abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:23:34 #201
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42353095
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen KRIB!
ga jij ook naakt op je werk lopen? Bommie en ik twijfelen nog.
Dat heb ik net gedaan Maar misschien niet helemaaleerlijk daar ik huisman ben
Heb ik nu gewonnen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:24:37 #202
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42353125
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kribbet loopt de hele dag naakt door het huis met zijn roze rollator
Je zou het niet verklappen dat van die roze rollator
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:25:08 #203
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42353136
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef puntoortje het volgende:

[..]

nou, kom maar op dan heb ik het vast gehad..
..ik zal het vast zeggen...ik kan vandaag niet zo veel hebben!!
ok...komtie.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_42353157
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat heb ik net gedaan Maar misschien niet helemaaleerlijk daar ik huisman ben
Heb ik nu gewonnen
ja jij hebt gewonnen, maar das eigenlijk wel oneerlijk.!! (calimero stem opzet)

als ik huisvrouw zou zijn, zou ik ook naakt door het huis kunnen lopen. Wow, ik wil best huisvrouw zijn.
Babe In Totale Control of Herself
pi_42353173
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

ok...komtie.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... ondanks de beledeging toch een glimlachje op me snoet...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:28:44 #206
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42353214
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Sassefras het volgende:

[..]

als ik huisvrouw zou zijn, zou ik ook naakt door het huis kunnen lopen. Wow, ik wil best huisvrouw zijn.
Onbetrouwbare bitch

Nu ben ik dus de enige die in een vol pand met stropdassen en mantelpakjes in zijn blote reet liep

Nouja, maakt niet uit, ik heb er fans bij...krijg inene allemaal koffie van tiepmiepen enzo
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:29:06 #207
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42353219
quote:

[..]

naakt lopen is way overrated

(heb werk bij bank opgegeven voor opvoeden bloedjes, ik zou er nog ff over nadenken als ik jou was )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:30:33 #208
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42353255
quote:

[..]

En ik heb het helemaal makkelijk Ik moet straks wel wat aan doen want de rest van de dag is mijn schoon(maak)moeder hier lekker aan het werk
Met dank aan Laysa.
pi_42353290
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Onbetrouwbare bitch

Nu ben ik dus de enige die in een vol pand met stropdassen en mantelpakjes in zijn blote reet liep

Nouja, maakt niet uit, ik heb er fans bij...krijg inene allemaal koffie van tiepmiepen enzo
heej hier ook van deze miep:

maar liegen mag ik ook niet van mijn moeder.. jij wel?
pi_42353315
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

En ik heb het helemaal makkelijk Ik moet straks wel wat aan doen want de rest van de dag is mijn schoon(maak)moeder hier lekker aan het werk
oei.. ik wil ook een schoonmaak iemand. maar dat ben ik aan het regelen. Daar zou ik echt blij van worden.. niet meer zelf hoeven schoonmaken!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:36:24 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42353387
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef Sassefras het volgende:

[..]

heej hier ook van deze miep:

maar liegen mag ik ook niet van mijn moeder.. jij wel?
Ohw? ben jij een tiepmiep? GEIL!

En nee ik mag niet liegen, sterker ik heb een te groot normbesef en kan zelfs niet liegen met de beste wil van de wereld!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:39:01 #212
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42353467
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Onbetrouwbare bitch

Probeer dat te visualiseren, die techneut in zo'n superdeluxe serverruimte van een groot bedrijf, waarvan niemand nog maar begrijpt hoe de deur van zo'n ruimte open moet, en dat je daar voor ¤ 175 per uur op FOK zit te miepen
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_42353516
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Sassefras het volgende:

[..]

oei.. ik wil ook een schoonmaak iemand. maar dat ben ik aan het regelen. Daar zou ik echt blij van worden.. niet meer zelf hoeven schoonmaken!
wat gaat de schoonmaak iemand allemaal bij je schoonmaken...ook je was doen enzo?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:42:35 #214
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42353578
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef PH52 het volgende:

[..]

Probeer dat te visualiseren, die techneut in zo'n superdeluxe serverruimte van een groot bedrijf, waarvan niemand nog maar begrijpt hoe de deur van zo'n ruimte open moet, en dat je daar voor ¤ 175 per uur op FOK zit te miepen

Weet je wat het is...het zal mijn klanten jeuken wat ik de hele dag doe, zolang ales maar draait, veilig blijft draaien en al hun wensen tbv het netwerk ook worden uitgevoerd...
pi_42353677
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef puntoortje het volgende:

[..]

wat gaat de schoonmaak iemand allemaal bij je schoonmaken...ook je was doen enzo?
ja, alleen ze strijkt niet.. maar dat doe ik zelf ook nooit.. mijn mannetje is daar meer van!

als ik later kindjes heb, wil ik ook het liefst huismoeder worden, maar tja.. de financien he...
pi_42353729
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ohw? ben jij een tiepmiep? GEIL!

En nee ik mag niet liegen, sterker ik heb een te groot normbesef en kan zelfs niet liegen met de beste wil van de wereld!
nee ik ben een miep.. ik type af en toe, maar over het algemeen noemen ze me hier projectleider. Op dit moment is het ff rustig, heb iedereen aan het werk en kan zelf ff lekker FOK! en..... ik voel me er eigenlijk wel schuldig onder.. maar ja.. dat gaat wel weer over.

heel goed, liegen schiet toch niet op... ik gooi het oeroude spreekwoord er maar niet in, die kent iedereen wel.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:07:33 #217
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42354218
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef Sassefras het volgende:

[..]

nee ik ben een miep.. ik type af en toe, maar over het algemeen noemen ze me hier projectleider. Op dit moment is het ff rustig, heb iedereen aan het werk en kan zelf ff lekker FOK! en..... ik voel me er eigenlijk wel schuldig onder.. maar ja.. dat gaat wel weer over.

heel goed, liegen schiet toch niet op... ik gooi het oeroude spreekwoord er maar niet in, die kent iedereen wel.
Zit net ff op je fotoboek te gluren.....nuecken?
pi_42354241
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Sassefras het volgende:

[..]

ja, alleen ze strijkt niet.. maar dat doe ik zelf ook nooit.. mijn mannetje is daar meer van!

als ik later kindjes heb, wil ik ook het liefst huismoeder worden, maar tja.. de financien he...
ik zou ook wel een schoonmaakster willen hebben....maar dat zou voor mij betekenen dat ik de heledag nix meer te doen heb... ( niet dat ik dat ik nu wel iets te doen heb )
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:10:04 #219
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42354277
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Sassefras het volgende:

[..]

Het is altijd gezellig Ze komt 2x in de week een middag en dan komt er nog 2 uur in de week iemand van de thuiszorg maar daar ga ik binnenkort mee stoppen.
De was doe ik zelf en ook de vaatwasser in en uitruimen lukt me nog wel
Vanmiddag ga ik de vriezer ontdooien lekker op een stoel voor de vriezer zitten enkijken hoe het ijs weer water wordt
Met dank aan Laysa.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:15:33 #220
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42354426
PvdA uit kritiek op moeder in Gouden Kooi

'Natasia verwaarloost kinderen'
DEN HAAG - Volgens de PvdA-Kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem verwaarloost Natasia die deelneemt aan het Talpa-programma De Gouden Kooi haar twee kinderen. De twee Kamerleden hebben hierover vragen gesteld aan de ministers van Justitie en Onderwijs.

Natasia

De parlementariërs willen van de bewindslieden weten of de ouders die deelnemen aan het realityprogramma „verwaarlozing van hun kind kan worden verweten, conform de definitie van het Burgerlijk Wetboek”, schrijven zij woensdag.

In De Gouden Kooi worden tien deelnemers opgesloten in een luxe landhuis vol camera's in Eemnes. Degene die het er het langst uithoudt kan de villa winnen, evenals een fors geldbedrag. Onduidelijk is hoe lang de wedstrijd gaat duren. Dat hangt af van het zitvlees van de deelnemers en/of het verloop van de kijkcijfers.

Waarschijnlijk zullen de deelnemers minimaal een jaar blijven, omdat ze anders hun ingelegde borg van 10.000 euro kwijt zijn. Het programma begon zondag en daarin was te zien hoe de 32-jarige Natasia haar twee kinderen van 6 en 9 jaar verliet. Eén kind moest voortdurend huilen, maar de moeder zei dat zij „normaal” moest doen en dat ze deze uitdaging ook voor haar kinderen aanging. Deze beelden stuitten de PvdA'ers zeer tegen de borst.

Eén van haar twee kinderen heeft zware gezondheidsproblemen. Daardoor zegt ze de afgelopen jaren niet zichzelf te zijn toegekomen en dat wil ze in de villa inhalen. „Ik moet even mijn batterijtjes opladen”, stelde ze in de uitzending. Haar vriend, niet de vader van haar kinderen, moet haar kroost opvangen.

Psychologische effecten op de kinderen
De volksvertegenwoordigers vinden dergelijke uitspraken en gedrag niet te rijmen met de verantwoordelijkheid van ouders voor het geestelijk en lichamelijk welzijn van kinderen. „Welke rechtsgevolgen moet dit hebben?”, vragen ze aan de ministers. In de villa hebben de deelnemers geen eigen bed. Ouders moeten daarom in een tweepersoonsbed slapen met een ander. „Welke mogelijke psychologische effecten heeft dit op de kinderen van de deelnemers?”, willen de PvdA'ers ook weten.

De vragenstellers willen verder van de bewindslieden horen of zij aanleiding zien de Kinderbescherming op te dragen kinderen van deelnemende ouders te beschermen tegen de mogelijke negatieve psychologische gevolgen.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:20:31 #221
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42354543
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:

HEAR HEAR! Zach gisteren dus die kickoff uitzending weer, en ik zat er weer te vervloeken....Wat ben je in godsnaam voor kutmoeder als je je kinderen jaren achter wil laten? En erger...de vraag was of ze er per direct in wilde voor de KANS op een ton....als mijn kinderen 1 keer nee zouden zeggen was de deal al over, sterker ik zou er niet eens over peinzen om ze achter te laten ...ook al zou mijn vrouw dan nog gewoon thuis zijn...

Natasia is gewoon een baggerslechte kutmoeder!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:21:30 #222
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_42354575
Omdat het ongelovelijk saai is kom ik hier maar weer eens langsfietsen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:23:39 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42354628
Tjee,

ik moet er persoonlijk niet aan denken om het huis in te gaan en mijn kinderen achter te laten.
Maar moeten daar nou kamervragen over gesteld worden? dit gaat over twee kinderen... laat ze zich eens druk maken over die kinderen die (weliswaar mét hun ouders ) in vreemdelingenbewaring zitten. Of over dat meisje dat door een tbs die "niet losgelaten had mogen worden" is verkracht en vermoord. Werkelijk.....

het is niet wat ik zou doen in dit geval. En een huilend kind toevoegen dat het normaal moet doen verdient ook geen schoonheidsprijs. Net alsof ze zich opoffert door in dat huis te gaan met bediening en al... (het lijkt mij niet het schoolvoorbeeld van een goede moeder zeg maar, gewoon gelijk uit de ouderlijke macht. huppekee)

maar dat de politiek zich ermee bemoeit... Ga s aan je werk.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:26:37 #224
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42354702
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

HEAR HEAR! Zach gisteren dus die kickoff uitzending weer, en ik zat er weer te vervloeken....Wat ben je in godsnaam voor kutmoeder als je je kinderen jaren achter wil laten? En erger...de vraag was of ze er per direct in wilde voor de KANS op een ton....als mijn kinderen 1 keer nee zouden zeggen was de deal al over, sterker ik zou er niet eens over peinzen om ze achter te laten ...ook al zou mijn vrouw dan nog gewoon thuis zijn...

Ik heb het stukje even opgezocht en begreep dat 1 van de kinderen ook nog is ernstig ziek is geweest
Oke, wij hebben helemaal niets met kinderen maar zelfs wij zaten met grote ogen te kijken
Maar de kinderen mochten toch wel opbezoek komen of heb ik dat verkeerd begrepen
Alhoewel ik dus een hekel heb aan kinderen vond ik dit toch wel erg zielig en die moeder
Met dank aan Laysa.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:28:18 #225
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_42354748
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjee,

De verkiezingen zijn in aantocht
Met dank aan Laysa.
pi_42354811
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

...daar ben ik het helemaal mee eens...ik zou her niet eens over nadurfen denken...me kinderen "achterlaten" ,nee mij niet gezien, ik vind het al moeilijk om me jongste naar KDV te brengen......ik volg DGK niet, maar hoelang kan dat geintje duren?..1 jaar ..2 jaar...3 jaar???...6 jaar???
pi_42354939
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zit net ff op je fotoboek te gluren.....nuecken?
nee, ik heb net geluncht!
pi_42354980
quote:
Tjee,

helemaal mee eens, hoeveel gezinnen verwaarlozen hun kinderen niet écht? ga daar eens wat aan doen. Zij heeft haar zus en haar vriend die de taak op zich nemen.

neemt niet weg dat ik dat nooit zou kunnen, mijn eigen kids een jaar niet zien... (niet dat ik kids heb... ) (hmmm wordt ingewikkeld zo.. )
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:38:22 #229
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42354991
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

De verkiezingen zijn in aantocht
ja, ik vermoedde ook al dat het daar mee te maken had....
Mijn middelste zoon is laatst met spoed opgenomen op de ic, en heeft daar een week gelegen met een toxische shock. Het was een dubbeltje op zijn kant en hij is nu nog aan een (lange) revalidatie bezig. Hij gaat wel weer naar school, en hij heeft er goddank niks blijvends aan over gehouden, maar hij is er nog niet.

ik heb op geen enkele manier behoefte aan "batterijtjes opladen" (ik weet het, een jarenlang ziekteproces valt veel zwaarder) ik wil juist alleen maar mijn knullen om me heen. het had zo anders kunnen zijn. hoe zeer ze me ook tot wanhoop drijven soms, ze zijn er tenminste allemaal nog....

dit mens is eigenlijk de energie niet waard. Ik hoop dat ze haar kinderen erg gaat missen en dat ze dan ook gaat inzien dat ze missen niet opweegt tegen een groot huis.

maar ik betwijfel het
pi_42355015
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:30 schreef puntoortje het volgende:

[..]

...daar ben ik het helemaal mee eens...ik zou her niet eens over nadurfen denken...me kinderen "achterlaten" ,nee mij niet gezien, ik vind het al moeilijk om me jongste naar KDV te brengen......ik volg DGK niet, maar hoelang kan dat geintje duren?..1 jaar ..2 jaar...3 jaar???...6 jaar???
totdat er 1 persoon overblijft. en als je ziet dat er echt van die strebers in zitten, kan het best wel eens een jaartje of wat gaan duren ja..
óf
totdat er geen hond meer kijkt, en Johnny de stekker eruit trekt.... dat kan natuurlijk na een jaar al.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:40:27 #231
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355037
quote:
Tjee,

Nouja dat ga je krijgen in het ergste geval wor er weer een wetje aangescherpt waardoor goedwillende ouders het weer slechter krijgen...

Dat wijf moet uit de ouderlijke macht idd en wat mij betreft mag ze ook nog een tijdje in de kooi...de staatskooi!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:41:39 #232
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355078
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:36 schreef Sassefras het volgende:

[..]

nee, ik heb net geluncht!
Heeft er niets mee te maken!
pi_42355244
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heeft er niets mee te maken!
niet?

gebeurt er nog wat in dat huis?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:51:00 #234
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42355298
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Sassefras het volgende:

[..]

niet?

gebeurt er nog wat in dat huis?
je verwart dit topic met de cos....
hier is maar één regel (als ik het goed begrepen heb ) dat je het niet over de streams mag hebben....(toch)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:52:42 #235
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42355329
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je verwart dit topic met de cos....
hier is maar één regel (als ik het goed begrepen heb ) dat je het niet over de streams mag hebben....(toch)
Ik wou net ingrijpen. Prima Buuf Tien met een griffel en een zoen van de juf
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:54:21 #236
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42355369
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:52 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik wou net ingrijpen. Prima Buuf Tien met een griffel en een zoen van de juf

ik dacht van de mod, maar it's a start....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:56:04 #237
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355409
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Sassefras het volgende:

[..]

niet?
Nee, zou jij weten waarom wel?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:56:35 #238
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355422
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wanabee modje
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:57:41 #239
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42355454
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nee, van de mods motten we overal TR's gaan zetten Jah, doeii, ik ben toch zeker geen mod ? En huillie lekker achterover leunen en een ander het werk. Mod ik ook het kleurtje
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:58:25 #240
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42355469
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee, zou jij weten waarom wel?
Bruine bonen met spek en uien misschien ? Als sexremmer ?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:59:06 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42355482
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:57 schreef PH52 het volgende:

[..]

Nee, van de mods motten we overal TR's gaan zetten Jah, doeii, ik ben toch zeker geen mod ? En huillie lekker achterover leunen en een ander het werk. Mod ik ook het kleurtje
goed.... dáár gaan we weer...

newbie-alert

wat is een TR?

einde newbiealert
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:00:58 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42355531
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

wanabee modje
jaloers?
emmer?
en,

ik moet er niet aan denken, drie kinderen opvoeden is me genoeg uitdaging...
pi_42355642
heeej, het was gewoon een decoy opmerking, zodat ik van dat neucken af was!

ow nu heb ik een vergadering.... tot later!@
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 13:10:59 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42355824
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:

DEN HAAG - Volgens de PvdA-Kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem verwaarloost Natasia die deelneemt aan het Talpa-programma De Gouden Kooi haar twee kinderen. De twee Kamerleden hebben hierover vragen gesteld aan de ministers van Justitie en Onderwijs.
Het mág natuurlijk ook hier, maar er is tevens een topic over op het DGK-forum.
Vragen PvdA over De Gouden Kooi
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:11:25 #245
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355838
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Sassefras het volgende:
heeej, het was gewoon een decoy opmerking, zodat ik van dat neucken af was!

ow nu heb ik een vergadering.... tot later!@
en je mocht niet liegen?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:12:19 #246
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42355872
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Het mág natuurlijk ook hier, maar er is tevens een topic over op het DGK-forum.
Vragen PvdA over De Gouden Kooi
Waarom zit jij mensen uit het BB forum te ronselen?

Ik ga echt niet naar dat verderfelijke stinksubforum!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:21:08 #247
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_42356142
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

goed.... dáár gaan we weer...

newbie-alert

wat is een TR?

einde newbiealert
Een TR is een topic report, boven aan de bladzijde, direkt achter de TT vind je eerst een printertje, en dan een driehoekig geel bordje met een uitroepteken erin. Als je daarop klikt krijg je een nieuw venster waarin je een melding kunt doen aan de mods.
De knop wordt ook wel NSB knop genoemd, het schijnt dat sommige mensen (sic) hiermee aan de leiding doorgeven dat andere users beter maar een tijdje op non-actief gezet zouden moeten worden.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:30:19 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42356426
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:21 schreef PH52 het volgende:

[..]

Een TR is een topic report, boven aan de bladzijde, direkt achter de TT vind je eerst een printertje, en dan een driehoekig geel bordje met een uitroepteken erin. Als je daarop klikt krijg je een nieuw venster waarin je een melding kunt doen aan de mods.
De knop wordt ook wel NSB knop genoemd, het schijnt dat sommige mensen (sic) hiermee aan de leiding doorgeven dat andere users beter maar een tijdje op non-actief gezet zouden moeten worden.
KICKUH KICKUH KICKUH !

Ga hem direct uitproberen
  Moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 13:38:10 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42356680
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waarom zit jij mensen uit het BB forum te ronselen?

Ik ga echt niet naar dat verderfelijke stinksubforum!
Wij willen jou daar ook helemaal niet hebben.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:00:46 #250
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42357369
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij willen jou daar ook helemaal niet hebben.
dit is pure uitlokking he? Ik kom eraan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')