Mwah , er zaten een aantal dingen in waar ik en mijn vriendin niet geheel gelukkig van werden / worden.quote:
Jeps dan wordt het gewoon verder kijken he?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah , er zaten een aantal dingen in waar ik en mijn vriendin niet geheel gelukkig van werden / worden.
waarvan het grootste probleem de keuken is wat niet is op te lossen daar gewoon de lokatie van de keuken irritant is in het huis. Je komt huis binnen, hal , keuken, woonkamer.
Dit is iets wat ons beide slecht aanstaat en het doorbreken van een muur kan niet vanwege het feit dat je dan geen zithoek meer kan maken.
Mennnnnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:23 schreef Armageddon het volgende:
*laat een enorme scheet*
Precies op naar de volgende , wat wel even kan duren in zo een kleine gemeenschap bij onsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps dan wordt het gewoon verder kijken he?
Hetgeen niet geheel erg slecht is, eigenlijk best wel leuk!
Buurdorp is ook niet aan de orde?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies op naar de volgende , wat wel even kan duren in zo een kleine gemeenschap bij ons
Moggeh Frutsel, alles lekker?quote:
En waar is de keus op gevallen ? neem aan dat je gelijk naar den electronica handel bent gereden gister?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen aan u allen.
Eerst even wat financiële stromen samen laten vloeien. Dan maar eens gaan kijken. Heb nu een oud toestelletje neergezet en daar red ik het de komende tijd wel mee. Kan daar alleen geen digitale televisie mee ontvangen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:00 schreef Joene het volgende:
En waar is de keus op gevallen ? neem aan dat je gelijk naar den electronica handel bent gereden gister?
Fuck de moderne tijd !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Eerst even wat financiële stromen samen laten vloeien. Dan maar eens gaan kijken. Heb nu een oud toestelletje neergezet en daar red ik het de komende tijd wel mee. Kan daar alleen geen digitale televisie mee ontvangen.
Nu geeft dat op zich niet. Ik kijk toch al weinig tv.
Het is nog ff aan het doorpruttelen... Maar met vijf staat er weer een verse pot illy op tafel.quote:
Een goedemorgen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen aan u allen.
Here we go again!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Fuck de moderne tijd !Huppa weg dat ding !
Zeg, dan raak ik mijn baan kwijt, als iedereen dat doetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker toch heb je wat tijd voor jezelf en je jesters !quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg, dan raak ik mijn baan kwijt, als iedereen dat doet![]()
Puik plan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker toch heb je wat tijd voor jezelf en je jesters !![]()
Ik zie vandaag overal alleen de positieve kant van in.quote:
Goedemorgen miss_b.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
gooooooooodmorning FOK!
Vanavond lees ik een boek. De stapel ongelezen boeken is sowieso te hoog.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:24 schreef Joene het volgende:
Mogguh Miss, alles lekker?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef miss_bleu het volgende:
gooooooooodmorning FOK!
Whehehehe... Dat meen jequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zie vandaag overal alleen de positieve kant van in.
Zolang ie niet tot aan je plafond komt, valt het nog mee toch ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanavond lees ik een boek. De stapel ongelezen boeken is sowieso te hoog.
Wakker aan het worden, koffie goed... Je kent het wel.. het gebruikelijke!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas nie... maar ja, das bijzaak
Nog maar een bak koffie ofzo![]()
Met jou?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:47 schreef Frutsel het volgende:
Zolang ie niet tot aan je plafond komt, valt het nog mee toch ?
Of je neemt de tijd om je baard te scherenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vanavond lees ik een boek. De stapel ongelezen boeken is sowieso te hoog.
whehehe op een of andere manier dacht ik dat je mij quote en ik denk hoe weet jij nou dat ik me niet geschoren heb voor een paar dagenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of je neemt de tijd om je baard te scheren
Mafketelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:45 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mogguh Miss, alles lekker?
[..]
Whehehehe... Dat meen je
niet!!!11einzweiNein!1
[afbeelding]
ah, deze zag ik te laatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig heb ik een laag plafond.
Misschien maar thee nemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wakker aan het worden, koffie goed... Je kent het wel.. het gebruikelijke!
Knut stoot z'n hoofd als hij bij mij naar de wc wil.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:53 schreef Frutsel het volgende:
Okay, nu moet ik natuurlijk vragen: Hoe hoog plafond heb je?![]()
Ja, knut. Dan noem je er ook wel een.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knut stoot z'n hoofd als hij bij mij naar de wc wil.
Ja, als ik zeg dat breuls weinig problemen heeft met de hoogte van mijn plafond, schiet je daar natuurlijk helemaal geen moer mee op.quote:
whehehe...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knut stoot z'n hoofd als hij bij mij naar de wc wil.
Houdt dat in ook zelf soepen, of alleen maar in het systeem invoeren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:50 schreef miss_bleu het volgende:
ja hoor n00cL30n, ben banners aan het beuken
Euhhhhh... Ja?quote:
Gedvrrrr demme...quote:
Heyyyz... da's altijd leuk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:25 schreef miss_bleu het volgende:
nee zelf banners maken
ik ga zo de aelsmeardijk maar checken.quote:
Hehehhehe.. Ach ja.. Heb weer salami sandwiches... Misschien dat ik deze maar eens in de magnetron van de kantine ga smekken om deze vervolgens gans te vergassen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga zo de aelsmeardijk maar checken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |