Zat ik ook net te denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Morwen het volgende:
Had Sabrina niet beter met hem kunnen gaan praten dan hem nomineren, beetje vreemde reden![]()
Heel goed van hem.. ik denk dat het ook zo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
De kern van Egbert is "het klotengevoel van altijd maar alleen zijn".
Hij kan dat gevoel geen plek geven, en neigt zich terug te trekken in zijn eigen wereld/ eigen klotengevoel. Hij herkent het zo van thuis.
Nu stelt hij zich wel kwetsbaar op.
Hij heeft het gewoon ff moeilijk met zijn nominatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het zieltjeswinnen van Egbert is begonnen dus.
Nah, dat geloof ik niet, hij staat nu in ineens vol in de aandacht, dat vind ie heerlijk, en hij had w.s. verwacht dat ie dat zijn hele BB tijd zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Integendeel, als Egbert dit vóór het nomineren had gezegd dan was Eggie inderdaad begonnen met zieltjes winnen, maar nu echt niet. Wijs van Egbert. En het gesprek met die Semih vond ik dus helemaal nergens op slaan. Ach die goeie Semih, nu kan hij opeens zijn excuses aanbieden. Rot toch op Semih!!! Als er iemand is die zieltjes aan het winnen is naar de kijkers op dit moment is het Semih wel en ik hoop echt dat hij eruit gestemd word.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het is ook nooit goed, hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef NS het volgende:
[..]
Integendeel, als Egbert dit vóór het nomineren had gezegd dan was Eggie inderdaad begonnen met zieltjes winnen, maar nu echt niet. Wijs van Egbert. En het gesprek met die Semih vond ik dus helemaal nergens op slaan. Ach die goeie Semih, nu kan hij opeens zijn excuses aanbieden. Rot toch op Semih!!! Als er iemand is die zieltjes aan het winnen is naar de kijkers op dit moment is het Semih wel en ik hoop echt dat hij eruit gestemd word.
die psycholoog heeft hij niet met zoveel woorden gezegd, hij zegt wel dat hij therapien heeft gehadquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
Yes. Egbert op de bank, dús overleeft Jeroen wéér een bank.
O ik lees net op de blog dat Egbert bij een dokter (psycholoog) loopt. Zou hij depressief zijn?
Overigens had ik niet verwacht dat ze niet op Marlies zouden stemmen. Wie heeft t r eik op Jeroen en Egbert gestemd?
Jeroen wint van heel veel bewoners hoor. Hij valt niet op. Niet positief, maar ook niet negatief. Een beetje zoals Sandy in BB3 zegmaar. Jeroen won ook dik van Semih, dus ik denk dat hij ver gaat komen. Als hij weer blijft komende maandag zal het me niet verbazen als de andere bewoners al bang worden om met hem op de bank te zitten.... en hem dus niet meer nomineren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
O ik lees net op de blog dat Egbert bij een dokter (psycholoog) loopt. Zou hij depressief zijn?
Overigens had ik niet verwacht dat ze niet op Marlies zouden stemmen. Wie heeft t r eik op Jeroen en Egbert gestemd?
Dat zou heel erg mooi zijn. En zowieso zijn er nog maar 3 die op hem hebben gestemd. De rest allemaal op Egbert. Heel goed.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen wint van heel veel bewoners hoor. Hij valt niet op. Niet positief, maar ook niet negatief. Een beetje zoals Sandy in BB3 zegmaar. Jeroen won ook dik van Semih, dus ik denk dat hij ver gaat komen. Als hij weer blijft komende maandag zal het me niet verbazen als de andere bewoners al bang worden om met hem op de bank te zitten.... en hem dus niet meer nomineren.
Ah okay. Ja volgens mij kun je alleen bij een psycholoog/psychiater in therapie zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
die psycholoog heeft hij niet met zoveel woorden gezegd, hij zegt wel dat hij therapien heeft gehad
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:08 schreef arneaux het volgende:
Hmm, ik had ze Marlies meer gegund.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou heel erg mooi zijn. En zowieso zijn er nog maar 3 die op hem hebben gestemd. De rest allemaal op Egbert. Heel goed.
Omdat Egbert door BB wordt weggezet als een sjagerijnige oude man die bovendien complotten smeed om andere mensen t huis uit te werken. Daarnaast kan hij niets goed doen (hij was volgens een uitzending een muurbloempje bijvoorbeeld) in de ogen van BB.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
, omdat Eg oud is en alleen dat jonge volk geld uitgeeft door te sms-en voor die "hotshot"waar geen zinnig wword uitkomt?
Ik (grijzend) hoop dat Egbert blijft![]()
die therapien heeft hij net pas genoemd, tegen monique zij hij dat hij bij een arts was geweest. Ik vind het wat moeilijk om iemand gelijk een depressie als stempel te geven, vandaar dat ik het wat voorzichtig geblogd hebquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah okay. Ja volgens mij kun je alleen bij een psycholoog/psychiater in therapie zijn?
Ja maar van jou mogen ze Marlies ook als crashdummy gebruiken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, ik had ze Marlies meer gegund.
Ja en hij zei ook zoiets van dat mensen daarvan schrikken? Sorry hoor maar ik had een totaal tegengestelde reactie, ik vind 'm heel erg saai namelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef Bluezz het volgende:
Egbert en Marcia denken allebei dat ie gaat maandag.
Het gaat nu over zijn dip die hij soms heeft, en die Marcia ook van hem kent.
en irritant lachenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat Egbert door BB wordt weggezet als een sjagerijnige oude man die bovendien complotten smeed om andere mensen t huis uit te werken. Daarnaast kan hij niets goed doen (hij was volgens een uitzending een muurbloempje bijvoorbeeld) in de ogen van BB.
En laten we eerlijk wezen, Egbert is gewoon een saaie oude bok die alleen maar ja kan knikken.
Goes without saying.quote:
Hij heeft jaren in therapie gezeten zei hij daarstraks ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
Egbert vertelt dat hij nú wel zoiets heeft van ik wil naar huis maar dat morgen helemaal weg kan zijn. Is dat niet een kenmerk van manische depressiviteit? Sterke stemmingswisselingen.
Ja dat weet ik en wat Verida (terecht!) zei, we mogen er niet vanuit gaan dat hij bij een psychoog ofzo heeft gelopen. Wél heb ik de sterke indruk dát het zo is, maargoed, dat blijft gissen zolang Egbert niet open kaart speelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij heeft jaren in therapie gezeten zei hij daarstraks ...
Ik hoop ook echt dat Egbert en Jeroen erin blijven, dat wil ik beleven!!! En dan die gezichten van de overige bewoners bekijken die dit natuurlijk nooit hadden verwacht.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
, omdat Eg oud is en alleen dat jonge volk geld uitgeeft door te sms-en voor die "hotshot"waar geen zinnig wword uitkomt?
Ik (grijzend) hoop dat Egbert blijft![]()
Marcia heeft op Sabrina gestemd. Dus alleen de broers.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef arneaux het volgende:
Jeroen heeft maar 3 stemmen gekregen, Rik,Tijn en Marcia. Dat bied opzich wel hoop.
Ok.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Marcia heeft op Sabrina gestemd. Dus alleen de broers.
Die doet hele dagen niets anders. Kan er maar beter met Egbert uitgaan als er geen feestjes met alcohol in zicht zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil het liefst lekker gaan pitten, geloof ik
Hij zoekt zekerheid denk ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel treffend en tegelijkertijd een beetje triest voor hemzelf, dat Egbert nu verantwoording af legt tegenover zijn eigen dochter.
Hij zou zekerheid moeten geven aan zijn dochter, niet erom vragen.quote:
dan is hij wel ff bezig, hij is door 6 mensen genomineerd. En zou zichzelf eens te rade moeten gaan waarom hij zoveel keer genomineerd is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij zou zekerheid moeten geven aan zijn dochter, niet erom vragen.
Bovendien vind ik dat hij nu niet tegen Marcia moet gaan zeiken maar de mensen zelf gaan vertellen waarom hij t kut vind dat hij zoveel stemmen heeft.
geef haar een fles wodka en het gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert is bang dat Marcia "in die dip terecht gaat komen".
Hoeft niet, hoor Egbert.
waren warm, mardi gras...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef arneaux het volgende:
Sabrina :"Hoe heet dat feest in Amerika nou? Dat ze alllemaal de tieten laten zien en dan kraaltjes krijgen enzo? Maaaa.....maaa? Maaaaaa?
Jeroen :"Macedonië!".
Uhuh.quote:
Jeroen gaat niet zielig doen en is dus een gemakkelijke keuze waarschijnlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat Jeroen wéér op de bank zit! Oké, hij is niet bepaald iemand die opvalt en het is 'n simpele jongen. Maar hij laat iedereen in zijn/haar waarde en is eigenlijk heel vriendelijk. Kijk als je je aan iemand ergert kan ik me voorstellen dat je diegene zo snel mogelijk het huis uit wilt hebben, maar aan Jeroen ergert niemand zich echt. Hij is natuurlijk wél 'n makkelijke keuze. Wat mij betreft mag Semih eruit. Kijken of Micheline erg verandert zonder hem!
Hij heeft nog maar 2 stemmen gekregen, van Rik en Tijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:53 schreef Vompie het volgende:
Ik begrijp niet dat Jeroen wéér op de bank zit! Oké, hij is niet bepaald iemand die opvalt en het is 'n simpele jongen. Maar hij laat iedereen in zijn/haar waarde en is eigenlijk heel vriendelijk. Kijk als je je aan iemand ergert kan ik me voorstellen dat je diegene zo snel mogelijk het huis uit wilt hebben, maar aan Jeroen ergert niemand zich echt. Hij is natuurlijk wél 'n makkelijke keuze. Wat mij betreft mag Semih eruit. Kijken of Micheline erg verandert zonder hem!
nog triester dat ze hem duidelijk niet gelooftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:42 schreef arneaux het volgende:
Ik vind t wel treffend en tegelijkertijd een beetje triest voor hemzelf, dat Egbert nu verantwoording af legt tegenover zijn eigen dochter.
http://www.gillesdesmit.com/bb/. Die doen t prima.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef saa het volgende:
Ik kan nog steeds de streams niet kijken zonder gebuffer, hebben jullie dat ook??
bedankt!! Ze bufferen hier ook een beetje maar lang niet zo erg als garnier!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/. Die doen t prima.
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:14 schreef arneaux het volgende:
Jeroen heeft maar 3 stemmen gekregen, Rik,Tijn en Marcia. Dat bied opzich wel hoop.
Marcia heeft op Sabrina gestemdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.
Dat dacht ik al, maar zag opeens een paar mensen stellig schrijven dat zij op Jeroen had gestemd.quote:
Marcia heeft op Sabrina gestemdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt???? Marcia zat vanmiddag met hem te praten en liet merken dat ze niet op hem had gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |