dat komt dan waarschijnlijk doordat jij niet op de zij-lijn zit...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
sorry meiden, ik snap er geen suikerbiet van![]()
als troost een bakkie koffie...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
rietsuiker is ook veel lekkerder!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:15 schreef PH52 het volgende:
hey, ik zit in een vergadering van de Christelijke Plattenlands Vrouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat komt dan waarschijnlijk doordat jij niet op de zij-lijn zit...![]()
![]()
HEY! wie zit er op mijn account te kloten?????quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:24 schreef versabommie het volgende:
Ohw my fucking god...is de heilige SC overgenomen door de bond van hersenloze huismokkels?
wat versta je onder een huis mokkel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:24 schreef versabommie het volgende:
Ohw my fucking god...is de heilige SC overgenomen door de bond van hersenloze huismokkels?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:24 schreef versabommie het volgende:
ha ha haquote:
nee, niet echt veel...lekker aan het werk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:30 schreef versabommie het volgende:
Goedemorguh allemaal!Heb ik nog wat gemist?
ik denk dat het rad het niet haalt... als antwoord: nee, er is geen weddenschapquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:36 schreef Sassefras het volgende:
hebben we al weddenschappen lopen of eht rad eht haalt of niet??
goeie vraag...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:39 schreef pullup het volgende:
het rad gaat het halen
Waar wedden we om ?
Yeps, ik log ook net pas in heur!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, niet echt veel...lekker aan het werk?
mijn moeder zegt eerlijke mensen wedden niet....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
tja, ik denk dat hij het niet gaat halen.
maar ik wed niet, dat mag ik neit van mijn moeder. daar komt namelijk huilen van..
Zeg eens eerlijk, wed je wel eens ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn moeder zegt eerlijke mensen wedden niet....![]()
wat zegt dat over mij![]()
dat je een oneerlijk serpent zijt?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijn moeder zegt eerlijke mensen wedden niet....![]()
wat zegt dat over mij![]()
volgens mij ben je in de war met ruilenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:42 schreef Sassefras het volgende:
tja, ik denk dat hij het niet gaat halen.
maar ik wed niet, dat mag ik neit van mijn moeder. daar komt namelijk huilen van..
Volgens mij is ze in de war met Uien...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met ruilen![]()
ow ja, daarvan kwam huilen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
volgens mij ben je in de war met ruilen![]()
wedden van niet!quote:Zeg eens eerlijk, wed je wel eens ?
quote:daar kan ik geen uitspraak over doen.
ik zal je nog eens mijn jopen pm-enquote:dat je een oneerlijk serpent zijt?
ook ga je ervan stinken!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is ze in de war met Uien...
Van uien komt huilen!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef versabommie het volgende:
Ik heb zin om vandaag gewoon iedereen een keer te beledigen ...zou dat goed zijn voor mijn reputatie, die overigens toch al geen fuck voorstelde?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef versabommie het volgende:
Ik heb zin om vandaag gewoon iedereen een keer te beledigen ...zou dat goed zijn voor mijn reputatie, die overigens toch al geen fuck voorstelde?
nee eigenlijk niet hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:57 schreef Sassefras het volgende:
[..]ik denk dat dat heel goed is voor je reputatie.
maar beleef je er echt plezier aan, mensen te beledigen? *spiegologische gezicht opzet..
Je kan ook vragenin het FB of ze deze willen openen: Zwaai hier versabommie uit!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zal ik vast een uitzwaai topic openen voor je dan??![]()
alleen vandaag? of vandaag meer dan andersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet he![]()
Mwah tis niet zo dat ik iemand wil beledigen, ben gewoon enorm tegendraads vandaag ....kan het niet helpen![]()
FB?? daar voel ik me nog niet zeker genoeg voorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan ook vragenin het FB of ze deze willen openen: Zwaai hier versabommie uit!!!
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen vandaag? of vandaag meer dan anders![]()
tja... dat heb je wel eens.. nou als je iemand wil beledigen.... doe mij maar niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet he![]()
Mwah tis niet zo dat ik iemand wil beledigen, ben gewoon enorm tegendraads vandaag ....kan het niet helpen![]()
gewoon de fb instappen en roepen: "Haal ff allemaal je kop uit de kont van je buurman/vrouw, en luister naar mij. Vanaf vandaag ben IK hier de baas!"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
FB?? daar voel ik me nog niet zeker genoeg voor![]()
Zullen we allebei tegelijk naakt door het bedrijfspand gaan rennen? Ik zit toevallig bij een enrome klant nu dus altijd lachen ;Pquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:05 schreef Sassefras het volgende:
[..]
tja... dat heb je wel eens.. nou als je iemand wil beledigen.... doe mij maar niet.
ik heb vandaag totaal geen zin om te werken.... zou veel liever tegendraads zijn...
Tja daarom doorbreken die sleur....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:08 schreef Sassefras het volgende:
Begin jij?!!
whahaha ik denk dat iedereen vreselijk geschokt zou reageren... ik zit bij een bank. dat kan niet echt he...
gadver, wat ben ik eigenlijk saai!
Toen was ik al naar bovenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Boeit mij verder niet.
Truste Bommie en de rest niet (behalve Kriberding).![]()
Maar u was er nog welquote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je vraagt het om 01:42 's nachts. Die mensen liggen te slapen.
Anyhoe, in het stukje van Nikky staat het ook niet.
De proeftijd bestaat niet meer. De FA's kunnen nu per geval bekijken. Eerst was een tweede ban in de proeftijd automatisch een week, de derde een maand enz.
Dat hoeft nu niet meer dus kan de tweede ban 48 uur zijn, maar evengoed een maand. Het is gewoon per keer.
Kribbet loopt de hele dag naakt door het huis met zijn roze rollatorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:13 schreef Sassefras het volgende:
goedemorgen KRIB!
ga jij ook naakt op je werk lopen? Bommie en ik twijfelen nog.
nou, kom maar op dan heb ik het vast gehad..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:55 schreef versabommie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |