abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42376140
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

3 jaar..

Tweener
3 jaar is wat erg overdreven vind je ook niet Linc......
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:24:45 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_42376764
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 73% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 13:37:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_42379680
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

3 jaar..

Tweener
3 jaar? Godzijdank niet.. Alhoewel de 3 weken wel als 3 jaar aan zullen voelen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 09:20:18 #104
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42380536
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:50 schreef Staaf het volgende:
Sow 3 topics terug had iedereen nog haat tegen Tweener, maar nu issie de man Ik vond em altijd wel relax, hij was gewoon bang weet je maar hij deed gewoon het goede ding. Hopelijk komt Michael er nog achter dat Tweener zich heeft opgeofferd. Dan verdient ie nog meer respect.
Ik heb Tweener sinds het begin van dit seizoen sympathiek gevonden.
Hij was echt een gevalletje wrong place at the wrong time.

Zeker toen tie op een gegeven moment met dat grietje aan het rijden was.. was echt aan het hopen dat ie het gewoon zou halen.

Echt rot...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_42380540
Gedaan
pi_42380924
tweenert.. tja jammer..
kvind het trouwens echt een SUPER domme actie (wending in het verhaal) dat linc naar LJ gaat..

Micheal laat zijn eigen oppakken, ontsnapt, word een van de meest gezochte mannen op de wereld, om zijn broer er uit te krijgen, en wat doet die lul, die naait hem eruit..
Had ie niet naar mexico kunnen gaan, een of andere gringo inhuren en die LJ laten ophalen??

En waarom maakt el presidente zich nog druk, linc gaat echt niet de media opzoeken over het complot (aangezien hij zelf niet eens een idee heeft, en dit ook niet echt verstandig is, ik bedoel hij is de meest gezochte man van amerika enzo..), de enige waar vrees voor moet zijn is daddy burrows, dat is de ENIGE die nog iets er van weet, sarah weet wel wat, maar bij lange na niet zoveel als Nick Savrin en Veronica (god have there souls)
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
pi_42381147
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:43 schreef Waltero het volgende:
tweenert.. tja jammer..
kvind het trouwens echt een SUPER domme actie (wending in het verhaal) dat linc naar LJ gaat..

Micheal laat zijn eigen oppakken, ontsnapt, word een van de meest gezochte mannen op de wereld, om zijn broer er uit te krijgen, en wat doet die lul, die naait hem eruit..
Had ie niet naar mexico kunnen gaan, een of andere gringo inhuren en die LJ laten ophalen??

En waarom maakt el presidente zich nog druk, linc gaat echt niet de media opzoeken over het complot (aangezien hij zelf niet eens een idee heeft, en dit ook niet echt verstandig is, ik bedoel hij is de meest gezochte man van amerika enzo..), de enige waar vrees voor moet zijn is daddy burrows, dat is de ENIGE die nog iets er van weet, sarah weet wel wat, maar bij lange na niet zoveel als Nick Savrin en Veronica (god have there souls)
Linc wil gewoon zo snel mogelijk met zijn zoontje weg, want ineens alle aanklagen weg en vrijuit is wel verdacht(voor LJ), ik denk dat linc denkt van: Nu of Nooit.

En Linc en Micheal hebben ergens afgesproken, weet niet meer precies wat ze zeiden, maar ja nog 3weken en dan komen we erachter

En ik denk zelf dat er GEEN seizoen 3 komt.
Het einde is al nabij
pi_42381306
Als het zo door gaat wel ja.
  Donald Duck held donderdag 5 oktober 2006 @ 10:06:55 #109
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42381348
In dit tempo blijft er niemand over inderdaad. Da's ook wel gaaf van deze serie. Belangrijke karakters worden zonder problemen gekilled.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42381786
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:56 schreef Syd het volgende:

[..]

En Linc en Micheal hebben ergens afgesproken, weet niet meer precies wat ze zeiden, maar ja nog 3weken en dan komen we erachter
Bolshoi Booze
pi_42382225
Staat ook op dat forum wat Michael zei.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:50:21 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42383997
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:06 schreef __Saviour__ het volgende:
In dit tempo blijft er niemand over inderdaad. Da's ook wel gaaf van deze serie. Belangrijke karakters worden zonder problemen gekilled.
just like in real life..

STEVE!!!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42384336
How es, hoezo begint het 23 oktober pas weer?
pi_42384975
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:03 schreef Stienn het volgende:
How es, hoezo begint het 23 oktober pas weer?
Ze gaan basketballen in Amerika.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:13:44 #115
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42386220
Nog maar twee afleveringen volgens de episodelist? 23 oktober en 30 oktober?
A.M.A.B
pi_42386258
De rest is nog niet bekend.
pi_42386268
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Volgens mij was het baseball.
pi_42386321
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
Ik zie het ook staan... vaag.
pi_42386334
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 12:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Scofield kan werkelijk alles he?
pi_42386903
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:17 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Scofield kan werkelijk alles he?
[humor] Het schijnt ook dat hji daar heeft afgesproken met linc, in het stadion van de "Bolshoi Boozers" [/humor]
pi_42387242
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
Dan begint de kerst in Amerika .
slettebak [@] gmail.com
pi_42387311
Over Tweener. De man zat vast vanwege het stelen van een honkbal kaart...
Vervolgens krijgt hij eerst T-bag achterzich aan gaat het een tijdje goed tot Ballick hem als rat gebruikt en hem eigenlijk gewoon zwaar in de malling neemt. Vervolgens komt hij met die mafkees in de cel die hem elke dag anaal verkracht . Is die eindelijk vrij wordt ie vermoord door een ontspoorde fbi agent. Tweener was zo als hier boven ook al werd gezegt inderdaad een gevalletje van the all american kid op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42387401
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Canisfire het volgende:
Over Tweener. De man zat vast vanwege het stelen van een honkbal kaart...
Vervolgens krijgt hij eerst T-bag achterzich aan gaat het een tijdje goed tot Ballick hem als rat gebruikt en hem eigenlijk gewoon zwaar in de malling neemt. Vervolgens komt hij met die mafkees in de cel die hem elke dag anaal verkracht . Is die eindelijk vrij wordt ie vermoord door een ontspoorde fbi agent. Tweener was zo als hier boven ook al werd gezegt inderdaad een gevalletje van the all american kid op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Het is wat.
slettebak [@] gmail.com
pi_42391350
Ik merk toch wel dat sommige kleine details verloren gaan als ik het niet met subtitle kijk. Is er op de dag van kijken ook een engelse sub, voor als de nederlandse nog niet uit is? Weet iemand dat?
pi_42391458
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:39 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik merk toch wel dat sommige kleine details verloren gaan als ik het niet met subtitle kijk. Is er op de dag van kijken ook een engelse sub, voor als de nederlandse nog niet uit is? Weet iemand dat?
Nee, vaak dezelfde avond (NL) of de ochtend hierna, is de ep met NL subs verkrijgbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')