quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef sjakie007 het volgende:
Heb ik ook eens gehad, was met de auto aan het rijden, mooi weer, raampje open, je weet hoe dat gaat. Opeens, PATS boem, zat er iets te kriebelen in m'n oor. Toen hele dag gekriebel gehad, irritant gevoel. Volgende dag was het over. 2 maanden later begon het weer. Enkele dagen lang. Toen maar even flink schudden, was het weer stil. Enkele weken hierna voelde ik iets, bleek het een dooie kever te zijn.
En ik moet nog etenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef sjakie007 het volgende:
Heb ik ook eens gehad, was met de auto aan het rijden, mooi weer, raampje open, je weet hoe dat gaat. Opeens, PATS boem, zat er iets te kriebelen in m'n oor. Toen hele dag gekriebel gehad, irritant gevoel. Volgende dag was het over. 2 maanden later begon het weer. Enkele dagen lang. Toen maar even flink schudden, was het weer stil. Enkele weken hierna voelde ik iets, bleek het een dooie kever te zijn.
Het is je geguntquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:41 schreef El_Rolando het volgende:
Binnen een paar uren word je krankzinning.
tuulkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef sjakie007 het volgende:
Ech woar?!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:55 schreef sjakie007 het volgende:
ja, en dank je beleefdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:50 schreef PrinceLu het volgende:
Nog erger dan een kinderen voor kinderen liedje in je hoofd.Zoals wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd.
was ook via internetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef B_BOY het volgende:
mensen die talpa kijken zijn echt gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |