Die screenshots zijn niet representatief, je moet de filmpjes kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef X-fi het volgende:
Ik zie nu net voor het eerst de PES6 screenshots, nou....
Die PS3 maakt het met moeilijk om de keuze te maken... Aangezien op de PS3 F1 2007 op gaat komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die screenshots zijn niet representatief, je moet de filmpjes kijken.
deze bijvoorbeeld.
Waarom twijfel je nog over een aanschaf eigenlijk?
hehe. Filmpje is ieder geval echt vetquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:21 schreef devv05 het volgende:
Mja 360 heeft een stuk meer voordelen dan de PS3, alleen die F1 2007 komt idd alleen op PS3 dus dat is dan een nadeel voor je.
Maar check in ieder geval dat filmpje voor een betere indruk van PES. Ik snap ook niet waarom ze zulke screens vrijgeven, sommige zijn duidelijk PS2 en staat 360 onder...
Kan ook, maar daar heb ik de ruimte niet voor ben ik bangquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:24 schreef NrSiX het volgende:
je kan altijd eerst een xbox360 aanschaffen toch, dan weer sparen voor de ps3, nog tijd zat voor
ik wou eigenlijk een wii maar heb ook een xbox360 gekocht, de wii komt in december op mijn kamer te staan
Ok, als je dat zo gaat bekijken dan kan ik inderdaad beter voor de X360 gaanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Nouja weeg voor jezelf de voor een nadelen van een PS3/360 af:
360 voordelen:
- Goedkoper
- Xbox Live
- Meer (en imo betere) exclusives, vooral Westerse
- Veel meer games beschikbaar
- Nu al verkrijgbaar
- Veel games al afgeprijsd
- Gratis demo's/trailers via Marketplace en vaak acties
- Spellen worden (waarschijnlijk?) goedkoper dan die van PS3
PS3:
- Meer Japanse exclusives
- F1 2007 (voor jou dan)
- Blu-Ray
- ???
Vul maar aan danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:30 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 heeft heus wel meer voordelen dan die 3 hoor
vooral Arcade vind ik een van de grotere plus punten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vul maar aan danOverigens is het voor die Japanse exclusives nog maar de vraag of ze hier uitkomen, want het ding is niet regiovrij. Natuurlijk grote titels zoals FF en MGS wel, maar verder is het afwachten.
De 360 heeft ook nog wel een paar voordelen die ik niet genoemd heb (HD-DVD, Live Arcade Games, dat nieuwe open platform voor gratis Arcade game, XNA, beter OS), maar dit zijn over het algemeen de belangrijkste van beide consoles.
Voila, aangevuldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
Nouja weeg voor jezelf de voor een nadelen van een PS3/360 af:
360 voordelen:
- Goedkoper -> ligt eraan wat je wilt, de 20gig PS3 is maar een fractie duurder en heeft meer aan boord dan de premium 360. De 360 met HD-DVD wordt even duur zo niet duurder en heeft dan nieteens HDMI én de HD van de PS3 is te vervangen door bijvoorbeeld een 100gig versie
- Xbox Live -> de PS3 krijgt waarschijnlijk gratis online gaming
- Meer (en imo betere) exclusives, vooral Westerse -> nu nog wel meer ja...
- Veel meer games beschikbaar -> Er staat een waslijst aan games aan te komen op de PS3
- Nu al verkrijgbaar -> ...
- Veel games al afgeprijsd -> is logisch ja, voor een console die al een tijdje uit is
- Gratis demo's/trailers via Marketplace en vaak acties -> gaat bij PS3 waarschijnlijk ook zo zijn
- Spellen worden (waarschijnlijk?) goedkoper dan die van PS3 -> onzin
PS3:
- Meer Japanse exclusives
- F1 2007 (voor jou dan)
- Blu-Ray (als je dat belangrijk vind, het is een leuke extra iig)
- ???
Premium los (met hdd, draadloze controller en maand live) is normaal gesproken 400 euro, hier en daar goedkoper voor 365 ofzo. Je hebt ook bundels (momenteel met Saints Row, komen er ook met GoW en PES 6 over 2 weken), dan scheelt het je in totaal enkele tientjes (zijn 430 ofzo, met game erbij dus)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:41 schreef X-fi het volgende:
Wat kost de X360 tegenwoordig? 300?
Ik hoef niet zo'n pack-editie. Gewoon de X360quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Premium los (met hdd, draadloze controller en maand live) is normaal gesproken 400 euro, hier en daar goedkoper voor 365 ofzo. Je hebt ook bundels (momenteel met Saints Row, komen er ook met GoW en PES 6 over 2 weken), dan scheelt het je in totaal enkele tientjes (zijn 430 ofzo, met game erbij dus)
Zonde, het mooie 360-tijdperk begint nu met games als FIFA 07, PES 6, GoW, Splinter Cell, Viva Pinata en Rainbow Six om zomaar even een paar games te noemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n pack-editie. Gewoon de X360Zoek zelf wel een game erbij uit. Maar ben bang dat het pas over 3 maanden gaat worden
Dan wacht ik nog liever op de nieuwe burnoutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zonde, het mooie 360-tijdperk begint nu met games als FIFA 07, PES 6, GoW, Splinter Cell, Viva Pinata en Rainbow Six om zomaar even een paar games te noemen
Al bijna een jaar jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef X-fi het volgende:
De X360 is toch al een half jaar oud? Damn, wat dom van PS3/Sony
Whehehe. Ik wacht dan wel eventjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:55 schreef devv05 het volgende:
Die komt Q1 2007 geloof ik dus dan zou je op schema zitten
Dan kun je net zo goed wachten tot maart en dan kijken welke je wilquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:46 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo'n pack-editie. Gewoon de X360Zoek zelf wel een game erbij uit. Maar ben bang dat het pas over 3 maanden gaat worden
We zien wel wat het gaat wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wachten tot maart en dan kijken welke je wil
congrats, ik heb hem nu ook 2 week.. geweldig =]quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb net in de lunchbreak een SR-pack gekocht![]()
Zal wel op zn vroegst april/mei worden voordat ze hier normaal in de winkel liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:26 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wachten tot maart en dan kijken welke je wil
Ehmm ik zal het wel gemist hebben maar over welk "nieuwe" systeem hebben we het dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het nieuwe vechtsysteem is wel weer leuk...
Aaaah calimero tochquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon GOW kopen. Fantastisch leveldesign. Geweldige lange afwisselende single player. Mooie art. Tot de verbeelding sprekende characters. Ja. GoW is een klaar hoor![]()
Jij bent soms net Surfer manquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ben over aan het gaan van RS naar GOW
Een aparte controller voor PES, en een aparte controller voor Shooters? Ik vind de normale controller eigenlijk wel prima voor alle soorten games.quote:Twee nieuwe 360 controllers op komst?
Donderdag 05 oktober 2006 - De Xbox 360 controller is volgens velen de fijnste controller die ooit is gemaakt. We kunnen maar weinig opmerken aan de controller, want hij ligt lekker in de hand, is compact van design, draadloos en de knoppen bevinden zich op de juiste plekken. Dus wat valt er nog meer te wensen?
Volgens Seabass, de producer van Pro Evolution Soccer 6, zal Microsoft binnenkort met twee nieuwe controllers op de markt komen. Volgens veel fans van de serie leent de Dual Shock controller voor de PS2 zich namelijk het best voor de game en als het aan Microsoft ligt komt ook daaraan binnenkort verandering:
Dit kan wel eens een einde maken aan de eerdere geruchten waarin Peter Moore nogal kritisch was over de controller, en hij plannen zou hebben voor een controller die zich perfect leent voor shooters. Microsoft heeft nog niet gereageerd op de reactie van Seabass, maar met de ''bevestiging'' van een aangepaste voetbalcontroller kan de shootercontroller niet lang uitblijven.
*jaloers is*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef =HellFire= het volgende:
Woei Sam Fisher als dubbel agent in my debug! Wicked!
Ik verwacht binnen een uur je eerste indrukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef =HellFire= het volgende:
Woei Sam Fisher als dubbel agent in my debug! Wicked!
$quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een aparte controller voor PES, en een aparte controller voor Shooters? Ik vind de normale controller eigenlijk wel prima voor alle soorten games.
Singleplayer is niet leuk omdat het eigenlijk niets meer is dan een tutorial voor het online-gedeelte.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:52 schreef devv05 het volgende:
Download de demo, maar hij is niet zo goed geloof ik. Kun je beter paar maanden wachten op Lost Planet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |