die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AHquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Freel het volgende:
ALDI is echt het goedkoopste.
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AH
Noem eens 1 product die duurder is dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
op andere producten zijn ze weer duurder en andere weer goedkoper totaal zal het allemaal niet veel schelen.
Waarom zou ik dezelfde boodschappen doen in twee winkels, dan heb ik alles dubbelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef editor2 het volgende:
Ik weet niet of ieman het al heeft gechecked middels aankopen maar op tv zie je heel veel reclame dan
Jumbo supermarkten momenteel je-van-het zijn.
Meld hier als je er bent geweest met desnoods een bon en je ervaringen of Jumob echt zoveel goedkoper
is dan AH, Super de Boer, Bas vd Heijden, Edah etc...
Dat is wel echt onzin, ALDI producten zijn gemiddeld gezien niet door je strot te krijgen. Daarbij heeft de ALDI bijv. niet eens vers brood of verse vleeswaren...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef Freel het volgende:
[..]
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.
Aldi heeft andere merkartikelen. Is vaak prima spul.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:14 schreef Danny het volgende:
[..]
die heeft geen merkartikelen en kun je derhalve niet vergelijken met AH
Eensch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef Freel het volgende:
[..]
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH. Het enige verschil is dat ze duidelijk duurder zijn. Neem bijvoorbeeld Reb Bull 1,29 ofzoiets en Golden Power 0,25.
dan zou ik daar alle prijzen is moeten opschrijven , en dan vergelijken , laat Kassa dat maar doenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Freel het volgende:
[..]
Noem eens 1 product die duurder is dan?
Het is een prima winkel als je geen geld hebt, anders zou ik toch maar voor gezond kwaliteitsvoedsel gaan wat ergens naar smaaktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:36 schreef Matty___ het volgende:
Het vlees is waardeloos en het fruit en groenten zijn stukken kleiner dan bij de AH. Maar verder prima winkel
Bij Jumbo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:36 schreef Matty___ het volgende:
Het vlees is waardeloos en het fruit en groenten zijn stukken kleiner dan bij de AH. Maar verder prima winkel
hmm de Aldi. elke keer als ik daar kom stoor ik me steeds aan de smalle gangpaden en de lange rij bij de kassaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Bij Jumbo?
Sorry hoor, maar die doet werkelijk in niets onder voor AH. Indien je het over Aldi hebt ga ik deels met je mee, maar Aldi heeft zeker ook producten die prima verteerbaar zijn.
Misschien verschilt het per plaats. AH's zijn ook niet overal even geweldig, Jumbo's vast ook niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Bij Jumbo?
Sorry hoor, maar die doet werkelijk in niets onder voor AH. Indien je het over Aldi hebt ga ik deels met je mee, maar Aldi heeft zeker ook producten die prima verteerbaar zijn.
De grootste AH van Heerlen (qua oppervlak & net buiten centrum) heeft een kleiner assortiment dan de AH in het centrum...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien verschilt het per plaats. AH's zijn ook niet overal even geweldig, Jumbo's vast ook niet.
Die grote op de Schandelerboord? Die vind ik eigenlijk wel prima... Lekker grote vers broodafdeling, dat heeft mijn AH helemaal niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De grootste AH van Heerlen (qua oppervlak & net buiten centrum) heeft een kleiner assortiment dan de AH in het centrum...
Die ja. Je hebt daar wel meer ruimte om rond te lopen maar daarvoor ga je niet shoppen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die grote op de Schandelerboord? Die vind ik eigenlijk wel prima... Lekker grote vers broodafdeling, dat heeft mijn AH helemaal niet.Maar ja, in 't Loon kom ik nooit, misschien is die wel beter.
Quorn Southern Style Burgers. 2,99. Bij Dekamarkt worden ze voor 2,79 verkocht. Hierdoor heb dit product de laatste keer dat ik bij Jumbo was dan ook gratis meegekregen (dankzij hun laagste prijs garantie).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Freel het volgende:
Noem eens 1 product die duurder is dan?
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:49 schreef DarkShine het volgende:
Als je wilt afwijken van het standaard Hollands koken kun je bij de Jumbo behoorlijk veel vinden!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:18 schreef Freel het volgende:
De kwaliteit van de ALDI producten is minstens gelijk als niet beter dan de zogenaamde merkartikelen van bijvoorbeeld AH.
Het vlees ziet er wel erg rood uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef FlowerMary het volgende:
Het eten is er stukken lekkerder. Vooral het brood, vlees en kaas.
Is het waar dat Jumbo ook francise winkels heeft, die bij ons in de buurt daar rijdtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik werk bij de Jumbo
Mijn mening.quote:
Hoe kan je Aldi producten nou "goed tot zeer goed" noemen? Misschien voor de prijs goed, want het kost inderdaad niks. Maar ik voer het nog niet aan mijn hond..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:18 schreef verzameldirk het volgende:
Aldi is bijna altijd goedkoper en bij een hoogstaande kwaliteit![]()
Wij hebben een Jumbo is prima ook wat de prijzen betreft, een AH en een Super de Boer
waarbij de AH en Super de Boer de duurste zijn.
Jumbo lage prijzen, goede spullen![]()
maar Aldi is over de gehele linie goedkoop en goede tot zeer goede produkten
Jep, dan kan best zo zijn. Er zijn er eigenlijk best wel veelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:23 schreef verzameldirk het volgende:
[..]
Is het waar dat Jumbo ook francise winkels heeft, die bij ons in de buurt daar rijdt
een auto rond met de naam van een persoon erop en de Jumbo kleuren ???
ALDI HEEFT WEL DEGELIJK VERS BROODquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:25 schreef wjschreuder het volgende:
[..]
Dat is wel echt onzin, ALDI producten zijn gemiddeld gezien niet door je strot te krijgen. Daarbij heeft de ALDI bijv. niet eens vers brood of verse vleeswaren...
Red Bull is inderdaad veel te duur, maar koop maar is een goed ontbijt bij de ALDI en een bij de AH. Die van de ALDI is niet te eten, die van de AH is heerlijk. Punt.![]()
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:43 schreef Renesite het volgende:
Jumbo is of in het centrum waar een parkeergarage zit en je dus moet betalen, of bij de euroborg waar een parkeergarage zit en je moet betalen.![]()
Op de fietsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:55 schreef Furia het volgende:
[..]
JaEn dat terwijl ik net een tas heb gekregen om voor 5 euro gratis spullen te halen bij Jumbo Euroborg
![]()
Collegaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik werk bij de Jumbo
Ik werkte overigens hiervoor bij de AH, en ik kan concluderen dat Jumbo goedkoper is dan de Albert Heyn. En ook veel uitgebreider.
Wij konden laatst een hele boodschappentas vol met spullen halen bij de C1000.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:55 schreef Furia het volgende:
[..]
JaEn dat terwijl ik net een tas heb gekregen om voor 5 euro gratis spullen te halen bij Jumbo Euroborg
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:43 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Collega![]()
Zit je Jumbo-blouse nog in model?![]()
23 euro en volle boodschappentas?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Men, bij de Jumbo haal ik zo een vlle boodschappen tas voor 23 euro, waar je bij andere winkels minstens 10 euro bij op kunt tellen
Ja, maar 'k heb het dus over "de merken".quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
23 euro en volle boodschappentas?
DIe krijg je bij AH ook wel vol hoor, als je allemaal euroshopper stuf haalt.
Voor mij is de plusmarkt ook de beste winkel tot nu toe. Tenminste, vroegerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef covie het volgende:
Overigens ga ik zelf altijd naar de plusmarkt en het is de fijnste winkel in de buurt, sommige dingen zijn wat duurder, maar het is erg overzichtelijk, vriendelijke mensen, genoeg op voorraad, goed vlees.
Daar wil ik best iets extra's voor neerleggen.
Ze hebben trouwens ook goede actie's en best mooie aanbiedingen.
Niet alleen een mooi verhaal, maar het werkt ook echt zo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:59 schreef verzameldirk het volgende:
de perfecte service van Jumbo (van de jumbo site geplukt)
Mist u een artikel ? Wij bestellen het!
In onze grootste winkels kunnen wij het complete Jumbo assortiment presenteren. Daar blijft vrijwel niets meer te wensen over. In de kleinere Jumbo’s moeten wij soms keuzes maken. Dat hoeft echter niet te betekenen dat u moet misgrijpen!
Als u een artikel mist, vraag er dan naar bij één van onze medewerkers. Wij gaan dan samen met u op zoek naar een gelijkwaardig alternatief product. Bent u vervolgens toch niet tevreden, dan stellen wij alles in het werk om het artikel zo snel mogelijk in huis te hebben. Meestal kan dat al binnen een dag, omdat het artikel al op voorraad ligt in ons centraal magazijn
![]()
![]()
![]()
Ga jij naar die in Ridderkerk?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Frikandelbroodjes zijn echt verslavend van de jumbo![]()
![]()
Vast net niet in de buurt genoeg, maar in Leidschendam (winkelcentrum Leidschenhage) zit sinds kort een Jumbo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:47 schreef Matness het volgende:
ze moeten maar eens een jumbo hier in de buurt gaan openen(leiden)
idd maar de kosten hier wel 1,30 vind ik best veel eigenlijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:03 schreef jorienvdherik het volgende:
de frikandelbroodjes zijn heeerlijk bij jumbo
weet je dat zeker !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:44 schreef ooge het volgende:
[..]
idd maar de kosten hier wel 1,30 vind ik best veel eigenlijk
ja dat weet ik zeker, in de lokale supermarkt jumbo in het dorp hier in zeelandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je dat zeker !
welke jumbo dan ?
bij ons 1.70
Bij de AH zijn de ruijter mini's ook gewoon 1.59E...........quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom zou ik dezelfde boodschappen doen in twee winkels, dan heb ik alles dubbel.
Ik winkel overigens bij Jumbo en de prijs is echt niet de belangrijkste reden voormij:
- AH is hier in het centrum, parkeren kan alleen op een parkeerterrein wat eigenlijk altijd bomvol staat. De Jumbo is net buiten het centrum en heeft een groot parkeerterrein waar altijd wel plaats is.
- De Jumbo zit in een net wat groter pand, de paden zijn net iets breder.
- Prijzen zijn wel scherp en ik heb niet idee dat ik teveel betaal voor mijn boodschappen bij de Jumbo.
De Ruijter mini's (zijn die kleine doosjes hagelslag in diverse smaken met 1 portie) kosten bij de Jumbo 1.59. Ik zou zeggen, check eens wat die dingen bij de AH doen.
Groente, fruit, brood en vlees(waren) koop ik overigens nooit in de supermarkt dus daar kan ik niet over oordelen.
wat maakt dat uit??quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:19 schreef jorienvdherik het volgende:
welk dorp ?
Weet je zeker dat het dezelfde zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
je hoeft niet bang te zijn dat ze 1.70 worden hoor, maar wil naar jumbo gaan en ze ook voor 1.40 krijgen hier
Euh bij de vers..quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef Knoekie het volgende:
Ik weet niet welke je bedoeld, zijn het die broodjes die bij Groente liggen?
Zal even kijken als ik weer moet werkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh bij de vers..
Zijn verse frikandelbroodjes per 2 verpakt.
zoeken ze nog mensen ?
Wat andere prijzen heb toevallig een bonnetje:quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:22 schreef KRS het volgende:
[..]
Bij de AH zijn de ruijter mini's ook gewoon 1.59E...........![]()
Gewoon gelijk dus
Ik woon niet in Ridderkerkquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
oke dan thx,
70 procent van de kinders in ridderkerk werkt er al
quote:
Als ze het hebben jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:05 schreef Koningin het volgende:
Jumbo
Mijn favo winkel: groot, ruim assortiment, goedkoop!!
Prijzen van AH er achter gezet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Wat andere prijzen heb toevallig een bonnetje:
Fanta Orange 1.5L = ¤1.24 1.28
Evian mineraalwater 1.5L = ¤0.79 0.79
Peijnenburg parel kandijkoek = ¤1.19 1.25
Elvive Shampoo vol. = ¤2.39 2.39
Sultana appel = ¤1.19 1.25
Mona vla trio= ¤0.99 1.05
Nu allemaal morgen naar de AH en hetzelfde halen
Die van de AH zijn beterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Frikandelbroodjes zijn echt verslavend van de jumbo![]()
![]()
zal die eens proberen dan, prijs ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:10 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Die van de AH zijn beter![]()
Verder maakt het voor mij geen fuck uit. Haal vaak spul van de Aldi, Albert Heijn, C1000, en ik vind het allemaal te eten. Zowel merkartikelen als non merkartikelen.![]()
Niet erg gastvrij en klantvriendelijk. Je moet dus eigenlijk als klant ook in het magazijn winkelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:01 schreef hestria het volgende:
ik was laatst bij de jumbo en ook veel lege vakken, maar de meeste spullen gingen ze halen voor me toen ik het vroeg, dus ook een kwestie van durfen vragen!
scheisse, ik heb maar 1 pak gehakt meegenomenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef blrrrt het volgende:
Met de aanbiedingen van de AH kom je op zeker weer goedkoper uit dan die paar cent die de Jumbo op de merkartikelen goedkoper is. Deze week o.a. bij AH:
1 kilo kipfilet voor 5 euro
1 kilo schouderkarbonade voor 5 euro
1 kilo slavinken voor 5 euro
1,6 kilo rundergehakt voor 5 euro
Das 3,99 dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:16 schreef Matness het volgende:
[..]
scheisse, ik heb maar 1 pak gehakt meegenomen
1,89 per 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal die eens proberen dan, prijs ?
Zijn bepaalde tijden op de dag ('s avonds) dat er vakkevullers zijn om overdags zo min mogelijk klanten te storen. Als je een vraag hebt of een product wil hebben dan vraag je het gewoon aan iemand, gaan ze gewoon kijken of het er is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:12 schreef highway101 het volgende:
[..]
Niet erg gastvrij en klantvriendelijk. Je moet dus eigenlijk als klant ook in het magazijn winkelen.
Hier zag ik ook allemaal lege vakken, maar niemand aan het vullen. Als dat zo door blijft gaan, gaan ze veel klanten verwacht ik. In Zwolle hebben ze nu al een slechte naam, terwijl ze slechts 3 weken er zitten![]()
De vraag is alleen of die verbeteringen op tijd komen. Bij de Konmar kwamen die ook maar toen het er was waren de klanten allang weggelopen en die krijg je dan niet meer terug. Jumbo moet serieus uitkijken voor het Konmareffect.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Zijn bepaalde tijden op de dag ('s avonds) dat er vakkevullers zijn om overdags zo min mogelijk klanten te storen. Als je een vraag hebt of een product wil hebben dan vraag je het gewoon aan iemand, gaan ze gewoon kijken of het er is.
Ben zelf medewerker dusja...
Over lege vakken weet ik toevallig te vertellen dat bij het distributiecentrum ze flink aan het uitbreiden zijn. Er komen zo snel zoveel winkels bij dat het af en toe moeilijk is alles op tijd te leveren. Dus er zal echt nog wel verbetering in komen kan ik je zeggen.
Houd er natuurlijk wel rekening mee dat ze al in een deel van het land een aardig goede reputatie opgebouwd hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jumbo moet serieus uitkijken voor het Konmareffect.
In bepaalde delen van het land ja. In vooral Midden, Noord en Oost Nederland is Jumbo de grote onbekende.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Houd er natuurlijk wel rekening mee dat ze al in een deel van het land een aardig goede reputatie opgebouwd hebben.
Echt nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:39 schreef VinoTinto het volgende:
Wat een teleurstelling zeg. Die kutwinkel is duurder dan AH
Ze zijn in elk geval minder goedkoop dan ze voordoen. Maarja, jeweetwel; schreeuwen en aandacht he...quote:
Ja, veel zal het niet zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:33 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval minder goedkoop dan ze voordoen. Maarja, jeweetwel; schreeuwen en aandacht he...
klopt ellende voor hun is ook dat het DC ergens in Brabant zit. Dat is toch allemaal wat lastiger af te stellen als je dan winkels in het Noorden hebt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:36 schreef highway101 het volgende:
[..]
In bepaalde delen van het land ja. In vooral Midden, Noord en Oost Nederland is Jumbo de grote onbekende.
Konmar had veruit de beste reputatie in Den Haag en omstreken. Er was geen enkele formule die aan de Konmar kon tippen. Toen zijn ze de formule aan gaan passen en uit gaan rollen over Nederland; de rest is bekend.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:45 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Houd er natuurlijk wel rekening mee dat ze al in een deel van het land een aardig goede reputatie opgebouwd hebben.
logistiek is het A & O van de supermarktbranche, daar wordt eigenlijk beslist of je winstgevend kan werken of niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:32 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Konmar had veruit de beste reputatie in Den Haag en omstreken. Er was geen enkele formule die aan de Konmar kon tippen. Toen zijn ze de formule aan gaan passen en uit gaan rollen over Nederland; de rest is bekend.
Jumbo heeft nu ook een superreputatie in Brabant. Maar ook Jumbo rolt nu een aangepaste winkel uit over de rest van Nederland en heeft ook al de logistieke problemen die Konmar had. Tot nu toe lijken de verhalen erg veel op elkaar...
DC zit in Veghel. Ze leveren het eerst bij winkels die ver weg zitten, en winkels die dichterbij zitten krijgen het laatst hun vracht. Maar overal in de branche zijn er problemen met vervoer, niet zo makkelijk om op het moment genoeg chauffeurs te vinden. Bij alle bedrijven overigens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
klopt ellende voor hun is ook dat het DC ergens in Brabant zit.
DC Beilen (Laurus) laat er over een maand weer een paar gaan..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
DC zit in Veghel. Ze leveren het eerst bij winkels die ver weg zitten, en winkels die dichterbij zitten krijgen het laatst hun vracht. Maar overal in de branche zijn er problemen met vervoer, niet zo makkelijk om op het moment genoeg chauffeurs te vinden. Bij alle bedrijven overigens.
tja maar chauffeurs uit Beilen in Veghel stationeren is ook weer niet echt handig. maar misschien kan Schuitema in Gieten er nog een paar gebruiken die huren nu ook vaak externe chauffeurs in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef sigme het volgende:
[..]
DC Beilen (Laurus) laat er over een maand weer een paar gaan..
Ze hebben al gebeld geloof ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja maar chauffeurs uit Beilen in Veghel stationeren is ook weer niet echt handig. maar misschien kan Schuitema in Gieten er nog een paar gebruiken die huren nu ook vaak externe chauffeurs in.
Mooiquote:
tja zou kunnen dit maakt ze kwetsbaar inderdaad. Maar om voor die paar winkels in het noorden een apart DC o pte zetten is ook een flinke investering. Ben benieuwd naar de ontwikkelingenquote:Maar als Jumbo de opmars voortzet komen die misschien toch ook wel met een DC in het Noorden - deze aanvoerlijnen maken hun wel erg kwetsbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |