Dat heb ik net gedaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen KRIB!
ga jij ook naakt op je werk lopen? Bommie en ik twijfelen nog.
Je zou het niet verklappen dat van die roze rollatorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kribbet loopt de hele dag naakt door het huis met zijn roze rollator![]()
ok...komtie.....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou, kom maar op dan heb ik het vast gehad..
..ik zal het vast zeggen...ik kan vandaag niet zo veel hebben!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
ja jij hebt gewonnen, maar das eigenlijk wel oneerlijk.!! (calimero stem opzet)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaanMaar misschien niet helemaaleerlijk daar ik huisman ben
![]()
Heb ik nu gewonnen![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ok...komtie........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ondanks de beledeging toch een glimlachje op me snoet...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
Onbetrouwbare bitchquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja jij hebt gewonnen, maar das eigenlijk wel oneerlijk.!! (calimero stem opzet)
als ik huisvrouw zou zijn, zou ik ook naakt door het huis kunnen lopen. Wow, ik wil best huisvrouw zijn.
naakt lopen is way overratedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
als ik huisvrouw zou zijn, zou ik ook naakt door het huis kunnen lopen. Wow, ik wil best huisvrouw zijn.
En ik heb het helemaal makkelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef Sassefras het volgende:
[..]
heej hier ook van deze miep:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onbetrouwbare bitch![]()
Nu ben ik dus de enige die in een vol pand met stropdassen en mantelpakjes in zijn blote reet liep![]()
Nouja, maakt niet uit, ik heb er fans bij...krijg inene allemaal koffie van tiepmiepen enzo![]()
![]()
oei.. ik wil ook een schoonmaak iemand. maar dat ben ik aan het regelen. Daar zou ik echt blij van worden..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En ik heb het helemaal makkelijkIk moet straks wel wat aan doen want de rest van de dag is mijn schoon(maak)moeder hier lekker aan het werk
![]()
![]()
Ohw? ben jij een tiepmiep? GEIL!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef Sassefras het volgende:
[..]
heej hier ook van deze miep:![]()
maar liegen mag ik ook niet van mijn moeder.. jij wel?![]()
Probeer dat te visualiseren, die techneut in zo'n superdeluxe serverruimte van een groot bedrijf, waarvan niemand nog maar begrijpt hoe de deur van zo'n ruimte open moet, en dat je daar voor ¤ 175 per uur op FOK zit te miepenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Onbetrouwbare bitch![]()
Nu ben ik dus de enige die in een vol pand met stropdassen en mantelpakjes in zijn blote reet liep![]()
Nouja, maakt niet uit, ik heb er fans bij...krijg inene allemaal koffie van tiepmiepen enzo![]()
![]()
wat gaat de schoonmaak iemand allemaal bij je schoonmaken...ook je was doen enzo?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oei.. ik wil ook een schoonmaak iemand. maar dat ben ik aan het regelen. Daar zou ik echt blij van worden..![]()
![]()
niet meer zelf hoeven schoonmaken!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Probeer dat te visualiseren, die techneut in zo'n superdeluxe serverruimte van een groot bedrijf, waarvan niemand nog maar begrijpt hoe de deur van zo'n ruimte open moet, en dat je daar voor ¤ 175 per uur op FOK zit te miepen![]()
![]()
ja, alleen ze strijkt niet.. maar dat doe ik zelf ook nooit.. mijn mannetje is daar meer van!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat gaat de schoonmaak iemand allemaal bij je schoonmaken...ook je was doen enzo?
nee ik ben een miep.. ik type af en toe, maar over het algemeen noemen ze me hier projectleider. Op dit moment is het ff rustig, heb iedereen aan het werk en kan zelf ff lekker FOK! en..... ik voel me er eigenlijk wel schuldig onder.. maar ja.. dat gaat wel weer over.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw? ben jij een tiepmiep? GEIL!![]()
En nee ik mag niet liegen, sterker ik heb een te groot normbesef en kan zelfs niet liegen met de beste wil van de wereld!![]()
Zit net ff op je fotoboek te gluren.....nuecken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee ik ben een miep.. ik type af en toe, maar over het algemeen noemen ze me hier projectleider. Op dit moment is het ff rustig, heb iedereen aan het werk en kan zelf ff lekker FOK! en..... ik voel me er eigenlijk wel schuldig onder.. maar ja.. dat gaat wel weer over.
heel goed, liegen schiet toch niet op... ik gooi het oeroude spreekwoord er maar niet in, die kent iedereen wel.
ik zou ook wel een schoonmaakster willen hebben....maar dat zou voor mij betekenen dat ik de heledag nix meer te doen heb... ( niet dat ik dat ik nu wel iets te doen heb )quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja, alleen ze strijkt niet.. maar dat doe ik zelf ook nooit.. mijn mannetje is daar meer van!
als ik later kindjes heb, wil ik ook het liefst huismoeder worden, maar tja.. de financien he...
Het is altijd gezelligquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oei.. ik wil ook een schoonmaak iemand. maar dat ben ik aan het regelen. Daar zou ik echt blij van worden..![]()
![]()
niet meer zelf hoeven schoonmaken!
HEAR HEAR! Zach gisteren dus die kickoff uitzending weer, en ik zat er weer te vervloeken....Wat ben je in godsnaam voor kutmoeder als je je kinderen jaren achter wil laten? En erger...de vraag was of ze er per direct in wilde voor de KANS op een ton....als mijn kinderen 1 keer nee zouden zeggen was de deal al over, sterker ik zou er niet eens over peinzen om ze achter te laten ...ook al zou mijn vrouw dan nog gewoon thuis zijn...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
PvdA uit kritiek op moeder in Gouden Kooi
'Natasia verwaarloost kinderen'
Ik heb het stukje even opgezochtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR! Zach gisteren dus die kickoff uitzending weer, en ik zat er weer te vervloeken....Wat ben je in godsnaam voor kutmoeder als je je kinderen jaren achter wil laten? En erger...de vraag was of ze er per direct in wilde voor de KANS op een ton....als mijn kinderen 1 keer nee zouden zeggen was de deal al over, sterker ik zou er niet eens over peinzen om ze achter te laten ...ook al zou mijn vrouw dan nog gewoon thuis zijn...
Natasia is gewoon een baggerslechte kutmoeder!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjee,![]()
maar dat de politiek zich ermee bemoeit...Ga s aan je werk.....
...daar ben ik het helemaal mee eens...ik zou her niet eens over nadurfen denken...me kinderen "achterlaten" ,nee mij niet gezien, ik vind het al moeilijk om me jongste naar KDV te brengen......ik volg DGK niet, maar hoelang kan dat geintje duren?..1 jaar ..2 jaar...3 jaar???...6 jaar???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR! Zach gisteren dus die kickoff uitzending weer, en ik zat er weer te vervloeken....Wat ben je in godsnaam voor kutmoeder als je je kinderen jaren achter wil laten? En erger...de vraag was of ze er per direct in wilde voor de KANS op een ton....als mijn kinderen 1 keer nee zouden zeggen was de deal al over, sterker ik zou er niet eens over peinzen om ze achter te laten ...ook al zou mijn vrouw dan nog gewoon thuis zijn...
Natasia is gewoon een baggerslechte kutmoeder!![]()
nee, ik heb net geluncht!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit net ff op je fotoboek te gluren.....nuecken?
helemaal mee eens, hoeveel gezinnen verwaarlozen hun kinderen niet écht? ga daar eens wat aan doen. Zij heeft haar zus en haar vriend die de taak op zich nemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjee,![]()
ja, ik vermoedde ook al dat het daar mee te maken had....quote:
totdat er 1 persoon overblijft. en als je ziet dat er echt van die strebers in zitten, kan het best wel eens een jaartje of wat gaan duren ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...daar ben ik het helemaal mee eens...ik zou her niet eens over nadurfen denken...me kinderen "achterlaten" ,nee mij niet gezien, ik vind het al moeilijk om me jongste naar KDV te brengen......ik volg DGK niet, maar hoelang kan dat geintje duren?..1 jaar ..2 jaar...3 jaar???...6 jaar???
Nouja dat ga je krijgen in het ergste geval wor er weer een wetje aangescherpt waardoor goedwillende ouders het weer slechter krijgen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Tjee,![]()
Heeft er niets mee te maken!quote:
je verwart dit topic met de cos....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Sassefras het volgende:
[..]
niet?
gebeurt er nog wat in dat huis?
Ik wou net ingrijpen. Prima Buufquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je verwart dit topic met de cos....![]()
hier is maar één regel (als ik het goed begrepen heb) dat je het niet over de streams mag hebben....(toch)
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik wou net ingrijpen. Prima BuufTien met een griffel en een zoen van de juf
![]()
Nee, zou jij weten waarom wel?quote:
wanabee modjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht van de mod, maar it's a start....![]()
Nee, van de mods motten we overal TR's gaan zettenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht van de mod, maar it's a start....![]()
Bruine bonen met spek en uien misschien ? Als sexremmer ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, zou jij weten waarom wel?
goed.... dáár gaan we weer...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, van de mods motten we overal TR's gaan zettenJah, doeii, ik ben toch zeker geen mod ? En huillie lekker achterover leunen en een ander het werk. Mod ik ook het kleurtje
![]()
jaloers?quote:
Het mág natuurlijk ook hier, maar er is tevens een topic over op het DGK-forum.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:15 schreef KRIBBET het volgende:
PvdA uit kritiek op moeder in Gouden Kooi
'Natasia verwaarloost kinderen'
DEN HAAG - Volgens de PvdA-Kamerleden Kalsbeek en Dijsselbloem verwaarloost Natasia die deelneemt aan het Talpa-programma De Gouden Kooi haar twee kinderen. De twee Kamerleden hebben hierover vragen gesteld aan de ministers van Justitie en Onderwijs.
en je mocht niet liegen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef Sassefras het volgende:
heeej, het was gewoon een decoy opmerking, zodat ik van dat neucken af was!
ow nu heb ik een vergadering.... tot later!@
Waarom zit jij mensen uit het BB forum te ronselen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het mág natuurlijk ook hier, maar er is tevens een topic over op het DGK-forum.
Vragen PvdA over De Gouden Kooi
Een TR is een topic report, boven aan de bladzijde, direkt achter de TT vind je eerst een printertje, en dan een driehoekig geel bordje met een uitroepteken erin. Als je daarop klikt krijg je een nieuw venster waarin je een melding kunt doen aan de mods.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goed.... dáár gaan we weer...
newbie-alert
wat is een TR?![]()
einde newbiealert
KICKUH KICKUH KICKUH !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een TR is een topic report, boven aan de bladzijde, direkt achter de TT vind je eerst een printertje, en dan een driehoekig geel bordje met een uitroepteken erin. Als je daarop klikt krijg je een nieuw venster waarin je een melding kunt doen aan de mods.
De knop wordt ook wel NSB knop genoemd, het schijnt dat sommige mensen (sic) hiermee aan de leiding doorgeven dat andere users beter maar een tijdje op non-actief gezet zouden moeten worden.
Wij willen jou daar ook helemaal niet hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zit jij mensen uit het BB forum te ronselen?![]()
![]()
Ik ga echt niet naar dat verderfelijke stinksubforum!![]()
dit is pure uitlokking he? Ik kom eraan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wij willen jou daar ook helemaal niet hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |