Sja maar het is meer dat ze eerst aankondigen dat 1st party spellen 49 euro gaan kosten, en vervolgens komt er een gerucht dat het eerste 1st party spel al 59 euro gaat kosten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef Erwtensoep het volgende:
60 euro voor een van de beste spellen ooit. SCHANDE!!
Mag je wel even gaat quoten waat 49 euro staat... $49 zei nintendo. En dat klopt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Sja maar het is meer dat ze eerst aankondigen dat 1st party spellen 49 euro gaan kosten, en vervolgens komt er een gerucht dat het eerste 1st party spel al 59 euro gaat kosten.
ja dat heb ik ook gemistquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef febster het volgende:
Wat is dat WiiPlay trouwens? Ja ik heb het gegoogled, maar soort minigames dus? En waarom heb ik dat compleet gemist? En krijg je die erbij of moet je er (weer) voor dokken?
quote:Red Steel looking very good says ONM *Slight spoilers*
October 9th, 2006
Official Nintendo Magazine (UK) got the chance to play the latest build of Red Steel. Apparently they came away very impressed. As with all of our stories based from info in ONM, I will not be providing the link to the scans, or text of the article, due to ONM’s request. I will give a summary of the information. There may be some info that is considered slight spoilers, so stop reading here if you don’t want to hear about levels in the game!
Controls have been vastly improved, due to three aspects. Final build Wiimote, refined sensor bar (most likely the one we saw last week at the Nintendo World Store), and Ubisoft’s time spent tweaking the game.
Gesture towards defeated enemies to tell them where to go.
Some aspects of the game are still a secret.
Graphics are simply amazing. Forget everything you have seen from all the Red Steel videos up until now. Unbelievably smooth character animations, night time dojo level is gorgeous, rain and lighting storm is very well done, compared to RE4’s village area, but more impressive.
One portion of the game has you escaping a burning dojo that features ” the best fire effects we’ve ever seen”.
Version of the game played was 16:9 widescreen 480p at 60 frames per second.
Top man!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Oksel het volgende:
Klinkt goed, dat stuk over Red Steel!
Die is cool hequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Verdomme, ik heb sinds maanden niet meer zo hard gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
Wii Play is vergelijkbaar met Wii Sports, maar dan meer fungames (tafeltennis en airhockey bijv)quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef febster het volgende:
Wat is dat WiiPlay trouwens? Ja ik heb het gegoogled, maar soort minigames dus? En waarom heb ik dat compleet gemist? En krijg je die erbij of moet je er (weer) voor dokken?
Kortom, gewoon WiiPlay kopen want een Wiimote (met nun chuck?) hoort er natuurlijk wel bij.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wii Play is vergelijkbaar met Wii Sports, maar dan meer fungames (tafeltennis en airhockey bijv)
Check IGN: http://media.wii.ign.com/media/853/853786/vids_1.html
En nee, Wii Play krijg je niet gratis, Wii sports is gratis. Als je Wii Play koopt krijg je er wel een Wiimote bij zodat je meteen die games kan multiplayen.
Zonder nun-chuck helaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:00 schreef febster het volgende:
[..]
Kortom, gewoon WiiPlay kopen want een Wiimote (met nun chuck?) hoort er natuurlijk wel bij.
Ik volg toch dagelijks Fokgames, en ik snap niet dat ik dat gewoon COMPLEET gemist hebquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zonder nun-chuck helaas.
Maar ja, Wii Play is een must have met die Wiimote erbij.
Trapte er bijna in.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:19 schreef kipknots het volgende:
Red Steel heeft dus betere effecten dan RE4 en draait op 60 fps op 480p in plaats van 30fps en minder dan 480i? Dit betekent dus dat de wii zeker meer dan twee keer zo snel is als de gamecube.![]()
Kwam ook nog een nieuwe screen tegen:
[afbeelding]
![]()
Ik geloof dat het tijd is dat ik naar bed gaquote:
Ik zie nu ook dat er geen game voor aangemaakt is. Het is enkel een keer genoemd in een nieuwsberichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik volg toch dagelijks Fokgames, en ik snap niet dat ik dat gewoon COMPLEET gemist heb
Maar goed, ziet er wel tof uit iddNog maar 2 maandjes tot Zelda
als ik Wiiplay search op FG geeft hij ook 0 resultaten...
Ik vind persoonlijk die PONG versie erg hot. Het hele concept van spelen tegen iemand anders dmv de Wiimote lijkt me gewoon enorm verslavend. Heeft iemand hier weleens Airhockey gedaan trouwens (bij Cinestar bijvoorbeeld)? DAT lijkt me vet op de Wii.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:58 schreef speknek het volgende:
Grappig, heel dat WiiPlay is me ook volkomen ontgaan.
Maar de spelletjes lijken me ook niet zo heel boeiend, volgens mij heb je met Wii Sports al genoeg van zulke minigames. Ik ga hem dus niet kopen. Ik verwacht dat je sowieso weer veel goedkoper je wiimote uit canada kunt importeren.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als leek vraag me af: wat is nun-chuck?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef Lemming22 het volgende:
Ik als leek vraag me af: wat is nun-chuck?
Idd, je kan als je goed kijkt ook nog eens de richting van de 'meppers' veranderen met de Wiimote. Maar ik denk wel dat het ook mogelijk is met de PS3, alleen lijkt me dat minder leuk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind die laser pong wel echt een uitstekend voorbeeld van een besturing die alleen met de wiimote goed werkt. Zoiets zou je nooit goed kunnen doen met enige andere besturing.
De nunchuck is een uitbreiding die je aan de Wiimote vastklikt. Hierdoor heb je de beschikking over een analoge stick en 2 extra knoppen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Okee en wat is het voordeel van deze nun-chuck t.o.v. een gewone wiimote?
En dan Mortal Kombat spelenquote:
Geen mirrors? Jeux-France zuigt konten als het om dataoverdracht gaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe redsteel video bij Jeux France
Monkey Target zit in Monkey Ball. Die haal ik blind.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kijk wel naar de reviews in Amerika voordat ik een beslissing maak. Tot nu toe springt er nog niks bovenuit wat ik echt MOET hebben. Ja WiiSports.
Mischien wacht ik zelfs wel even totdat WarioWare komt.
Ik hoop dat http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=123317 daar snel een mirror verschijnt..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen mirrors? Jeux-France zuigt konten als het om dataoverdracht gaat.
Ze zijn niet eens 4:3, gewoon een random resolutie lijkt het.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:56 schreef Hellrazor het volgende:
waarom zijn al die ingame screens 4:3![]()
maar het ziet er wel goed uit
Speciaal voor mijn oude vertrouwde Daewoo gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:56 schreef Hellrazor het volgende:
waarom zijn al die ingame screens 4:3![]()
maar het ziet er wel goed uit
quote:It would be really cute to begin these impressions with some sort of allusion to how I was tentatively excited about Tony Hawk’s Downhill Jam because it looked interesting but controlled like garbage at e3. I could say something like, “is Tony Hawk worth your Wii launch dollars, the answer after the jump.” I could, but I won’t. Downhill Jam deserves better than that. Downhill Jam deserves for you to know that this is an amazingly fun game. A game uniquely suited for the Wii that plays like an absolute dream. A game that tells me that Nintendo did the right thing with the Wii controller. Instantly accessible but deceptively deep, Tony Hawk’s Downhill Jam is the most fun I’ve had with a Wii controller in my hands. If that’s all you need to know, then continue on your merry way but read on to find out why.
http://www.4colorrebellio(...)ownhill-jam-hands-on
Nee de laadtijden zijn volgens sommige devs nog beter, aldus IGN.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef Cubewoods het volgende:
Tja Nintendo kreeg het altijd voorelkaar om bijna geen laadtijden te creeren (Met Cardidges en de kleine gamecube discs).
Ben bang dat dat dit keer niet gaat lukken met de normale dvd'tjes
Daar hoop ik wel op,het is ook wel door nintendo op genoemt de kortelaad tijden,maar het filmpje laat toch wat anders zien!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee de laadtijden zijn volgens sommige devs nog beter, aldus IGN.
Niet alle spellen gebruiken de sensorbalk.. Enkel de FPS & bijvoorbeeld zelda & rayman... En dan gebruiken die laatste 2 de sensorbalk ook maar sporadisch.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef s0ul het volgende:
Zonnestralen slecht voor de Wii-controller
Hoewel de nachtdieren onder ons er niet heel veel problemen mee zullen hebben, blijkt de sensor van de Wii-controller bezwaar te hebben tegen een gezonde dosis zonlicht. Dit werd voor Nintendo pijnlijk duidelijk toen de showroom waarin de nieuwe console werd gedemonstreerd een uur lang in het zonnetje werd gezet. De invallende lichtstralen zorgden ervoor dat de infraroodontvanger van de Wii de draadloze controllers niet meer detecteerde, waardoor van spelen weinig terecht kwam. Eerder was al bekend geworden dat de Wii bepaalde vormen van halogeenlicht niet kon verdragen en tijdens de ontwikkelfase van de controller was de fabrikant al op de nodige problemen rondom de belichting van de sensor gestuit. Indien onopgelost, zal dit gebrek zeker invloed hebben op de afzetmarkt, gezien het gegeven dat gamers graag 24 uur per dag de mogelijkheid willen hebben om te kunnen genieten van hun videogames. Met een releasedatum van 8 december heeft Nintendo uiterlijk twee maanden de tijd om dit euvel te verhelpen. Lukt dit niet, dan zal dit voor enkele fans van Mario en Zelda betekenen dat ze hun interieur zullen moeten aanpassen of een leven als Simon Belmont moeten overwegen.
BRON:
http://tweakers.net/nieuws/44744
Ik denk dat Nintendo ook wel problemen gaat hebben met poep op het beeldscherm. Wordt nog een groot probleem!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef s0ul het volgende:
Zonnestralen slecht voor de Wii-controller
Hoewel de nachtdieren onder ons er niet heel veel problemen mee zullen hebben, blijkt de sensor van de Wii-controller bezwaar te hebben tegen een gezonde dosis zonlicht. Dit werd voor Nintendo pijnlijk duidelijk toen de showroom waarin de nieuwe console werd gedemonstreerd een uur lang in het zonnetje werd gezet. De invallende lichtstralen zorgden ervoor dat de infraroodontvanger van de Wii de draadloze controllers niet meer detecteerde, waardoor van spelen weinig terecht kwam. Eerder was al bekend geworden dat de Wii bepaalde vormen van halogeenlicht niet kon verdragen en tijdens de ontwikkelfase van de controller was de fabrikant al op de nodige problemen rondom de belichting van de sensor gestuit. Indien onopgelost, zal dit gebrek zeker invloed hebben op de afzetmarkt, gezien het gegeven dat gamers graag 24 uur per dag de mogelijkheid willen hebben om te kunnen genieten van hun videogames. Met een releasedatum van 8 december heeft Nintendo uiterlijk twee maanden de tijd om dit euvel te verhelpen. Lukt dit niet, dan zal dit voor enkele fans van Mario en Zelda betekenen dat ze hun interieur zullen moeten aanpassen of een leven als Simon Belmont moeten overwegen.
BRON:
http://tweakers.net/nieuws/44744
Ik had vorige week in een vrij lichte omgeving (zon scheen naar binnen @NIntendo world store, NY) op de Wii gespeeld, nergens last van gehad. Was trouwens best aparte ervaring. Dat vissen bij zelda werkt echt te cool. Vooral dat binnenhalen van je vangst is geniaal. Goede trilingen ook in controller (schokjes, 'cresendo' vibratie fx etc).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet alle spellen gebruiken de sensorbalk.. Enkel de FPS & bijvoorbeeld zelda & rayman... En dan gebruiken die laatste 2 de sensorbalk ook maar sporadisch.
En sowieso: Welke idioot laat zonnestralen op zijn tv komen?![]()
Kut machine eigenlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:32 schreef Oksel het volgende:
Ja, en kwijl zal ook vaak voor problemen gaan zorgen.
Ja. Kut Nintendo!quote:
Heb je er op gespeeld jongenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik had vorige week in een vrij lichte omgeving (zon scheen naar binnen @NIntendo world store, NY) op de Wii gespeeld, nergens last van gehad. Was trouwens best aparte ervaring. Dat vissen bij zelda werkt echt te cool. Vooral dat binnenhalen van je vangst is geniaal. Goede trilingen ook in controller (schokjes, 'cresendo' vibratie fx etc).
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik had vorige week in een vrij lichte omgeving (zon scheen naar binnen @NIntendo world store, NY) op de Wii gespeeld, nergens last van gehad. Was trouwens best aparte ervaring. Dat vissen bij zelda werkt echt te cool. Vooral dat binnenhalen van je vangst is geniaal. Goede trilingen ook in controller (schokjes, 'cresendo' vibratie fx etc).
You never cease to amaze me met je subjectiviteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet alle spellen gebruiken de sensorbalk.. Enkel de FPS & bijvoorbeeld zelda & rayman... En dan gebruiken die laatste 2 de sensorbalk ook maar sporadisch.
En sowieso: Welke idioot laat zonnestralen op zijn tv komen?![]()
Een vraag is ook zooo subjectief. En geef me eens ongelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
You never cease to amaze me met je subjectiviteit
Jongens, ik heb erop gespeeld overdag met licht naar binnen schijnend, veel ramen. Ik had nergens last van en de controller was zeer gevoelig. Volgens mij is het verhaal gewoon een fabeltje, of de zon moet recht in de sensorbalk schijnen ofzo (wat toch nooit voorkomt)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef twi het volgende:
Geen idee wat je met jouw reactie bedoelt, maar als een soortgelijke blunder gemaakt zou zijn door Microsoft of Sony, dan had je daar flink op ingehakt. Nu stelt het allemaal ineens weinig voor.
Oke je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi, doe niet zo kinderachtig en reageer gewoon niet op BMH. Je zit alleen maar reacties uit te lokken.
Hee twi, hoe vaak speel jij met fel zonlicht op je TV?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk.
Het is niet waar mensen! Het bericht is onzin! En al zou het waar zijn, dan is het alsnog onzin!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hee twi, hoe vaak speel jij met fel zonlicht op je TV?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef twi het volgende:
Het probleem zal heus niet zo snel voorkomen. Er zal volgens het bericht sprake moeten zijn van fel zonlicht die in de infra-rood sensor schijnt. Met dat het voor kan komen is gewoon een blunder en een designfout. Degene die normaal altijd met een pot zout in klauwen klaar staat bij dit soort berichten vindt het, nu er en Nintendo merkje op staat, alleen ineens geen probleem. En dat is op z'n minst opmerkelijk
Zegt er 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een kut topic.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef s0ul het volgende:
Zonnestralen slecht voor de Wii-controller
Hoewel de nachtdieren onder ons er niet heel veel problemen mee zullen hebben, blijkt de sensor van de Wii-controller bezwaar te hebben tegen een gezonde dosis zonlicht. Dit werd voor Nintendo pijnlijk duidelijk toen de showroom waarin de nieuwe console werd gedemonstreerd een uur lang in het zonnetje werd gezet. De invallende lichtstralen zorgden ervoor dat de infraroodontvanger van de Wii de draadloze controllers niet meer detecteerde, waardoor van spelen weinig terecht kwam. Eerder was al bekend geworden dat de Wii bepaalde vormen van halogeenlicht niet kon verdragen en tijdens de ontwikkelfase van de controller was de fabrikant al op de nodige problemen rondom de belichting van de sensor gestuit. Indien onopgelost, zal dit gebrek zeker invloed hebben op de afzetmarkt, gezien het gegeven dat gamers graag 24 uur per dag de mogelijkheid willen hebben om te kunnen genieten van hun videogames. Met een releasedatum van 8 december heeft Nintendo uiterlijk twee maanden de tijd om dit euvel te verhelpen. Lukt dit niet, dan zal dit voor enkele fans van Mario en Zelda betekenen dat ze hun interieur zullen moeten aanpassen of een leven als Simon Belmont moeten overwegen.
BRON:
http://tweakers.net/nieuws/44744
Die schaduw bij de 360 klopt niet, hoe kun je nu zoveel schaduw hebben met zoveel kutweerquote:
Euh, ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef twi het volgende:
Ja, want alle spellen tegenwoordig hebben ook zo'n sucky gameplay
quote:
Nu praat je dus bullshit.. infrarood techniek word nu al 20 jaar in gaming gebruikt en heeft dus ook al 20 jaar de zelfde voor & nadelen (Je kunt ook met een zapper op een lamp gaat schieten, krijg je altijd een kill met duckhunt...). Het is net alsof je zeikt dat een nieuwe auto nog steeds glijd als je over ijs gaat rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef twi het volgende:
Geen idee wat je met jouw reactie bedoelt, maar als een soortgelijke blunder gemaakt zou zijn door Microsoft of Sony, dan had je daar flink op ingehakt. Nu stelt het allemaal ineens weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |