Da's een gevoel wat ik heb. Na deze beelden en hoe ze eerder bij elkaar lagen, ach alles bij elkaar opgeteld eigenlijk. Nu heb ik opeens een eye-opener.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Snap niet hoe je van die argumenten naar die conclusie bent gekomen eigenlijk![]()
Maar dat wisten we toch allangquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's een gevoel wat ik heb. Na deze beelden en hoe ze eerder bij elkaar lagen, ach alles bij elkaar opgeteld eigenlijk. Nu heb ik opeens een eye-opener.
Nu pas?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
Tijn vind ik nu irritant worden in die kamer van Monique.
Soms vallen kwartjes laat...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dus ook de knipoog erachter.
ff de klok zetten.. binnen 20 min. zoekt Mo Tijn opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn geeft toe dat hij boos op Monique was.
Monique: O, dan is het nu toch weer goed, toch. Alleen dan denk ik, waarom je zo boos bent, verdorrie.
Onnavolgbaar "gesprek' wel weer
Ik had niet in de gaten dat het toch een stuk dieper ligt.quote:
Alsof ie spastisch is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck loopt rik?!
Jep, maar wel met zijn staartje omhoog!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck loopt rik?!
Tot 23:28 volgens Natronic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Tijn lijkt nu weer erg stabiel overkomen op de "rad" stream
Met schurft tussen zijn benen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:09 schreef Kinga het volgende:
hoe de fuck loopt rik?!
Is geen garantie maar baseer het op de vorige kerenquote:
Ik zit nog steeds te wachten dat dat draaiding ineen stort, maar dat zal wel valse hoop zijn!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
Ok, bij nader inzien is dit een vreselijke weekopdracht, damn... gebeurt werkelijk niks!
Tijn is toch al klaar met lopen????quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:16 schreef T-lex het volgende:
Ga lachen als Tijn nog een paar biertjes achterover slaat en vervolgens in dat rad mag gaan lopen.![]()
Als ie maar niet zo'n stem als die van de zusjes krijgt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef Addi het volgende:
E10 gaat ook steeds meer 'weetjewellen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |